November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiekel

    stiekel Bekend lid

    avond dames

    ik denk niet dat jullie er nog zijn ,maar even een berichtje van deze kant.
    allereerst bedankt voor de tips van jullie kant ;)
    maar ik heb besloten dat als Tim morgen nog zo van streek is dat ik (wij) naar de huisartsenpost gaan in het ziekenhuis.

    maar er is gelukkig weer een dag om.

    PEETJE
    heel veel sterkte met Quinn
    ik weet wat het is een luchtweg infectie want Tim heeft er dus al twee gehad binnen anderhalf maand en nee dat is niet prettig en nog heeft hij de naweeen ervan.

    dames misschien tot morgen en nogmaals bedankt voor jullie steun
    allemaal dikke knuffel xxxx
     
  2. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik lig nog niet op 1 oor ;) maar ik wil iedereen even een hele goede nachtrust wensen. Ik ben morgen (en wellicht ook de komende dagen) waarschijnlijk niet online. Druk met werken (ik begin aanstaande week aan 2 nieuwe projecten) en morgen sporten, wijn proeven (vanaf 13 uur :confused: ) en uit eten. Voor iedereen een fijn weekend verder en (nogmaals) heel veel beterschap aan alle zieke mama's en kindjes!
     
  3. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh Sandra, het gaat dus nog niet beter? Je hebt groot gelijk dat jullie morgen naar de ha post gaan als Tim nog steeds zo van streek is. Dit is zowel voor hem als voor jullie niet vol te houden. Veel sterkte meid!
     
  4. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden (beetje laat al )

    Nou wat een dag weer zeg :(
    Kijken of ik het even kort kan vertellen

    Quinn vanmorgen eindelijk weer koorts vrij, maar nog erg slecht drinken
    Maakte me er eigelijk geen zorgen om, om 10 uur nog verschoont en hij had een droge luier (na kwart voor 8 voor het laatst verschoont te hebben) Om 12 uur Quinn weer verschoont (droog) en een fles aangeboden maar hij weigerde de fles. Op zich geen probleem. Maakte ons nog geen zorgen.
    Om half 3 weer verschonen nog steeds droog en hij heeft maar een paar slokken gedronken en huilen.

    Omdat Quinn nog zo enorm aan het hoesten is en eigelijk de laatste dagen erger was geworden en ik moest het goed in de gaten houden van de ha ivm zijn kma.

    Nou de ha post gebeld voor advies over zijn droge luiers en het niet willen drinken. Moest het hele verhaal vertellen en toen ik vertelde over de kma wilde ze dat ik langs kwam om naar zijn longen te luiesteren.

    Om 4 uur waren we er, en de ha vertrouwde zijn longen niet.
    Verdomme dacht ik, niet weer iets erbij, kon ook alleen maar janken.

    Gelukkig was onze vriend er die ons heen en weer bracht met de auto en die heeft ons naar Rotterdam gereden.
    Na wat onderzoeken was het gelukkig niet te ernstig om hem te houden en voor puffers. Ze hebben liever dat zijn lichaam zelf het werk doet, hij heeft weer koorts dus op zich een teken dat het lichaam vecht tegen zijn luchtweg infectie.

    We moeten hem goed in gaten houden, als hij nog benauwder word of nog slechter gaat drinken of echt uitdroogt gelijk aan de bel hangen.

    Quinn heeft vanavond redelijk gedronken en ligt nu helemaal uitgeteld in bed.

    WIj zijn ook behoorlijk gesloopt en heeft er wel weer ingehakt allemaal,
    WIj gaan nu lekker ons bedje in, is immers al heel laat.

    Meiden tot straks, vanmiddag of weet ik wanneer.

    Thnx voor jullie mee leven
     
  5. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heey dees veel sterkte meid het zit jullie niet mee.
     
  6. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier even snel een ego bericht uit antwerpen.

    tijdens mijn verjaardagsfeestje zijn de ween begonnen bij mijn schoonzusje.
    dus rayan aan mijn vriendin meegegeven en in de auto gesprongen naar het ziekenhuis.
    ze heeft nu 2 cm. ontsluiting maar het zet niet echt door.

    ik blijf hier slapen zodat ik bij de bevalling kan zijn.

    meer info volgt.
     
