Gwen: Ja hij heeft ook van dat amoxispul gekregen wat ik met zo'n soort spuitje in zijn mondje moet doen. Dees: Ach arme Quinn. Hopelijk trekt het snel weer weg. Muriel: Hier ook de kinderbijslag binnen op 1 april. Vreemd dat je ook niets kan terugvinden op het internet. Hier ook zelf moeten aanvragen. Maar volgens mij wel eerst een brief van hun ontvangen met het aanvraag formulier.
Hier ook al binnen... Zelf formulier ontvangen en alleen aan hoeven te vragen door op te sturen.. Nou meisje laatste flesje geven..
Nou Quinn krijgt nu de laatste fles maar sjee voordat kan beginnen zijn we wel even bezig Meneer uit bed halen, luieraf tempen, paracetamolletje, schone luier Luus smeren, pyama aan. Neus sprayen, druppels voor zijn hoesten. Medicijnen geven, eindelijk de fles. Dan oogjes schoonmaken, even knuffelen en dan zijn gezicht in smeren en dan naar bed whahah, wat een tour, maar wel zielig De fles duurd ook vrij lang voordat die op is, aangezien hij zo benauwd is
Ja, ga'k inderdaad morgen meteen doen. Maar ik word gewoon altijd zo sjaggerijnig van dit soort dingen, dat gaat natuurlijk weer een eeuwigheid duren. Pfoe..... da's wel een heel ritueel zeg, met Quinn, dat kost wel even tijd maar dan zit ie daarna ook wel piekfijn in zijn velletje Welterusten alvast!
nou terug van de aquafitnes, zo irritant dat er een groot deel van die vrouwtjes alleen maar aan het koffieclubben is, alleen maar kletsen en niet actief meedoen. ik doe 2x zo actief want ik wil afvallen! De babyfoon stond bij de buurman en Martijn heeft geen kik gegeven. Ik ga zo even het laatste flesje geven en nog even lezen in mijn boek van Jill Mansell. Het irritantste van dat Jons in het buitenland is vind ik: dat ik zelf de kliko buiten moet zetten. Daar heb ik zo'n hekel aan! Daphne: ik keek even op anwb routeplanner, veldhoven- aalsmeer = 1,5 uur. Dus dat moet te doen zijn voor een dagje in het weekend. Dus count me in! Ik heb trouwens een hekel aan al die competenties hahaha Stasia: denk dat Delft om is voor mij, ik ga den bosch, utrecht, a'dam. Maar wel lief van je, en met jou meerijden lijkt me wel super gezellie! Maar ik kom nog wel een keer naar Delft, want dat is maar een uurtje voor mij. Muriel: ja hier al kinderbijslag 190,nogwat. Als je geen bevestiging hebt gehad zou ik bellen want dat hoort wel. erachter aan! Gwen: dus het is nu echt definitief met jullie verhuizing. Hoe voelt dat nou? en hoeveel tijd hebben jullie tussen sleutel nieuwe huis en erit moeten?
boehoeeeeeeeeeeee ik zou het wel jammer vinden als de 18de mei niet door zou gaan. want nu was ik daar in de buurt en was het voor mij makkelijker om jullie te ontmoeten. maar ja het is niet anders.(hoop wel dat het doorgaat dus) want op zich had ik ook wel mee gewild naar de dierentuin maar dat is voor mij minstens 3 uur rijden en dan ook nog 3 uur terug maar ik zoek nu eerst mijn bedje op en reageer morgen verder
Goedemorgen, Daphne, Gefeliciteerd. Debby, nog gefeliciteerd met jullie 4jr samen zijn. Dees, Ah arme Quinn zich eigen nu ook gekrabt hoop dat het snel wegtrekt voor jullie. Daphne, zo die kan lekker gillen. Muriel, hier de kinderbijslag op 1 april binnen. En ook zelf aan moeten vragen doormiddel van een papier wat thuis gestuurd is. Gwen, ik wil het liefst ook een studiebaan alleen omdat ik geen juiste vooropleiding heb wordt het heel erg moeilijk. Ik ben nog steeds er na op zoek. Ik heb gisteren nog wel even contact gehad bij 1 waar ik gesolliciteerd heb maar daar zijn ze nog mee bezig. Waar ik nu mee bezig ben is gewoon puur een soort van terugval als het andere niet wilt lukken. Gwen, gelukkig dat de koorts weer gezakt is bij Mika. En jij ook beterschap meid. Wow en over 6 weekjes al. Peetje, succes in het ZKH. Zo en nu maar eerst even 1 de fles geven.
