November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    gaaaaappppp..... wat gaat deze dag langzaammmmmmm.....

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ruilen, voor me gevoel kom ik vandaag tijd te kort :(

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik weet niet of jullie het nog kunnen herinneren, ik had een truitje van Deniz met vlekken van een appel erin die ik er niet meer uit kreeg. Ik heb echt alles geprobeerd, biotex, shout en zelfs speciale vlekkenverwijderaar voor fruitvlekken. Nou, niets hielp. Ik dacht daarnet van de vloerbedekking is schoon laat ik het op dat truitje proberen. Mocht het fout gaan pech want met vlekken geef ik het Deniz toch niet meer aan. Nou die vanish erop gedaan en laten intrekken,af doen en drogen maar. Ging ik net kijken en die vlekken zijn dus echt bijna weg! Ongelofelijk wat is dat voor spul! Ik doe het dadelijk nog een keer (adviseren ze bij hardnekkige vlekken. En dan vanavond in de was. Ow ik ben hier echt heel blij mee. :D :D :D :D

Zo dat wilde ik even met jullie delen.

4. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Dafje wil je mij jou e-mail adres pb'en dat heb ik niet. Ik had laast een lijstje gepost met wie ik in mijn mail lijst heb staan nog niet ieder een dus :( sorry.

Ik kende haar (INA) iets naar milan zij heeft (had) weet ik veel ook een zoontje dat milan heette zij is haar kindjes kwijt geraakt rond 20 weken nu was ze zwanger van een tweeling en lag in het ziekenhuis. De laaste week is er iets raars gebeurt waar ik dus via de mail van verloren vlinders van op de hoogte werd gebracht. Haar kindjes waren geboren veel te vroeg en lagen in coma. Hierdoor werd de argwaan aangewakkert en de gyneacoloog van de site heeft het ziekenhuis in gent gebeld of daar een vrouw lag met een tweeling die in coma lag. En het antwoord daarop was nee. Toen heeft ze nog alle ander universitaire ziekenhuizen gebeld maar nergens het verhaal bekend. Toen is er nog meer onderzoek gedaan en wat blijkt het is allemaal fack en dat te bedenken dat ze zelf een forum heeft opgestart dan ben je toch heel erg ziek. Gelukkig kan ik het een beetje naast me neer leggen maar dat laat niet weg dat ik heel boos ben net zoals jullie. Dit zijn geen dingen waarmee je kan pronken of zo. Het is al erg genoeg dat het in real live gebeurt.

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Stasia wat een wereld spul zeg. Ontzettend goed dat de vlekken er toch nog uit zijn gegaan

en over Eshter is kan me herinneren dat ze iets zij over druk zijn en over een laptop die geen internet meer had. en dat ze even wat tijd wilde voor haar en jp

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik kan het gewoon niet begrijpen. Ik bedoel Linda jij bent 2 kindjes verloren, 1 is al verschrikkelijk maar 2........ En dan bestaan er mensen die het leuk vinden dit soort dingen te verzinnen. Ik kan me er zo kwaad om maken.

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

merk wel dat ik vandaag thuis ben mijn hele schema loopt in het honderd. Maar gelukkig wordt ik morgen weer bij de les geroepen.

ik ga er weer vandoor even stofzuigen en dan eten koken. Vanavond gezellig met mijn hubbie bank hangen en sbs6 kijken.

Fijne avond iedereen.

8. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ja ik ook Katja....ik ben woedend maar wil me niet over stuur maken ze is verder overal geblokt. En ik zit net zo goed in mijn vel. Ze is het niet waard denk ik maar maar het kost me verdomd veel moeite hoor om zo te denken en daar komt ook nog bij dat het UWV mijn uitkering stop zet totdat ik een loonstrookje kan overleggen.

HET IS NATIONALE KUT DAG, NOG MENSEN DIE ZICH AAN WILLEN SLUITEN?

En Dees of Maria mag ik je steen lenen?

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zullen we hem delen Linda?

Maar kan het me helemaal voorstellen dat je kwaad bent en dan ook nog het uwv, stelletje eikels zijn het ook daarzo

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ok bij deze is 11 april omgedoopt tot NATIONALE K*TDAG

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Als hij groot genoeg is kan het makkelijk gedeeld worden.;)

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Net Quinn weer een flesje gegeven, gelukkig is die erin gebleven al is hij neit helemaal op, maar dat is niet erg
    Kroop net weer helemaal tegen me aan en hij viel gewoon in slaap, echt niks voor hem, arme knul, heb het zo met hem te doen :(

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja moet wel lukken hoor, alleen is is ook maar alleen toch

14. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

jeetje dees quinn en jij hebben het niet makkelijk. Ik hoop dat je mannetje snel weer opknapt. Een hele dikke knuffel voor hem.

15. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

gezellig samen is misschien iets minder klote

16. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ik ga koken doei doei

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Kookse Lin

Hips ja koken, ben ik nog helemaal niet aan toegkomen :)

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    voor de dames die een steen willen
    deze lijkt me comfi

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw ruimte zat idd

20. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Hey meiden

Ik weet even niet meer wat ik moet doen dus ik probeer hier even mijn ei kwijt te raken. (sorry)

Zoals jullie weten begint de BV me aardig de keel uit te hangen en slaap Cailan nog steeds niet door. (behalve afgelopen nacht dan :p)

Nu is het zo dat hij pertinent elke fles weigert en dus FV eigelijk geen optie is. Tenzij je het naar binnen lepelt...

Nu loopt mijn BV productie sinds een paar dagen ook behoorlijk terug (mijn borsen voelen slap en Cail stopt soms gefrustreerd. Het is nog niet helemaal over, maar goed is het ook niet.

Mijn angst is nu, wat moet ik nou met hem aan als mijn BV stopt (wat ik stiekem eigenlijk wel best vind :oops: :cry: )

Maar wat dan met die kleine? We hebben al geprobeert de voeding in een tuitbeker te doen (het is wel leuk maar echt drinken doet hij niet, hij kauwt er meer op. Dat doet hij ook met de speen, en gaat na verloop van tijd huilen, bij de tuitbeker doet hij het niet.

Pfff ik zie door de bomen even het bos niet meer. Zo lang mijn BV nog goed was hield ik gewoon vol. Maar nu...?

Deel Deze Pagina