November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moggu,

Gwen ik zou zeggen als je het zelf niet vertrouwd, dan zou ik kijken of er niet iets anders is wat Mika wel goed verdraagt..

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Moggel!

Zo, koppie koffie erbij en dan ga ik helemaal bijlezen en reageren vanaf 1730 ;)

Dees: heel veel beterschap voor Quinn! Vervelend als ze zo verkouden zijn en dan bijna niet kunnen drinken..je hebt vast al wel luuf en zwitsal slaap lekker badje met menthol?
    Kma en astma gaan idd hand in hand :( Gelukkig word het erkend en dan kun je beter straks aan de puf gaan met Quinn dan dat hij het hartstikke benauwd gaat krijgen...
    Die apotheek word je zo langzaamaan ook knettergek van?
    Zie nu net de foto's ....aaah arme Quinn! (((knuffel)))

LindaV: hoe is het nu met je vader en zijn hersenschudding?
    Jemig meis je bent alweer bijna 16 weken zwanger...onvoorstelbaar!
    Mooie fietscombi trouwens! Ziet er stoer uit!

Linda: ben nu wel heel nieuwsgierig naar het ontgiften! Wat ben je ontzettend fanatiek ik vind het zo goed van je he! Je doet er echt alles aan om straks in topconditie te zijn!
    Misschien een stomme vraag maar doet Patrick ook iets om zijn gezondheid voor straks te bevorderen? Jij gaat als het goed gaat straks weer zwanger zijn, maar ik neem aan dat zijn zaadjes ook in topconditie moeten verkeren?

Peetje: hoe gaat het meis zo zonder Jons? Pfff ik vind 5 dagen al heftig, laat staan 3 weken...petje af hoor!
    Martijn ook al aan de fruithap dus! Hier momenteel niks van bijvoeding, Jens heeft liever de fles geloof ik ;) Hij krijgt nog steeds 5 flessen en is daar super tevreden mee alleen als ik mijn toetje eet dan begint hij te brullen en is pas stil na een hapje vla :)
    Ik woon idd wel een eindje bij je vandaan ;) Ik denk dat Veldhoven – Creil toch wel zo'n 2,5 uur rijden is ;)
    Succes vandaag in het ziekenhuis met je mama!

Gwen: gefeliciteerd met de verkoop van je huis en de aankoop van je nieuwe huis! Wat spannend allemaal! Jammer dat je er niet bij bent bij de dierentuinmeet maar heel begrijpelijk! Ik wil Mika toch wel eens live bewonderen hoor, als je helemaal gesetteld bent kom ik dan gewoon je nieuwe huis wel bewonderen ;)
    En heel veel beterschap voor Mika en voor jou! Mama's kunnen idd niet ziek zijn zwaar gemeen eigenlijk he :(
    Jeetje vannacht op de huisartsenpost dat klinkt niet goed allemaal...moet je nu wel gewoon doorgaan met de amoxicilline? Kunnen ze niet iets anders voorschrijven? Oh lees het antwoord al...meis vertrouw op je gevoel hoor, ik snap wel dat je de kuur moet afmaken ivm resistentie maar als jij denkt dat het niet goed voor hem is moet je doen wat je hart je ingeeft!
    Heel veel sterkte vandaag! (((knuffel)))

