November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Och arme Roelie, wat heb jij een vreselijke nacht achter de rug. :cry: Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Fijn dat jouw moeder voor Jens komt zorgen. Jij hebt momenteel je handen vol aan jezelf. Heel veel beterschap!

2. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Maria, Ja dat kan ik natuurlijk ook doen zelf nog niet aangedacht. Ze krijgt nu even geen groente of fruti tot de Ventolin gaat werken.

Serafijntje, Ik zal wel meer willen werken alleen dan het liefst bij 1 werkgever.

Muriel, Ik las de 2e en 3e namen en dacht ook meteen aan automerken.

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Linda, dank je wel voor jouw mail over het ontgiften. Wow, dat is nog een heel proces en veel dingen waar je rekening mee moet houden. Niet alleen het eten dus. Maar ik weet zeker dat jij het volhoudt: je bent een doorzetter en erg gemotiveerd om af te vallen. Veel succes ermee!

4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Dees, veel sterkte op de begrafenis vandaag. Lastig dat je nu meer bent gaan hoesten, maar wel lekker dat het los komt te zitten. Nu duurt het hopelijk niet al te lang meer voordat je helemaal beter bent.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Muriel: Leuk, gefeliciteerd. Jammer dat je nu niet ff op kraamvisite kan. ;)

Maria: Het gaat hier best goed met de bekkenbodemspiertjes. Alleen als ik een niesbui krijg loopt er af en toe wat uit. Het is alleen geen urine bij mij.

Linda: Ik heb geen mailtje gehad :cry: Zou je hem alsnog naar mij kunnen sturen want ik ben wel heel benieuwd.

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Peetje: Martijn wordt ook al een hele knul. Hij groeit goed :thumup:

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Daphne, wat goed dat je al anderhalve kilo kwijt bent! :whistle: Je bent dus al op de helft.

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Stasia, fijn dat Deniz jullie lekker heeft laten uitslapen. Zijn jullie allebei vrij vandaag?

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ow ikke is blij. Had vanochtend van die tapijtspray van Vanish(of zo iets) gekocht want die vlekken van het avontuur van gister waren nog niet uit de vloerbedekking. Heb het er op gespoten en na 5 minuutjes...........weg. Yes toch niet voor niets gekocht. :D

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nee, Ibrahim is nu aan het werk. Hij werkt smiddags en s'avonds.

11. Rachel, ik bied Fenna na de groente 60cc aan, want inderdaad ze zou alles zo opdrinken wat ik aanbied. Ware het niet dat ze dan ook alles boven de 60 á 90cc er weer uitmikt.

Maria, eerst groente omdat ik haar op de maaltijden wil voorbereiden. Ik vind het belangrijk (nadat ze uiteraard een maand heeft gewend aan de groente) dat ze nu de warme maaltijd gaat eten en als toetje krijgt ze dan melk, en straks yoghurt. Overigens vind ze het maar wat lekker. Ze eet met gemak 200gram groente. En dan nog is ze aan het brullen van ik wil meer.
    Over een maandje hoop ik dat ze fruit erbij eet, 's morgens een bord pap (bambix) en dan gaan we langzaamaan ook wennen aan het brood.

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    klinkt goed en veelbelovend dafje! :)

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    zooooo ik heb net een wandeling van 2 uur achter de rug! en kon het niet laten en heb schattige puma-slofje gekocht! Jons verklaart me straks voor gek maar goed. Martijn ligt te pitten in de wagen.

bekkebodemspier: weer ongeveer zoals vroeger. Ik heb wel als ik moet plassen dat ik echt hard moet knijpen dat wel. IK ben ook ingeknipt geweest

volgorde groente/ fles: volgens mij moet je groente eerst geven en een uurtje later de fles, dit omdat je die fles langzaam weg moet gaan laten. Het is de bedoeling dat de groente straks een echte maaltijd wordt.

Muriel: GEFELICITEERD met je ver weg tweeling kindjes!

fietsstoeltje: vanaf welke leeftijd mogen ze daarin? ik neem aan als ze goed kunnen zitten maar wanneer zou dat ongeveer zijn?

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Vanaf minimaal 9 maanden als ze echt zelfstandig kunnen zitten.
    dit is ivm met de bochten dat ze weer terug rechtop kunnen gaan.

15. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Sorry maar zie net dat ik je mail adres ook niet heb. Kan je mij dat pb'en

Liefs Linda

16. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Muriel gefeliciteerd met de tweeling

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wow, echt een wondermiddel dus! Fijn dat de vlekken eruit zijn gegaan.

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

****EGO-Berichtje****

Ik ben zo kwaad. ik kom er net achter dat een vlinder mama waarmee ik dik bevriend ben en ook twee kindjes heeft verloren. Een en al nep is. Ik kan er echt niet tegen dat mensen die verzinnen. Alles is nep dus ook mijn kaartje omdat ze in het ziekenhuis lag voor haar derde zwangerschap was ook gewoon voor niks. Ik moet zeggen dat ik al wel mijn twijfels begon te krijgen omdat het verhaal van nu heel raar was. Maar toch je probeert ter goede trouw te zijn en dan krijg je dit...... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

sorry hiervoor maar moest het even kwijt.

*****einde ego berichtje******

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ohhhhh Linda, wat verschrikkelijk! Ik begrijp heel goed dat je kwaad bent nu. Wat een laffe streek. Hoe komt iemand erbij om zoiets te verzinnen?! Dit zullen wij wel nooit kunnen begrijpen... Ik kan me voorstellen dat het je erg aangrijpt. Ik zou woest zijn. Hopelijk kun je het snel achter je laten, want dit is zeker niet bevorderlijk voor jouw humeur. Dat is ze niet waard!

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wow, Fenna kan al lekker eten. Goed zeg! Zo te horen (lezen) geniet ze nu al van haar maaltijd. Een mooi voorbeeld voor de overige kindjes hier! :)

Deel Deze Pagina