De kale plek bij Nynke is helaas nog erg zichtbaar. Die plek valt juist heel erg op omdat hij zo afwijkt van de rest van haar (lange) coupe.
Maar jullie hebben Jeroen toch ook gezien op de meeting bij Ilse? Dan weet je toch wie hij is / hoe hij eruit ziet?
Thanx lieve meiden, begin bijna te blozen om jullie lieve reacties! Ik ga afsluiten en even in bad...heb het echt steeeeeenkoud! Esmay krijgt pas tussen 23.00 en 23.30 uur de laatste fles.... Oh ja, de kale plek is hier nog overduidelijk aanwezig hoor....geloof niet dat het daar alweer wat begint te groeien. Ach komt ook vanzelf wel weer! Truste allemaal en een fijn weekend!
Wat attent dat je dat opvalt. Het is maar een tijdelijke banner, ik ben er namelijk niet helemaal tevreden over. Ter ere van Nynkes 20e verweekdag heb ik haar banner vernieuwd: ik wil voortaan in maanden tellen en niet meer in weken. Omdat bijna iedereen hier een bump-and-beyond banner heeft, wilde ik eens iets anders proberen. Maar de banners van bump-and-beyond vind ik toch het aller-aller leukste dus die komt vandaag of morgen weer terug.
Ja bump and beyond heeft gewoon hele leuke banners maar deze is ook leuk hoor. Ik vnd alleen bij bump and beyond het zo leuk dat er een fotootje bij kan.
... en dat je zelf het lettertype en kleur van de letters kunt kiezen. En de afbeeldingen van de banners zijn ook zo leuk.
Ja lekker uitgebreid. Kan het gewoon helemaal naar je zin maken. Maar ik duik lekker mijn mandje in. Weltrusten en een fijn weekend.
Haaalllooooooo! Pffff heb van de week een dag extra gewerkt en dat viel toch effe tegen, zeg. Wel lekker veel kunnen doen, maar ben erg moe. Ook waren mijn nichtje en schoonvader jarig en is mams thuis gekomen. Jullie begrijpen vast wel dat ik weinig tijd had om online te komen. Spring er weer in vanaf - pak 'em beet - 1760.... Leuke foto's van de meeting afgelopen dinsdag! Melanie, mag ik die ene van Vincent per mail hebben? Mijn foto's volgen nog... Maria, Eten met Kleintjes heb ik ook. Vind het stukjes eten gedeelte ook erg 'logisch' in mijn oren klinken en wil het zeker gaan proberen. Mijn schoonzus is er al mee begonnen (Liese is van sept.) en daar is het een groot succes Serafijntje. ik snap helemaal hoe je je voelt met die groepslessen. Ik ben begonnen met steps en het bleek dat de meesten al 5 tot 15 (!) jaar in die groep zitten. Dus iedereen kent alle passen en zijn gruwelijk op elkaar ingespeeld. De vriendin waar ik meega is in sept bevallen, dus wij voelen ons 2 enorme lompe zeekoeien. Maar ik moet wel zeggen dat de sfeer verder wel ok is. Van de week ben ik zelfs alleen geweest, omdat mijn din ziekjes was. Trots! Kortom, NIKS van aantrekken en lekker dreunen op de vloer. Als je maar beweegt Pilates vond ik trouwens niet veel aan. Lees ik nu dat 30 leuk is?! Over een klein maandje ga ik erachter komen.....dus wie zin en tijd heeft: zaterdag 3 mei klein feessie bij mij thuis! Roelie, beterschap! Linda, hoe voel je je met het ontgiften? Merk je er lichamelijk of psychisch iets van? He gatver, weer een nepperd?! Hoe bestaat het toch?! Peetje, Martijn groeit ook lekker, is het niet? Voor je het weet zit hij op de 7 kilo! **Ahh wat lief te horen dat ik word gemist, zeg ** Zo Dafje MAXIMAAL aan de shop gegaan Hahaha, die steen van Maria is wel groot genoeg om allemaal onder tegaan liggen. Wordt het toch nog gezellig Morrighan, misschien de melk in een kopje (zonder tuitje) proberen? Sterkte ermee. Je zou nog kunnen proberen je productie op te krikken door Cailan extra aan te leggen of te kolven, maar dat zou ik alleen maar doen als je nog gemotiveerd genoeg bent om door te gaan. Uiteindelijk zal Cailan wel gaan drinken (BV of KV), een kindje zal zichzelf niet laten verhongeren (tenzij hij ziek is, dan moet je uiteraard wel oppassen). Er schijnt trouwens ook een breastbottle te zijn, maar die ken ik zelf niet. Jen, hoe bevalt het werk bij NN? Al helemaal ingeburgerd? Heb ik iedereen gehad? Of ben ik schokkende - of minder schokkende - dingen vergeten? xxxx PS: Morgen gaan we naar Ikea om een nieuwe eethoek uit te zoeken. Zitten we er mooi bij voor Vincent z'n hapjes
Hee Esther, leuk dat je er weer bent! Je hebt dus een drukke werkweek achter de rug. Wel fijn dat je veel hebt kunnen doen. Geniet maar lekker van het weekend. Helaas kan ik 3 mei niet komen, dan zitten we een weekendje bij mijn schoonzus en haar man in een klein gehucht in de buurt van Emmen. Iets te ver om even langs te komen dus. Maar gelukkig zien we elkaar een paar dagen daarvoor. Jammer dat pilates je niet beviel. Vind je steps wel leuk? Veel plezier bij Ikea morgen!
I know... maar dan nog vind ik t altijd lastig als je iemand niet kent, alleen eigenlijk van een foto, om die dan te herkennen op beeld, dus t lukt me niet
Moggel meiden Hier op zich een redelijk nacht. Wel er regelmatig uit geweest voor Quinn, maar niet zo vaak als afgelopen nacht. De koorts is weg, joepie! Het hoesten komt eindelijk los bij hem, dus we zijn op de goede weg. Quinn is nog wel hangerig, maar niet zo heel raar natuurlijk. Quinn slaapt sinds gister niet meer ingebakerd vanwege de koorts en nu gaan we ervoor om het zo te houden. Moe en gebroken zijn we toch dus die extra nachten kunnen er nog wel bij Vandaag doen we nog een dagje rust, misschien als het lekker weer word even lekker de tuin in ofzo.