En ik moet ook afblazen (zoals al eerder gemeld) dus dan blijven er maar 3 over... Misschien beter een andere datum prikken... @Blondie; Gefeliciteerd met je nieuwe job! Nu ik nog....
Bah bah bah... Fenna heeft weer ee baaldag.. De voeding komt constant omhoog en ze moet het dus constant wegslikken en ze ligt te gillen van de pijn. Ze kan het niet altijd wegslikken, dus dan komt er een golf uit . Alleen in mijn armen en met de speen is ze daarna weer te kalmeren.. de pijn komt af en aan terug, net zo vaak dus als de voeding omhoog komt.. ik dacht ik hou haar lekker bij me in de draagdoek, maar voordat ze daar goed en wel inzat... spuugt ze de hele boel onder: draagdoek, haarzelf, mama, de vloer... dus alles weer in de was en idee dus mislukt.. zat gewoon te janken van frustratie.. moest even wat kastdeuren dichtsmijten van boosheid. Heb de was maar gelaten voor wat het is.. het lijkt wel een slagveld boven op onze kamer nu.. was overal... Was heel wat van plan vandaag, maar ik geloof niet dat het ervan gaat komen nu ze zo onrustig is. Ze ligt nu bij me op schoot. Ik kijk het nog even aan tot morgen en anders verplaats ik echt die afspraak van de ka naar vrijdag. Ik geloof nu al niet meer in die nieuwe voeding. Sorry voor al dat gezeur steeds.... weet even niet meer wat ik aanmoet met Fenna...zo zielig en ontroostbaar...
Pff zit op het flesvoedingsforum te lezen.. waarom denkt iedereen met een kindje dat na de voeding een mondje terug geeft meteen dat hun kindjes veel spugen.. meteen jbpm toevoegen aan de voedinge enzo.. ze mogen wel even op bezoek komen bij mij..
Deniz geeft ook wel eens een mondje terug. Maar idd dat vind ik geen spugen. Iedere baby geeft wel eens een mondje terug. Sommige schieten gelijk in de stress. Wat Fenna heeft is pas spugen. Hier vallen de haartjes ook uit hoor. Als ik op de plek kijk waar hij met zijn hoofdje in de box ligt, liggen daar allemaal hele dunne donkere haartjes. Dacht eerst dat het van de katten was maar die hebben toch andere haren.
Vind het wel jammer van de haartjes, want haar haar wordt nu zichtbaar dunner... Jens had het ook toch?
Ja ik vind het ook jammer . Als Masha kan zijn we met zijn drieen. Maar ik heb van haar ook er niets meer over gehoord dus ik denk dat we met zijn tweetjes zijn. Ergens in januari afspreken?
Ja is ook erg jammer. Deniz had een flinke kop met haar bij de geboorte maar hier wordt het ook steeds dunner.
Dit staat op www.alleroverkinderen.nl Haartjes Sommige baby's worden geboren met een grote bos haar op hun hoofd, anderen hebben een kaal koppie of een klein beetje donshaartjes in een nog onbestemde kleur. Maar al heeft je baby bij de geboorte al een mooie haardos, dat wil niet zeggen dat dat zo blijft. Haaruitval bij baby's is heel gewoon. Meestal krijgt je kindje achterop het hoofdje een kaal plekje (het plekje waar hij het meest op ligt) en kom je in het wiegje of het ledikantje kleine donshaartjes tegen. Maar niet getreurd, er komen nieuwe haartjes voor terug! Dus het kom goed
Beeeeh, Sofia wil niet slapen vanmiddag, dus daar gaat m'n middagdutje... En laat ik daar nu net heel veel behoefte aan hebben na een gebroken nacht. Net naar het op en spreekuur geweest van het cb, even naar Thije z'n longen laten luisteren want hij hoest soms zo hard dat hij gaat overgeven, heel zielig. Er bleek niets aan de hand te zijn (?). En hij weegt nu 5135, dat is altijd fijn om te horen! Arme Fenna, vind het zo zielig als zo'n kleintje zo moet spugen. Hier gebeurt het heel soms en dat vind ik al erg. Heel veel sterkte Dafje!
hoi hoi, nou het demonstratie-effect hier vandaag. Meneertje sliep van 9.00-13.00! En ik maar tegen de HA zeggen dat hij de hele dag huilt, dat kwam dus niet geloofwaardig over. Volgens HA kon ik ook wel op Pepti overgaan maar dan 4 weken aankijken. Maar ik denk niet dat hij koemelk allergie heeft. HA zei kan ook gewoon gevoelige darmen zijn. Ik blijf dus gewoon op de standaard gemengd met forte en dan kijk ik het 2 a 3 weken aan. Sinds 13.00 ligt hij weer te slapen dus ga even snel de was doen. felicitas: is het gartis kado de moeite waard? Ik heb eigenlijk geen zin in een verkoopster in huis. Blondie/linda: hee gefeliciteerd! Had ook wel verwacht dat ze je aan zouden nemen, jij rijdt super! Maria: mooooi hoor die eva met make up (ahum) even snel een wasje starten voor hij weer wakker wordt
Daphne, ik hoor wel vaak dat kinderen met reflux ook koemelk allergei hebben. Doe je die nieuwe voeding ook verdikken?
tnx Wencke, wow al 5 kg! Poeh hee, al een hele vent Wel zielig dat hij moet overgeven van het hoesten zeg! Jij ook sterkte met Thije en Sofia d'r niet slapen probleem.
Nee, we moesten 1 ding tegelijk proberen van de ka, om te kijken of het 1 of ander aanslaat. Punt is ookdat ze van de nutriton ook krampjes krijgt en daarbij ook nog blijft spugen, dus of dat nu de oplossing is...
gratis cadeaus van felicitas waren: potje eten, pakje maandverband, badeend, flesje spa blauw en dat was het daht ik
pffff dan laat ik haar dus helemaal niet komen, ik kan slecht nee zeggen dus dat wordt een ramp als ze me iets aan gaat smeren. Ze hadden gisteren al gebeld maar ik was niet thuis, jons zei dat ze maar moesten terugbellen maar toen heb ik gewoon lekker niet opgenomen.
wat rot zeg daphne! waarom dachten ze aan koemelk allergie? het klinkt meer als reflux vind ik. maar ik ben geen arts. Heeft spugen iets met koemelkallergie te maken? Mijn HA zei ook ga maar op hypoallergeen en dan even 4 weken aankijken, 'even' dacht ik?! 4 weken is lang met een huilend kind hoor. Kunnen ze reflux niet testen in het ziekenhuis, zuurmeting? dan weet je direct of ze dat wel of niet heeft.