November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Moggel,

Hier heeft Deniz weer lekker doorgeslapen. Dus hier een uitgeslapen en blije mama (en papa natuurlijk). Zo ik ga even eten en daarna bijlezen en reageren.

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Serafijntje: Nou stom hoef je je niet te voelen hoor. Waarschijnlijk dat die meiden al langere tijd aerobics doen.

Ruby: Goed van Rayan dat hij al zoveel eet. En idd als hij gewoon goed poept en nergens las van heeft is het goed toch?
    Gafe tekst op die buikband. Echt heel toepasselijk voor Linda. Enne 30. Tja ik ben het nu ook bijna 2 weken en het valt echt mee.

Ik heb die lijst van de namen even snel bekeken en Deniz is 40 keer gegeven. Valt nog mee dus. We zijn nog vrij uniek.

Dees: He bah, 15 keer eruit vannacht. Komt dat door zijn verkoudheid? Trouwens succes bij de begrafenis.

Roelie: Zeg kan dat ziek zijn bij jullie niet een keertje stoppen? Jullie blijven bezig daar. Beterschap meis.

Dafje: Lekker ander halve kilo kwijt. Ga zo door. :thumup:

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Mail is verstuurd!

4. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Vanaf nu stap ik er weer in ik hoop niet dat ik iets belangrijks heb gemist anders hoor ik het wel van jullie. Ik heb er druk en moe van het werken dus bijna geen tijd om bij te lezen. Ik probeer het zoveel mogelijk te doen. Omdat ik het leuk vind jullie stukjes te lezen en ik ook steun van jullie krijg.

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Dees succes vandaag met de begravenis.

Roelie heel veel beterscha toegewenst

Serafijntej. Ik vind het ook nog moeilijk om groepslessen bij te benen waar ik nooit ben geweest. Misschien is dit een hulp onder je schouder. Heel veel sportscholen werken in kwartalen. Je krijgt dan 3 maanden het zelfde dansje. Dus dan krijg je het wel onder de knie. Het is ook niet zo makkelijk als dat het lijkt. Lekker volhouden en je komt er vanzelf.

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ik ga er weer vandoor. Nog even strijken en dan lekker naar de kapper. Er is geen model meer in te brengen. Ik hoop dat het straks beter zit.

7. Serafijntje ik herken het wel hoor. Onze instructeur denkt bijv ook dat wij leken hetzelfde kunnen als hij en staat dan een beetje te lachen als het niet lukt. Bijvoorbeeld handen hoog, handen laag om en om en tegelijkertijd je benen wijd en naar voor en achter om en om. En dan gek kijken dat het bij de meesten niet lukt haha. Wel op een leuke manier hoor. Maar snap het dus wel..

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    goedemorgen

ik was om 6.15 weer op voor de fles en heb hem daarna teruggelegd tot 8.45. Daarna even naar het inloopspreekuur op het Cb geweest. Martijn weegt nu 6400gr en is 66cm

muriel: ik kan je foto niet openen

Rapley: ik snap wat julie bedoelen met eten beleven, maar ik geloof niet dat een baby eten echt beleefd. Ik denk dat dat met volwassen psychologen ogen naar een baby kijken is. Maar ik ben maar een leek, en die rapley zal er wel voor geleerd hebben, dus misschien moet ik eerst het boek eens lezen voor k erover oordeel. (goed van mezelf he hihihi)

Serafijntje: ik ken het gevoel, dat gebeurt mij ook altijd. maar de 2e ker dat je het doet is het makkelijker, de pasjes bij aerobics zijn altijd hetzelfde dus na een paar keer kun jij et net zo goed.

Dees: oei zo vaak eruit, jij zult brak zijn vandaag! sterkte met de begrafenis

Roelie: oei meid ziekjes? wat erg! beterschap en doe rustig aan!

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dames, wat ik me nog afvroeg, hoe gaat het eigenlijk met jullie bekkenbodemspier?
    hier nog niet zoals voorheen. Moet nog echt een inlegkruisje dragen.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    nee, gelukkig is dat bij mij wel weer bijgetrokken, Maria,... misschien lach je te veel?

11. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedemiddag dames,

Zo heb mijn eerste uurtjes werk erop zitten nu nog 5 vanmiddag/vanavond.

