@Esther & andere R'dam-meeters: helaas moet ik 'afzeggen' voor de meeting, want het wordt een beetje te druk, omdat we de volgende dag ook al de hele dag de hort op zijn en dan 's avonds ook nog doorgaan naar Scheveningen. Is allemaal beetje te veel van het goede als ik dan donderdag ook nog uren op pad ben. Wel erg jammer, dus ik hou mij aanbevolen voor een andere datum, waarop ik het wat minder druk heb!
kennen jullie die fotos van amerikaanse kindjes? Waarbij de ouders een lelijke foto hebben laten fotoshoppen, zodat het kind make up draagt enzo... hierzo een bewerkte foto van eva.. het is natuurlijk een geintje want de foto is afgrijselijk http://i5.tinypic.com/89g83df.jpg
ppfff wat een ochtend zeg, ik zit echt pas net. Vanmorgen naar de osteopaat geweest, Quinn vind het echt super bij hem, hij was helemaal ontspannen en zijn nekje is weer helemaal los gemaakt. Het moet nu vooruit gaan. Volgende week weer. Daarna als een gek naar huis, wat dus niet lukt met het openbaarvervoer. Dus Quinn met jas nog aan de fles gegeven, hup in de wagen naar de vk! Nou was een heel fijn gesprek, heb geen hechtingen meer, en is een heel mooi littekend geworden. OKe misschien dat ik nu durf te gaan kijken.(denk het niet, niet zo boeiend ) Net even aan de appie heijn geweest en nu dan thuis, waar ik ook nog van allesmoet doen, vanavond komt mn schoonvader langs. Pfff en ik wil ook nog even slapen, oke vandaga kom ik tijd te kort Jen super zeg! Ga voor je duimen! Meeting: Ik denk dat ik afblaas, ik ben echt stront en stront verkouden, dus voel me niet helemaal happy en wil jullie ukkies niet aansteken. Maar we gaan het zeker opnieuwd doen Sorry meiden. Blondie gefeliciteerd! Toen wist ik het niet meer, ga eens even eten denkik, heb ik vanmorgen ok voor het laatst gedaan
Oh Maria... dit is TE erg! (Doet me denken aan een documentaire die ik ooit heb gezien over Amerikaanse kleuters die door hun ouders de catwalk werden opgestuurd. De meisjes liepen modeshows en deden mee aan miss verkiezingen. Er waren meisjes van 3 of 4 jaar oud bij en die zaten helemaal onder de make up... )
Tja, maar dat was heel serieus, real life! Moeders die hun dochters aanspoorden met allerlei tips om de missverkiezing maar te kunnen winnen. Dikke laag make up erop, tuttige jurkjes met roesjes en andere tierelantijntjes en schoenen met haken aan. En vervolgens teleurgestelde, huilende moeders als hun dochter niet eerste was geworden. (En de dochters zelf natuurlijk ook helemaal in tranen en overstuur...)
Ja dat is echt zielig. Laatst was er ook zo'n meisje bij 'jouw vrouw mijn vrouw' dat kind was 5 en strontverwaand. Dr zusje, die er niks om gaf, werd zelfs links gelaten.
bleh heb geen zin, mn kerst schuim kransjes zijn te lekker, waar zijn toch mn kabouters die mn huis opruimen
Maria: lekker creatief bezig geweest zeg! Lijkt net zo'n porseleinen poppetje. Blondie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Hier al veel in huis kunnen doen want Deniz werkt lekker mee vandaag. Die ligt heerlijk in zijn bedje te slapen. De was opgehangen en bijna het hele huis al gestofzuigd. Moet alleen de woonkamer nog doen maar das veel werk want de bank moet ook gedaan worden. Tja dat heb je met katten. Wat betreft die meeting, ik denk dat we het een andere keer moeten doen aangezien Muriel en Dees niet kunnen. Dan zou het alleen ik, Esther en evt. Masha zijn.