  7. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :cry: bah bah bah
    NOg geen uur geslapen geloof ik.
    Quinn is zo enorm aan het hoesten, net al weer zijn bedje mogen verschonen.
    We zijn er al tig keer uitgeweest voor zijn speentje, en net was het weer raak met spugen. sjee wat kan Quinn kokhalzen zeg, heb hem direct uit bed getrokken, zo zielig!
    Hij is lekker tegen me aan gaan liggen en diep in slaap gevallen.
    Kind is zo moe, hopelijk slaapt hij nu een beetje [-o<


    Ruby spannend meis!
     
  8. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    we hebben gewoon geslapen..niks meer.
    kan nog wel ff duren dus.
     
  9. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    een mooie tip dames: www.webprint.nl

    die geven een miljoen gratsi foto's weg en 100 pp. Ik heb er net 91 besteld en toen waren ze nog gratis, dus de miljoen zijn nog niet op. Je betaald wel verzendkosten.

    hier alles ok, Martijn kwam om 5.00. Dat was wat minder. Ik ga straksa uit eten een tante van Jons is jarig.

    Serafijntje: veel plezier vandaag met de wijnproeverij

    Sandra: ik denk dat je Dees bedoelt ;)

    Ruby: ooh spannend! Ik duim voor je schoonzus!
     
  10. Rachel85

    Rachel85 Niet meer actief

    Goedemorgen dames,

    Jen, Leuke foto's van Esmay.

    Peetje, Ik heb een oefening gekregen van de fysio om te leren rollen en het te stimuleren.

    Roelie, Ik heb van de apotheek een babyhaler erbij gekregen en dan ga ik in een kleermakerzit zitten en Fayenne zet ik ertussen in. Dat gaat tot nu toe goed ze heeft dan ook weinig bewegingsvrijheid. :)
    En wat is Niels een schatje. Wat fijn at het weer wat beter met jullie gaat.

    Dees, Heel veel sterkte met Quinn.

    Esther, wat een mooie foto's

    Hier gaat alles redelijk. Ben gisteren enorm ziek geweest diarree en overgeven bah bah. Nu gaat het weer wat beter.

    Meiden allemaal een hele fijne dag.
     
  11. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Moggel!
    Ik voel me weer helemaal fit yeah! En aangezien Ruby naar haar schoonzusje in Antwerpen is ga ik op verjaardag bij mijn neef(je) die wordt 15...en mijn broer is vorig jaar getrouwd met een marokkaanse dus ik verheug me nu al op de heerlijke hapjes die ik ga krijgen...joepie :D

    Jen: ach Esmay ook al niet lekker...beterschap en knuffel!

    Peetje: haha die Martijn maar heel herkenbaar, Jens doet precies hetzelfde en huilt onder etenstijd net zolang tot ik hem op schoot neem en hij een hapje mag ;)

    Dees: hele dikke knuffel voor Quinn en zijn papa en mama!

    Hope: ohhh jee alle foto's weg dat is zeker erg balen ik ken het helaas :cry:
    Hopelijk ben je snel weer terug!

    Sandra: hoe gaat het nu met Tim?

    Serafijntje: succes *hips* met het *hips* wijnproeven *hips* :)
    Zorg je voor een goede bodem anders komen die wijnen hard aan :D
    Gooit vast doosje aspirine naar Serafijntje voor d'r aankomende kater :)

    Rachel: ook al ziek geweest! Tsjonge het heerst echt...beterschap!

    Zo ik ga me eens douchen, René is aan het werk maar komt zo rond 12 uur thuis gelukkig.
    Iedereen een fijne dag!
     
  12. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hey meis,
    Ik ga nog een week aankijken hoe het met Quinn gaat, gat het goed dan geef ik wel een gil oke. Wil natuurlijk zeker weten dat hij helemaal zonder kan. Maar heb er wel vertrouwen in.
    Dus heb je nog even geduld?
     
  13. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Roelie, wat fijn dat het weer beter met je gaat zeg!Wens je een fijne dag met lekker hapjes :)
     
  14. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

    Oh arme Quinn, ik hoop dat hij snel weer opknapt en weer een vrolijk gezond jongetje wordt!

    Ruby: spannend! Weet ze wat het wordt?

    Roelie: goed om te horen dat je weer beter bent en veel plezier vandaag met de lekkere hapjes!