Dafje, Bied jij gewoon na het eten een fles aan van 60cc of geef je Fenna meer maar drinkt er maar 60 van?
    Fayenne is echt een vretertje want na een potje groente gaat er gerust nog een fles van 200cc in nou heb ik zelf dat ik minder aanbied anders wordt ze straks een dik propje :)

Stasia, leuke foon. en wat een actie van Deniz.

Peetje, dat is goed nieuws van je mams.

Debby, Ik ga een voltijd opleiding doen dus 5 dagen naar school.
    Ik probeer nog een leerbaan te vinden maar als het niet lukt heb ik een back-up.

Dees, jeetje arme Quinn. Hoop snel voor jullie dat zijn verkoud over is.

Roelie, beterschap meid.

Serafijntje, lekker fanatiek bezig. Ja het is ook niet aan mij besteed.

Maria, ik heb ook nog inlegkruisjes in. wordt er knettergek van.

Ruby, Alvast Gefeliciteerd met je verjaardag.

Gisteren met Fayenne naar de huisarts geweest ze heeft Ventolin gekregen voor het hoesten en roggelen dit moeten we nu 2wk gebruiken is er dan verbetering dan langzaam weer afbouwen en als het dan goed blijft gaan dan niks maar als het weer terug komt en erger wordt weer terug naar de huisarts.

Zo en nu ff een lekker boterhammetje en dan om 15u weer werken.

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Joepie!

Vrienden van ons in Australie zijn zojuist (anderhalf uur geleden) papa en mama geworden van een meisjestweeling!

Geniaal toch wel, dat je dat al zo snel kunt weten nu, terwijl het aan de andere kant van de wereld is gebeurd.

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ook met mijn bekkenbodemspieren is het nog steeds slecht gesteld. Ik plas nog regelmatig een paar druppels in mijn broek, vooral als ik moet hoesten of niesen. :oops: Erg genant. Maar Maria, was jij ook ingeknipt tijdens de bevalling? Dan schijnt het herstelproces veel langer te duren. Want je bekkenbodemspieren zijn dan dus letterlijk doorgeknipt (tenminste, dat is bij mij het geval). Ik heb dit nagevraagd bij de gyn omdat ik er zo lang last van blijf houden. Ik heb er ook nog pijn aan, vooral als ik lang sta en als ik ongesteld ben. :(

14. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Gefeliciteerd Muriel

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wat leuk, gefeliciteerd! Hoe heten de meisjes? En gaan jullie binnenkort op kraamvisite? :)

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben ook ingeknipt ja.
    Ook ik verlies nog wel eens een druppel ofwat.

Muriel, gefeli!

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Rachel, jij bent dus nog steeds veel aan het werk - meer dan je zou willen? Op zich is het natuurlijk wel leuk om een extraatje te verdienen, zeker omdat je na de zomer gaat studeren. Goed dat Fayenne nu medicijnen heeft gekregen voor het hoesten en het roggelen. Hopelijk werkt het snel!

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Waarom niet eerst de melk en dan het potje?

Wat is belangrijker de melk of het potje?

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    “Liora Marleen Swift” & “Reina Prius Swift”

Hmmmmm..... voornamen gaan nog wel, maar 2e en 3e namen doen mij over het algemeen TE veel denken aan auto-types :(

Hihi, we zijn op voorbezoek geweest een kleine 2 jaar geleden, dus ik vrees dat zij eerst maar eens bij Hester op bezoek moeten komen :)

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Peetje, fijn dat Martijn na de vroege fles weer even is gaan slapen - en jij ook, neem ik aan? Wow, Martijn is ook een lange kanjer aan het worden met zijn 66 cm! Hij draagt nu waarschijnlijk ook al maat 68?
    Dank je voor je bemoedigende woorden over mijn aerobics les (ook de andere meiden bedankt!). Ik voelde me gisteravond echt ontzettend stom. Maar jullie hebben gelijk, die andere meiden doen het natuurlijk al veel langer dan ik. De docent zei me ook dat ik het even de tijd moet geven, maar ik ben bang dat ik het nooit onder de knie ga krijgen. :( Zoals Daphne ook al schreef: juist die coördinatie met armen EN benen... pfffff :cry: Ik denk dat ik het maar bij de andere sporten houd. Op dinsdagochtend doe ik bijvoorbeeld pilates en dat gaat me heel goed af. Ik heb jarenlang op yoga gezeten en dat is een prima basis voor de pilates. Die aerobics is niet goed voor mijn zelfvertrowuen en niet goed voor mijn motivatie... ;)

Deel Deze Pagina