Debby: hier is winkelen momenteel ook niet leuk...maar hoe gaat het verder met je lijnen? Doe je nog Sonja Bakker? Hier gaat het na een dipje weer goed, ik wil en ik moet en ik zal er 10 kilo af hebben :) Wat een ontzettende kloteopmerking trouwens van die vrouw van danscursus zoiets zeg je gewoon niet...botte trut ;)
    Jij en Melanie moeten idd ff de agenda trekken, hier is het van 28 april tot 12 mei meivakantie, misschien leuk om dan te doen zodat de jongens lekker met elkaar kunnen spelen? Ik kan wel op maandagen maar heb dan wel om 16.45 zwemles maar verder staan die 2 weken heerlijk leeg dus kom maar op!
    Over huilen toen ik erachter kwam dat ik zwanger was...
    Bij Lars heb ik meteen echt iedereen gebeld zo blij was ik dat het gelukt was (na een aantal maanden clomid te hebben geslikt)
    Bij Niels was ik ook superblij en verbaasd, had helemaal niet verwacht dat het raak zou zijn en ik heb meteen René gebeld, die was onderweg en heeft de vrachtwagen op de vluchtstrook moeten zetten om zijn tranen te drogen :)
    En bij Jens heb ik toch wel een half uur hysterisch zitten janken op de trap en heb alleen maar gezegd: dit kan, dit wil ik niet, oh mijn hemel, wheeeeeeeeee ik ben zwanger we krijgen een baby :)
    Ben nu wel verschrikkelijk blij met hem hoor :)
    Nog gefeliciteerd met jullie 4 jarig samenzijn!

Jen: heee Esmay ook al aan het rollen...Jens lag gisteren bijna op zijn buik, alleen dat stomme armpje zit dan zo in de weg he ;)
    Fijn dat ze ondanks het slechtere drinken het toch heel goed doet!

Dafje: zo hee jij hebt een pittig weekend achter de rug! Had het wel heel gezellie gevonden hoor als jullie waren langsgekomen en Jens had de vrouwelijke aandacht van Fenna vast kunnen waarderen ;)
    Fijn dat het ook zonder medicatie zo goed met haar gaat!
    Wat leuk dat je werk zo positief over je is en dat je kleuters mag blijven doen!
    Lijkt me een heftige klas, ik word soms al doodmoe van 1 kleuter :)

Maria: Jens heeft denk ik toch wel zo'n 6 weken over dat tandje gedaan...de streepjes waren met 3 maanden al zichtbaar maar pas sinds een dag of 5 echt het puntje erdoor...nu inmiddels al een hele witte streep van zo'n 2 mm echt een leuk gezicht en tandje nummer is er ook, het witte puntje is door. Op zich heeft hij er niet eens zo gekke veel last van gehad, wel wat huilerig, beetje rode billen en wangen en veel kwijlen maar ik heb wel ergere drama's meegemaakt ;)
    Studie...pffff....staat synoniem voor discipline hier ;) Ik kom er wel 't duurt alleen wat langer dan verwacht :)
    Leuk om ff naast elkaar te zetten aangezien ze even oud zijn: Eva 6700 gram en 60 cm, Jens 7400 gram en 66 cm :)
    Alleen kan Eva zichzelf al uitkleden dat kan Jens nog niet hoor :)

*ziet hele leuke minimeet foto's voorbijkomen*

Muriel: hoe gaat het met jouw rug?
    Wat leuk dat jij zo tussen de BNers woont ;) Wel sneu trouwens voor die bewuste Bner dat het mis is gegaan met de zwangerschap, ze heeft al een dochtertje geloof ik toch?
    He da's niet leuk nog geen kinderbijslag, dat word idd even de bureaucratie induiken want je hoort het al wel te hebben!

Serafijntje: wat leuk dat je ondanks de drukte op je werk toch zo uitgebreid reageert!
    Fijn dat Nynke wederom geen last heeft gehad van de prikjes!
    Bij mij sta je trouwens gewoon in de mailinglist hoor!

Stasia: ook voor jou en Deniz heel veel beterschap! Blaasje op de tong, rode pukkels...bij mij schiet meteen rondvonk door mijn hoofd dat heeft Lars 2 jaar geleden gehad, ben nu wel heel benieuwd wat de HA zegt!? Oh ik lees ontstoken amandelen pfffff gelukkig maar...al die rottige virussen momenteel ook het wordt echt tijd voor zomer!
    Hoe gaat het met Ibo en zijn nieuwe baan als bedrijfsleider?

