Ik zat even de jongens namen door te nemen die er het afgelopen jaar zijn gegeven. Nou als je een leuke avond wil, moet je het echt even door nemen.
Dees, niet heel veel bijzonders zoeken we. Als het belt en als de batterij het gewoon doet, dan ben ik allang blij! Welk type is het? En wat wil je ervoor hebben. Sterkte morgen op de begrafenis trouwens! Ruby, hihi die Rayan een echte liefhebber van eten dus! Heerlijk toch! Lekker doen. Ik denk dat Fenna hier ook vrij snel gaat mee-eten, ze at vanmiddag 200gram groente en dan nog een toetje... Eet rayan geprakt eten of gewoon zo?
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w300i?cc=nl&lc=nl Deze is het en dan de witte, moet maar even kijken of je het wat vind
Goedemoggel Pfff wat een rot nacht zeg. Ben geloof ik wel 15 keer uit bed geweest om de speen te droppen bij Quinn, hij hoeste iedere keer zoveel dat hij niet goed in slaap viel, dus bij ieder hoestbui wakker werd. Zo zielig. Ik ben nu echt gebroken, en heb een humeur om te knallen. Ga maar even snel douche, kijken of ik daar na opknap en hoop dat Quinn nog even slaapt.
Moggel Meld me aan en ook weer af, mijn voorgevoel klopte Heb de halve nacht boven de wc gehangen, overgeven en diarree... Mijn moeder komt zo voor Jens zorgen kan hem niet eens tillen ben zo slap als een dweil. Iedereen een fijne dag!
Jaaa.... die is LEUK! Volgens mij had je die aan op onze eerste meet bij Ilse? Hihi lachen, is natuurlijk errug goed op LindaV van toepassing
Oneeeee... Roelie, wat hadden we nou afgesproken? Niet ziek worden... en dan gebeurt het toch Wat ontzettend kl*te zeg, dat je zo vreselijk hebt lopen spoken vannacht. Heel veel beterschap xx
HAhahahahaha, Serafijntje..... DAT is dus PRECIES waarom ik niet ga sporten.... om me dat soort blamages te besparen Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het echt heel knap van je vind dat je zo goed bezig bent met sporten, super!
Arme Quinn... dat hij zo vreselijk moest hoesten En lastig dat je hem dan steeds die speen moet geven... Ik ben wat dat betreft toch wel errug blij juist dat Hester is gaan duimen sinds een maandje of 2, die vindt ze namelijk gewoon zelf ipv die speen Dat scheelt een hoop heen-en-weer-geloop, haha. Ach, Debby, en dat afleren is van later zorg .... deze mama heeft ook tot haar 18e geduimd, totdat ze haar eigen foto op het 6e-klas-kamp in Rome zag: slapend in de bus met haar duim in de mond Vre-se-lijk vond ik dat, dus toen was ik er snel vanaf!
pfff mn hoest komt los te zitten, met het gevolg dat ik nu nog meer hoest. Zal wat worden op de begravenis
30 is LEUK! Geloof me! He lekkerrrrr... gewoon die 30-frustraties uitleven op Roelie (en die is dan nog niet zo fit, omdat ze nu ziek is, dus je kan haar makkelijk hebben dan )
Trouwens Dees..... heeft Quinn meerdere mama's? Er staat boven jouw avatar 'Trotste mama', dus de meest trotse mama (van allemaal) van Quinn, hihihi.
Stertke Dees voor strakkies. Ruby, geen punt, ik neem dat welmee. Serafijntje, ik heb echt een hekel aan groepslessen. Kan het wel bijhouden maar wordt helemaal simpel van die miepjes. Ik ben echt wel een meisje meisje maar voor dat soort dingen niet echt. Eva kwam gisteren om 6.00 en vannochtend om 8.15 zo kan ik nooit een werkritme op gaan bouwen natuurlijk.
Morgen! en what a morning! De zon doet het nog en ik ben in een iets meer dan week anderhalve kilo kwijt! Joehoe! nog anderhalf te gaan. En dat door alleen maar te sporten Ok ben wel iets minder gaan eten en snoep minder, maar toch! Ik is blij! Dit is me nog nooit gelukt Ah Roelie meis, bah, dat is echt niet leuk! Beterschap meis! Dees ook een rotnacht... hoop dat je vandaag nog even bij kan tanken op de één of andere manier! Over die tel, wat wil je er voor hebben. Kan ik ff met Jeroen overleggen, want eigenlijk houdt hij niet van klaptelefoontjes... Zal es kijken of hij om te praten is