November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Linda; nouja hoe haalt iemand het in zijn hoofd om ZOIETS te verzinnen, sorry hoor. Dat zijn geen dingen om grappen over te maken. ik snap dat je kwaad bent. zoiemand is niet normaal hoor!

Maria: 9 maanden pas :( :( ik heb nu al zin om te fietsen, maar moet dus nog laaaaaaaang wachten. Jakkie. Je hebt ook zo'n beugel om de maxicosi achterop te doen maar dat vind ik niks

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Linda: Heb je mail gelezen. Petje af hoor. Ik zou het echt nooit vol kunnen houden. Ik zou al helemaal gek worden als ik geen boterhammetje of glaasje melk zou mogen hebben. Maar ik weet zeker dat jij het wel vol houdt.

Jeetje wat lees ik nu :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Ik snap dat niet dat sommige mensen zoiets kunnen verzinnen. Dan ben je toch niet goed wijs of zo? Moet gelijk weer aan C. denken. Die had jou toch ook zo verschrikkelijk gekwetst? En nu weer zo'n malloot. Sorry maar ik heb er geen woorden voor.

3. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Wat verschrikkelijk Linda! :evil: :evil: :evil: Oooooooh, GRRRRR; dat er één idioot rondloopt die denkt dit soort streken uit te kunnen halen, daar kan ik me nog een heeeel klein beetje iets bij voorstellen, maar dat er gewoon meer van dit soort mensen rondlopen.... Onvoorstelbaar! Sterkte meid, kan me voorstellen dat je je flink genept voelt.

Die slome slak van mij (ook wel bekend als Thije) heeft gisteren zowaar vette stampij getrapt; ik gaf hem een beetje fijngeprakte banaan... :( Nou, woest was 'ie!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Noujaaaaaaaaaaaa Linda :evil: :evil: :evil: :evil:
    Wat een afschuwelijke ROTstreek, ongelooflijk!
    Hadden jullie al lang contact met elkaar?
    Ongelooflijk, dat iemand je zo verschrikkelijk kan neppen, terwijl je zoveel met elkaar deelt. JAKKES wat een rottige mensen lopen er rond op deze wereld.
    Hoe kwam je er achter?

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahaha, er zit dus wel degelijk pit in die lieve slome slak van je ;)

6. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Ohhh Linda meid wat een verschrikkelijk. Sterkte meid.

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb esther ook al een tijdje niet gehoord, of heb ik er overheen gelezen?

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Toch niet de Vergo?

Wat een kutwijf. Sorry hoor. Gelijk dat je boos bent!

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ;) Jemig ga met Rob trouwen ofzo.. die wil ook al gaan fietsen met de baby.

Ik dacht dat je eerst de melk moest geven en dan potje omdat ze de 1e 6 mnd in principe aan melk voldoende hebben.
    Ach we merken het vanzelf wel.

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nee Esther is al een paar dagen niet geweest.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :cry: ik mis haar ook!

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, die Vergo is toch wel echt? Ik begreep dat die mama's haar wel eens echt hadden gezien?

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ja dat dacht ik ook ja...
    Maar misschein bedoelt ze iemand van buiten dit forum.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dat denk ik inderdaad ook. Maar het blijft een kl*testreek.

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoe komen jullie erop dat het Vergo zou kunnenzijn dan?

Maria: je geeft in het begin ook maar een paar theelepeltjes voor de smaak en dan een volle fles erachter aan. Als ze er aan toe zijn mogen ze een half potje en daarna iets kleinere fles en zo geleidelijk de fles weg.

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    omdat die zojuist haar 2 zoontjes is verloren, daar kwam de associatie vandaan.... :(

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    oooeh heftig!

18. Muriel, gefeliciteerd met de tweeling! Inderdaad aparte namen, hoewel de eerste twee namen bij de eerste wel meevallen, maar swift is van suzuki en prius is van toyota :)

Linda, ik heb ook geen mail ontvangen. Mag ik er ook één?

Peetje, 9 maanden inderdaad, zoals Maria al zegt.

Stasia, wow goed zeg! Toch fijn weer he? Zo’n schoon tapijt :) Ik hoop dat hier ook de vlekken uit mijn vest gaan, zat/zit vaseline op.. klodders van ongeveer 10cm :( Heb het nu met shout ingesmeerd.

Oh Linda, jeetje, wat een naar bericht! Dat is toch te zot voor woorden zoiets! Dat je zoiets verzint. GRRR… :evil: tjonge, zo kan je toch niemand meer geloven? Kan me voorstellen dat je daar ontzettend kwaad om bent! Reageer je maar lekker hier af hoor!

Fietsen: jeroen wil ook fietsen met Fenna.. en hij wil ook dat ik ga fietsen met d’r, maar dan meer voor het gezonde. Wil ook dat ik straks met Fenna naar mijn werk fiets á 6 km. Dacht het niet… (ik ben lui ik weet het :) )

Lenthe, die Thije :). Ach ja, geprakt is ook niet ieders favoriet. Fenna wil het ook niet geprakt. Misschien stukjes proberen?

Maria, klopt hoor eerste 6 maanden ip alleen melk. Maar we zijn een weekje eerder begonnen met meer groente/minder melk. Fenna is morgen 6 maanden :D

Oeh heb zojuist flink gescoord in de winkels :) Heb een lange spijkerbroek gekocht en een driekwart spijkerbroek. Een blouse en een vest en een paar schoenen. Was totaal 150 euro kwijt… schrok even van het bedrag bij de kassa. Normaal haal ik bij verschillende winkels een paar dingen en nu bij één winkel heel veel, en dan loopt het bedrag ineens op. Anders ook wel, maar dan merk je het niet zo :)

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hahaha daphne: ik fiets wel eens nar mijn werk en dat is 14km enkele reis, maar dat doe ik alleen in de zomer en als ik rapportergqderingen heb

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden,
    Poeh gaat zo'n dag snel zeg.
    De begravenis was vrij standaard en erg druk zeg, jemig nooit geweten dat hij zo'n grote familie had, heb ze nog nooit gezien. Maar ja dat is een ander verhaal.
    Hij heeft nu de rust die hij heeft verdiend.

Quinn en oma hebben ook een heftige ochtend/middag achter de rug.
    Quinn heeft weer zijn zijn voeding eruit gespuugd al had hij maar heel weinig gedronken. Heel veel gehuild ook. Hij begint nu ook verhoging te krijgen, ach wel ja kan er ook nog wel bij he.
    Net even lekker met hem gezeten, hij kruipt echt helemaal tegen je aan, en sjee wat voelt hij dan warm zeg, voor me gevoel kwamen de dampen van hem af. Hij heeft nu 38.5. Hij is erg moe, arm kind.

schoonmoeder heeft heel lief voor me gestofzuigd en gedweild, zo lief scheeld mij een hoop.

Linda:
    Jemig zeg wat heb je toch verschrikkelijke mensen op de wereld, daarover kan je toch niet liegen. sjee zeg, ik kan er gewoon niet over uit!
    Nog bedankt voor je mail trouwens.

Muriel:
    Gefeliciteerd met de 2 ling

Oef verder weet ik het even niet meer, sorry meiden.

Deel Deze Pagina