November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Maria, waarom wil je Eva niet wakker maken 's morgens? Als je haar bijvoorbeeld iedere ochtend om 7 uur wekt, zal ze snel aan dat ritme wennen en voortaan uit zichzelf rondom die tijd wakker worden. En dan kun jij nog live voeden voordat je naar jouw werk gaat. Dat is toch veel prettiger dan te moeten kolven terwijl ze in een kamertje naast je ligt. Heb je nog een leuk cadeautje gevonden voor jouw neefje?
     
  2. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Omdat ik geen voorstander ben van 'wakker maken voor een voeding' ze wordt maar gewoon wakker wanneer ze daar zelf zin in heeft. En als dat betekent dat ik moet kolven terwijl zij ligt te slapen dan zij het zo.

    Ik heb kleren voor hem gekocht. Voor op vakantie.
     
  3. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Zo'n rijbewijspasje is echt superhandig. Altijd legitimatie bij je, terwijl je paspoort veilig thuis kan blijven. Tegenwoordig staat er op het pasje of je een bromfietscertificaat hebt, maar JP dacht dat ik ineens stiekem mijn motorrijbewijs had gehaald :) :)

    Wencke, gefeli met je 600ste bericht :D

    Agossie, Sandra, wat zielig die kleine Tim met zijn jeuk :( Helaas geen tips....
    Trouwens wel ff oppassen met menthol...ik ben allergisch voor menthol. Heb dan geen jeuk meer, maar dan gaat het heel erg branden. Schijnt niet heel vaak voor te komen, maar ik wilde je er toch even alert op maken.

    Vwb de kleertjes voor dikke knullen: een 3-kwartbroek in 74 valt nu als een normale qua lengte hier.

    We zijn geslaagd voor de eethoek. Als hij staat zal ik een fotootje maken. Eerst de oude even op MP zetten.
     
  4. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Zoals beloofd nog 2 fotootjes van de meeting bij Debby afgelopen dinsdag:

    [​IMG]
     
  5. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
  6. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
  7. Lenthe

    Lenthe Bekend lid

    2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ach wat zielig voor Tim! Hopelijk vinden jullie snel een oplossing!

    Esther, fijn dat je moeder weer thuis is!

    Dees, ik ben wel geinteresseerd in een Puckababy denk ik... Zal eens even googlen.
     
  8. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***BELANGRIJK NIEUWS VAN DEES, ZIELIG!****

    Kreeg een sms'je van Dees: We zijn net bij de ha post geweest en we moeten naar de ehbo. Hij heeft waarschijnlijk een infectie op zijn longen. Ze houdt me op de hoogte.
     
  9. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Agossie wat eng! Ik leef mee :(
     
  10. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jeetje das wel even schrikken! Hier wordt ook meegeleeft. Sterkte. Enne Debby dank je wel voor het doorgeven.
     
  11. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Het is alweer lang geleden, maar ik kreeg de foto's van mijn buikreportage nu eindelijk digitaal.....

    [​IMG]
     
  12. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
  13. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
  14. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik mis 'em best nog wel eens :oops:
     
  15. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Mooie foto's Esther
     
  16. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow, wat een buik Esther! En superleuke foto's trouwens!
     
  17. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik mis mijn buik ook nog weleens hoor.
     
  18. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog 1, als ik een zwangere vrouw zie lopen, kan ik best jaloers worden :oops:
     
  19. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wat een mooie foto's, Esther! Vind je het niet raar om jezelf nu weer met dikke buik te zien? Ik kijk soms nog vol ongeloof naar foto's van het einde van mijn zwangerschap. dan denk ik: tjee, wat een dikke buik - had ik echt zo'n dikke buik? En ik vind het ook wel een raar idee dat Nynke daar in zit (op de foto dus). Toen had ik nog niet eens een idee of het een jongen of een meisje zou zijn. Nu ken ik haar, ze is een eigen persoon, een eigen individuutje... zo gek dat ze in mijn buik heeft gezeten. Het lijkt ook al weer zo lang geleden. Ze is niet meer weg te denken uit ons leven. Oh, ik ben aan het mijmeren. Ik word bijna sentimenteel...
     
  20. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Mooi dat jullie er zo over denken. Ik heb juist het tegenovergestelde. Als ik een zwangere vrouw zie lopen, denk ik: Oeffff, zij moet nog... blij dat ik er vanaf ben. Ik heb mijn kindje al lekker in mij armen. Nee, mijn zwangerschap mis ik absoluut niet.
     

Deel Deze Pagina