goeiemorgen, Peetje succes met je moeder vandaag, hoop dat het goed nieuws is. Sandra, hoop voor je dat ze meeting door laten gaan. Jammer dat je niet mee kan, maar ik begrijp het wel hoor. Dees, heel ritueel bij Quinn, maar alles voor het goede doel he. Houd ie zijn flesje nu wel een beetje binnen? Muriel lekker hoor kaasfondue. Balen van de kinderbijslag. Kan je dan weer achteraan gaan, pfff Gwen 6 weken oei dat is snel! Maar lekker dat er niet al te grote verbouwingen hoeven gebeuren. Ruby, waar ben je? Indigo al weer een beetje opgeknapt? Daphne, heerlijk dat je pop gepsrek goed verlopen is en dat ze blij met je zijn. Leuk dat je de kleuters mag blijven doen.
Zo ben al gedoucht en wel, alleen nog de haartjes en make-upje doen en ben ik klaar. Quinn vrij snel na zn flesje weer naar bed gedaan, aangezien het een enorm rommelige nacht was, dus hij was wel moe, en het hoesten vermoeid hem ook enorm. Strakjes even kijken voor nette kleren voor morgen de begravenis, bedacht het me gister dat ik dus niks nets heb ja heb ik wel maar niet dat ik het nog pas Vanavond weer werken, en dan lekker 3 dagen vrij. Tari: OPzich gaan de flessen wel goed, mits dat hij geen enorm hoestbui krijgt want dan is het dekking zoeken, gister heeft hij het kantoor op mn werk al helemaal onder gespuugd, alles maar dan ook alles zat onder, ohw kon wel janken vond het zo erg, en zielig voor Quinn. Maar hij was de vrolijkheid zelfe
Stasia, hoe reageert Deniz op die penicilline? Mika is er helemaal de weg van kwijt. Vannacht bij de HA-post gezeten. Hij krijste het werkelijk uit.. ontroostbaar. Heb die medicijnen destijds ook gehad voor mijn borstontsteking en toen kon hij er ook al niet tegen (via BV) de arts vannacht zei dattie ook een oorontsteking heeft stomme medicijnen! Zit nu op mijn werk en heb maar 2 uur geslapen.. keelontsteking.. loopneus.. bleeeeh wil naar huis.. maar tis zo druk dus zit er waarschijnlijk niet in.. ook omdat ik er dinsdag ook al niet was..
hoiiiiiiii IKKE wat ontzettend sneu voor Quinn dat zijn hoofd er ook zo onder zit (eczeem). ik moet eerlijk zeggen die zalf die ik van de huidarts heb meegekregen hun werk heeeeeel goed doen. Tim zijn borst is al helemaal ingedroogt (had hij nat eczeem) en ja dat hoesten is zeer vermoeiend voor die kleintjes. maar ook voor jou want jij word er wakker van sterkte morgen en werkse vanavond nog even. TARI ik hoop idd dat het wel door gaat ja ik heb zo'n zin om een paar van jullie te ontmoeten. DEBBY sorry een beetje te laat maar alsnog gefeliciteerd hoop dat de verassing goed geslaagd is en dat jullie lekker hebben genoten PEETJE heel veel succes met je moeder vandaag. nou lekker zeg bij jou op de aqua club laten ze dan echt bij elkaar op de koffie gaan want dat kleppen zo leid af. en wat heeft Martijn zich keurig gedragen lees ik ik doe het ook wel eens hoor babyfoon bij mijn schoonzus aan als ik echt weg moet en Gerard aan het werk is MURIEL even in de telefoon vandaag jij want ook wij hebben de kinderbijslag al gehad GWEN spannenddddddddddddd zo'n nieuw huisje. en weten jullie al hoe jullie het gaan inrichten? Stasia niet om het een of ander maar houd jij je kereltje wel even in de gaten met dat amoxiciciline. want er zijn heel wat kinderen (babies)die er niet tegen kunnen. hier ook 2 dus ze krijgen dan rode vlekjes (net speldeprikjes) want het is vrij sterk spul
GWEN denk een beetje om je zelf en ik zeg altijd ziek is ziek arme Mika helemaal van slag dat ventje. krijgt hij ook amoxiciline? want misschien kan hij daar ook niet over en er zijn wel andere meds want die kreeg ik dus ook maar dat is alleen niet zo sterk
ja, hij krijg ook amoxicilline.. de HA vannacht zei dat het niet door medicatie kwam en dat ik de kuur vooral wél af moest maken We mogen hem alleen paracetamol erbij geven.. Gelukkig zijn het vlagen.. uurtje of 6 na toedienen medicijnen begint het ineens.. en geloof me hij kan hard krijsen.. pffff