RUBY van harte gefeliciteerd met je verjaardag. fijne dag toegewenst en welkom bij de 30ers. bij deze meld ik mij voor vandaag af want het gaat hier niet lekker met Tim. misschien tot morgen. en anders een prettig weekend.
RUBY >> GEFELICITEERD! Ein-de-lijk ben je dan 30.... een gouden tijd breekt aan! Van harte meid & een fijn stoeiweekend met Roelie gewenst xx
goedemorgen Hier de laatste fles om 22.00 gegeven en hij sliep een uur langer, nu tot 7.00 nouja ik ben blij hahahaha. Wat ik me afvraag; hoe proberen jullie kindjes te rollen? met de benen in de lucht en dan opzij laten vallen? want volgens mij doet Martijn het verkeerd. Hij zet zijn v oeten op de grond en probeert dan zijn heupen te draaien. Maarja dan komt hij nooit gerold hahaha. Martijn heeft nu al een kleding probleem. Hij heeft maatje 68 maar alles is hem te wijd. Nu geeft dat bij shirts niet maar broeken zakken gewoon af. Hema broeken zijn te wijd, H&M broeken ook. Mexx past hem wel, maarja die zijn ook weer duur. zo jong en nu al confectietrauma's....hahaha Ik moet zo zijn haar weer gaan knippen, hij begint op een meisje te lijken. Ruby: GEFELICITEERD met je 30e verjaardag! Daphne: het is wel een ludieke actie! ik kende het flashmobben helemaal niet. Jen: wel goed dat Esmay beter is gaan drinken, hier ook gewoon 5 flessen hoor. Op het CB zeiden ze tegen mij dat niet alle kindjes naar 4 flessen gaan. Dees: wat een arme quinn, op die foto ligt hij echt helemaal tegen je aangekropen. Hij is natuurlijk het liefste bij mama, als hij ziek is! Jen: lieve foto's van Erwin en Esmay samen! Daphne: gaaaf skaten achter de kinderwagen, ging dat goed? Jons wil dat ook gaan doen. Serafijntje: hier hetzelfde probleem, echt een kaal vlak op zijn hoofdje. valt enorm op. esther: hee wat fijn dat je moeder weer thuis is, hoe gaat het nu met haar? Ging ze nu overdag naar een dagactiviteiten centrum? of zit ik er nu helemaal naast? En extra gewerkt, pffff jij hebt het druk!
ik word trouwens op het moment compleet geschift van Martijn. Denk je dat hij tevreden is als je hem helpt rollen, maarja dan moet en zal hij vooruit komen. (beetje tijgeren kan hij met wat hulp) En als dat niet lukt, dan gooit hij er een driftbui tegenaan. Hij wordt zo rood als een tomaat en gaat gillen en huilen hahaha. Mijn volgende kind, moet een rustig klein dikkertje zijn. die lekker ongestoord blijft liggen hahahahaha
Jemig die Martijn toch! Hij wil wel veel zeg! Martijn blijf toch lekker baby'tje. Das veel leuker. Eva gooit idd dr benen in de lucht en dan opzij en dan probeert ze te rollen. Ze snapt alleen nog niet waar z dr arm moet laten. Ow en haren knippen, hier nog niet hoor.
Goeiemoggel, Zo het moet niet gekker worden. Wij schrokken om 10 voor 9 wakker en meneertje lag gewoon te kletsen in zijn bedje en te wachten totdat we hem er uit haalden. Wat een lekker mannetje toch. Alleen vannacht er wel 2 keer uitgemoeten voor zijn speentje. Het zal wel aan de verkoudheid liggen denk ik. Esther: Veel plezier bij de Ikea vandaag. Ik zal voor 3 mei eens even kijken of ik kan. Moet het even overleggen met Ibrahim. Peetje: Ik heb een aantal broekjes van de Hema en H en M waar van dat verstelbaar elastiek in zit. Misschien dat eens proberen? Werkt hier goed. Sommige broekjes zijn ook te wijd hier hoor. Ruby: Gefeliciteerd met je verjaardag.