Sandra: wanneer moet je naar Groningen met Arend? Wat vervelend zeg, lijkt me heel lastig als hij dan ook niet wil eten uit angst voor het poepen...
    Pfff ja ik snap jou ook wel weer dat jij graag de 18de wil afspreken...maar én de 18de naar Lelystad rijden, én de 25ste naar Aalsmeer én de 31ste naar Amersfoort dat wordt me echt te gortig...help....ik wil niemand teleurstellen :(

*wordt hier knettergek van de traagheid en onbereikbaarheid van het forum potverdrie dit schiet niet op zo*

Indigo:Waar ben je meis gaat alles goed met jou, je moest naar het ziekenhuis? Hoe gaat het met Yindi?

Ruby:Leuk die fotocamera zag al mooie foto's op je hyves! Kunnen de jongens zondag mooi foto's maken van onze catfight :)

Wencke:Hoe gaat het met de spruw van jou en Thije?

Melanie: hoe gaat het met de waterpokken van Angelus, alles inmiddels verdwenen? Gaat het goed met Adriaan op het werk of toch nog last van zijn val? Hopelijk ben jij nu ook een beetje door de ziekenboeg heen...en idd verschrikkelijk veel was, gelukkig is het mooi weer mijn droogmolen en wasrek hangen stampvol momenteel...

Rachel:succes met al je drukte, jij hebt ook heel wat balletjes in de lucht te houden! Misschien is het al eens gevraagd, maar werkt je vriend/man ook?
    En niet hier stoppen hoor, je hoort er gewoon bij!

Esther: wat heeft Vincent toch ook een prachtig guitig koppie :)
    Ik vind hem een beetje op het kleintje van mijn broer lijken, ook zo'n stralend koppie en prachtige rossige haartjes ;) Ben benieuwd of hij rood/rossig blijft, Niels was als baby ook rossig maar is nu echt blond!

Morrighan: hoe gaat het met het nachtelijke voeden, ben je nog aan de flesvoeding gegaan?

Zo volgens mij ben ik niemand vergeten, zo ja: SORRY :)
    En nu ga ik écht aan de slag hier ;)
    Fijne dag allemaal!

3. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Roelie, Mijn Man werkt als magazijnmedewerker. Eind van het jaar gaat hij een functie hoger dan wordt hij magazijnchef. Alleen mijn man verdient niet genoeg op de rekeningen in zijn eentje te betalen. Dus ik moet er helaas bij werken.

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Heeft iemand van jullie toevallig nog super de boer dierentuin zegels over?
    Ik heb nu 3 kaarten vol en dus 3 gratis toegangskaarten, wil zo graag ook het 4de kaartje voor nop dan gaan we binnenkort met zijn vijfjes even lekker weg...dus als iemand ze heeft en er niks mee doet?

Jammer trouwens dat ze niet geldig zijn voor Amersfoort ;)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    roelie moet ik toevallig een masseur bellen voor je schouders en je rsi :)

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :confused: Roelie! Je hebt jezelf overtroffen! :confused:

:thumup: erg leuk van je, zo'n lange reactie!

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Geen overbodige luxe denk ik! :)

8. Wow hee Roelie! Jeetje.. jij hebt echt ff je best gedaan.. Hoewel ff.. zal wel wat langer geduurd hebben dan dat!
    Voor wb de meeting de 25e. Je moet zelf maar even kiezen wat je gaat doen. Helaas zou het betekenen ws dat Melina dan ook niet komt, maar goed jij moet doen wat je wilt toch? Enne er komen nog meer dagen om af te spreken toch? Komt vast goed! Had ik toch ff langs moeten rijden he? :)

9. Petra, ik heb je erbij gezet ;) Gezellig!

10. Zo ga ff was vouwen, strijken, was opruimen, wc'tje schrobben en dan komt de fysio ws.. Daarna naar hoofddorp om naar de dirx te gaan en effe in te slaan (potjes babyvoeding) en een staafmixer halen voor de verse fruit en groente die we toch willen gaan maken, maar nu niet fijn genoeg krijgen. Fenna krijgt het met alleen prakken nog niet weg.. dan begint ze te krijsen en wil ze alleen nog maar de fles.. dus dan maar even wat meer werk.. hoewel, prakken duurt denk ik net zo lang...