    Serafijntje: jij heel veel plezier met de wijnproeverij en het etentje. En wow...vanaf 13.00 uur al, dat wordt vroeg beschonken :).

    Rachel: jeetje...jij ook al ziek geweest! Ik klop het snel even af, maar ik ben gelukkig nog niet getroffen ;).

    Melanie: waar ben je? Is je schoonzusje bevallen?

    Is het een idee Indigo even te sms'en hoe het gaat? Of hebben we geen nummer van haar?

    Hope: shit zeg, alle foto's weg! Wij hebben een externe harde schijf, waar we ook alle foto's op zetten. Misschien ook een idee?

    Sandra: oh die arme Tim. Kan me voorstellen dat als het vandaag nog niet gaat, dat je dan naar de ha-post gaat! Hoe gaat het met hem vandaag?

    Jennie: och die arme Esmay...hopelijk knapt ze ook weer snel op!
     
  15. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Peetje bedankt voor de tip, was even klooien maar heb ook foto's besteld
     
  16. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Peetje, bedankt heb nu ook 100 foto's voor 2,50!

    Daphne, jij ook bedankt hé ;)

    Even over de meeting, ik denk dat ik liever naar Daphne ga op 25 mei omdat er maar weinig animo was voor de 18e. Serafijntje, kan jij ook de 25e? En Roelie, jij? Sandra lukt dat jouw niet dan? Want je was dan toch ook in lelystad?
    Stuur me even een pb ofzo want ik lees hier bijna niet meer mee....

    Een lieve foto van gister!
    [​IMG]
     
  17. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Jemig Dees. Ik hoop dat het in de loop vand e dag beter zal gaan.

    Ruby, spannend.

    Serafijntje, fijnw eekend en we zien je maandag ofzo wel weer verschijnen!

    roelie, fijn dat je weer beter bent.

    peet, ik zal vanavond kijken.... als het dan nog lukt bestel ik er ook honderd

    Ik ga zo naar de verjaardag en ........ eh.... als het goed wordt

    PSV vandaag kampioen
     
  18. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goeiemoggel, (ja nog net)

    Ruby: Spannend! Laten we hopen dat het allemaal door gaat zetten.

    Melina: Leuke foto!

    Peetje: Hmm ga ook eens even kijken op die site. Zijn het alleen losse foto's die je gratis krijgt of ook albums?

    Zo ga weer even verder met het huishouden. Moet nog een wasje wegvouwen en dan is het allemaal weer gebeurd voor vandaag. Vanmiddag komt mijn zus met de kids op visite.
     
  19. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Voor zover ik kan zien zou het de 18de alleen jij, ik en Sandra zijn en op de 25ste bij Dafje zou het jij, ik Stasia en Peetje zijn...het maakt mij op zich niet veel uit vind het alleen jammer dat ik dan Sandra weer teleur moet stellen maar ik het niet iedereen naar de zin maken :(
    Dan houden we het eerst wel op de 25ste...

    Over de 31ste...ik weet donderdag meer maar er zit een kans in dat ik moet afhaken omdat ik moet werken...ik ga het wel gelijk aangeven donderdag dat ik dan al iets heb misschien dat er een beetje rekening mee gehouden kan worden ik doe mijn best!
     
  20. Gwendolyne

    Gwendolyne Fanatiek lid

    13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ja sorry maar spring er even in.. even laten weten dat ik jullie niet vergeet. Ik spiek af en toe wel mee!
    Maar ben zo druk hier.. ben zelf nog ziek.. Mika gelukkig wat beter, afgezien de bijwerkingen van medicijnen. Maar nog 3 daagjes..

    Wat me even bijbleef.. Ruby, succes met je schoonzus!

    Dees, wat zal jij zijn geschrokken! Take care! Beterschap daar!

    Peetje, bedankt voor de tip! Ik ga ook direct wat bestellen!

    Ik kom binnenkort wat uitgebreider reageren als ik even wat tijd kan vinden. We zijn nu druk met inpakken van dozen etc.
    Leuke kant van verhuizen (in ons geval) we gaan over op een totaal ander interieur.. dus ik kan me helemaal uitleven hihi.
    Daarnaast nog leuke bijdrage gekregen van mijn ouders waardoor we ook voor een nieuwe slaapkamer kunnen koekeloeren!

    Dikke kus voor jullie allemaal en hopelijk tot snel!
     

Deel Deze Pagina