Moggel mama's! Hier na een dag ontgiften op een ongezonde manier weer een beetje op de been...ben wel doodmoe en voel me echt letterlijk en figuurlijk leeg...bah wat kan een mens ziek zijn! Ik lag gisteren al om 8 uur in bed, heb geslapen tot 6 uur toen kwam Jens en daarna weer geslapen tot half 9...toen maakte Niels me heel verdrietig wakker want hij had zo'n honger (uiteraard, hij had vanaf woensdag! ook al niets meer gegeten). De schat...ik zei nog van daar hoef je toch niet om te huilen je mag mama toch altijd wakker maken voor zoiets...ja mama dat weet ik wel maar jij bent ook ziek en je sliep nog zo lekker...aaaaaaaahhhhhh....We voelen ons gelukkig beide weer wat beter, vandaag lekker kalm aan en morgen blijven we thuis...weer geen catfight in de ballenbak met Ruby maar ik zie het ff niet zitten om 1,5 uur in de auto te zitten... Ik ga eens bijlezen vanaf 1760...er wordt weer lekker gekletst! Ruby: GEFELICITEERD met je 30ste...welkom bij de club Dees: beterschap voor Quinn! En hoe gaat het met jouw gehoest? Linda: ik heb je mail gelezen over het ontgiften pfff lijkt me behoorlijk zwaar om vol te houden! Oh meis...wat verschrikkelijk dat je weer geconfronteerd wordt met zo'n zieke geest...ik kan er de woorden niet voor vinden...sterkte en reageer je hier maar lekker af! Oh en dan gaat het UWV ook nog moeilijk doen...nou ja zeg ik dacht dat ze zo begripvol waren? Serafijntje: ik moest stiekem wel ff lachen over jouw stukje over het sporten...het is idd nogal genant maar ook zo herkenbaar ik zou precies hetzelfde hebben hoor! Maria: bekkenbodemspier na 3 kinderen...ahum....moet eerlijk zeggen dat het me nog meevalt, ik oefen ook wel regelmatig heb mezelf aangewend om tijdens het geven van de fles te oefenen en dat maakt wel verschil. Ik ben er ook wel erg op gebrand, zeker nadat ik na Niels een tijdje incontinent ben geweest... Rachel: beterschap met Fayenne! Ook al aan de Ventolin...hoe laat jij haar puffen want het is hier soms een drama met Jens... Muriel: gefeliciteerd met je aan de andere kant van de wereld meisjes tweeling! Aparte namen idd... Wencke: heeeeeeeeeeeeee hoe gaat het daar?! Haha Thije had liever mama's overheerlijke melk dan banaan? Morrighan: ik zou voor advies zeker even het cb of de huisarts bellen er zijn vast manieren om een kind aan de fles te laten wennen, ik meen dat er ook speciale flessen zijn die de vorm van een borst hebben? Misschien aan een lacatatiedeskundige vragen? En of je nou kv of bv in die fles mikt daar moet je lekker je eigen gevoel in volgen, bv is prachtig maar je moet er zelf niet aan onderdoor gaan! Dafje: leuk filmpje van dat flashmobben! Leuke reakties ook van de mensen, ik zou zelf ook denk ik ff staan kijken van huh, hallo alles goed met u mevrouw? Sandra: klotedagen? Wat is er aan de hand meis? Jen: oooooh wat word Esmay al groot! En wat krijgt ze donker haar zeg! Esther: hee daar ben je weer! Veel plezier vandaag bij het uitzoeken van een nieuwe eethoek, heb je al iets in gedachten? Peetje: hier ook een klein driftkikkertje die wel wil rollen maar er zit steeds zo'n lastig armpje in de weg En uiteraardmag je als goedbedoelende zorgzame mama niet helpen...hij kant het nog net niet zeggen maar zijn hele lichaamstaal schreeuwt uit: ZELLUF DOEN! Hier worden ook regelmatig de heupjes omhoog gegooid, vandaar dat meneer zichzelf ook bijna lanceerde uit zijn wipstoel... Ik ga hier ff wat doen en dan bank hangen pfffffff moeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hahaha gelukkig is Murlel dan wel eerlijk over het feit dat ze niet altijd eerlijk is Peetje, wow die Martijn zo'n driftkikker met het rollen. Wij hebben het tegenovergestelde kledingprobleem...Vincent heeft zo'n bolle buik dat ik grotere maten moet hebben, anders krijg ik zijn broekjes niet over zijn buikje heen. We zitten hier al een tijdje regelmatig in 74, maar het is nog wel te lang. Anders misschien eens kijken voor een riempje om broekjes aan te snoeren? Mams is gisteren thuis gekomen. Ze gaat inderdaad 2x per week naar een activiteitencentrum en 2x per week krijgt ze dagbehandeling (logopedie, fysio- en ergotherapie). De rest is ze thuis met iemand erbij (zoveel mogelijk dan). Roelie, die Niels is echt een schatje zeg Zo meelevend met mama....Gelukkig dat het herstel eraan zit te komen. We gaan zo naar Ikea. De eethoek wordt een kleinere, want hij staat in een vrij krap hoekje van de kamer. Dus we zoeken een vierkant tafeltje van 90 bij 90 en dan 2 lekkere stoelen erbij en de Stokke voor Vincent (die hebben we gelukkig al gekregen). Dus een kleineren eethoek met als resultaat meer ruimte. Alleen als we eters krijgen wordt het dus wat lastiger.
Zo, goedenmorgen voor de 2de keer. Niet dat ik ben gaan slapen ofzo hoor. Maar was ff tv aan het kijken, Eva voeden etc. Roelie, wat een lieve zoon hebje toch! En gelukkig voelen jullie je allebei al beter. Morrighan, is het nog gelukt gisteren? Ik hoop het voor je. Esther, veel plezier in de ikea, je gtaat zeker slagen. Ze hebben er leuke spullen. Stasia, ik wist niet dat je die broekjes oko voor babys had. Ik ga er zeker halen, mevrouwtje heeft een dikke pens namelijk. Hi Gwen, ben je al een beetje aan pakken? Je kan niet vroeg genoeg beginnen. Heo gaat het eten met Mika? Stiekel, wat is er meid? is de huid van Tim niet in orde? Nou, hier kwam Eva weer om 8.15 Wat loop je nou te klagen zul je denken? Nou ik ga over een week werken en ik ben altijd om 7.45/8.00 op school. Dus dat wordt 's ochtends rond 7.15 kolven en dan maar niet live voeden. Ik ga dr in ieder geval niet wekken. Dalijk naar de stad cadeautje halen voor mn neefje dat morgen zn 2de verjaardag viert. Ik denk dat ik kleren ga kopen aangezien speelgoed bij hun niet langer dan 1 minuut interessant is en vevolgens ergens (kapot) in een hoek beland.