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Gwen: Het gaat goed met Deniz en is gelukkig niet de weg kwijt door de medicijnen. Pff wat een elende zeg vannacht bij de hapost. Kan me voorstellen dat je je niet echt tofjes voelt vandaag. Hier ook flink verkouden. Vannacht er gelukkig maar 1 keer uit gemoeten.

Sandra: Die speldenpuntjes komt door de peniciline? Ik zag er gister wel een paar op zijn buikje. Is dat ernstig? Dadelijk als hij wakker is maar even goed kijken en anders maar ff de ha bellen dan :(

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Heej Peetje gezellie dat je er de 25e ook bent. :D

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hmmm Deniz zit nu dus onder de kleine bultjes. Hij lijkt er geen last van te hebben maar heb toch maar even de huisarts gebeld. Ik moet na half 2 even terugbellen want dan heeft de assistente het met de arts overlegt en dan horen we verder. Pff wat een gedoe allemaal. Verder gaat het weer goed met Deniz vanochtend 37,2 en hij is ook weer wat vrolijker aan het worden.

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hmmmmm ja massage lekkerrrrrrrr!

Daphne, als ik nou eens de 18de gewoon naar Melina ga (met igg Sandra en?), dan zien wij elkaar de 31ste in de dierentuin en laat ik de 25ste vallen (dan is René ook vrij wel leuk als ik dan ook thuis ben) en wij kunnen eventueel dan in juni nog een keertje minimeeten?
    Is dat een idee?

Stasia succes straks bij de huisarts ben heel benieuwd wat de oorzaak is van al die bultjes!

15. Rachel85

Hier is de verkoudheid ook als een bom ingeslagen vanmorgen
    Fayenne hoest als een zeehond heb al luuf opgedaan en neusspray.
    Had ik haar net een fles gegeven na even uitbuiken kreeg ze een hoestbui
    waar ze bijna in stikte en alles kwam er ook uit. Ik schrok er erg van
    vooral dat ze bijna stikte toen heb ik haar echt op de rug moeten tikken
    dat het los kwam.

16. Roelie, prima hoor... Voor in juni zit dan wel vrij vol, maar moet vast wel een gaatje zijn.. kijk nog wel effe morgen ofzo..

Gwen, idd wat een gedoe bij de ha-post. Hoe is het nu met Mika en met jou, want jij ben dus ook lekker in de lappenmand nu..

17. Rachel, ja daar schrik je echt van he? Ergens logisch dat alles eruit komt, maar dat is niet erg prettig voor Fayenne. Ging het daarna wel weer wat beter met d'r? Wat een verkoudheden zeg!

Je zou toch zeggen dat met het betere weer iedereen toch weer energie zou krijgen en beter zou worden of niet?

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ha gebeld moet na half 2 terugbellen en dan weten we meer. Had voordat ik de ha belde eerst even de apotheek gebeld en de apotheker zei dat het een allegische reactie was op de medicijnen en dat ik dus de ha moest bellen. Nou nog ff wachten dus........

Jeetje volgens mij zitten er veel dames en babies in de lappenmand. Voor iedereen beterschap.

19. Rachel85

Ik moet vanmiddag om 15.50 voor de zekerheid met Fayenne naar de huisarts.

Dafje het ging erna wel beter alleen piept ze nu erg.

Stasia, jeetje toch een allergische reactie.

20. Rachel85

Daphne, Waarvoor heeft Fenna fysio? voor de voorkeurshouding?

Deel Deze Pagina