Ik vermoed, en ik vind het erg triest, dat psv een paar clubs heeft uitgekocht. Eindhoven was er in ieder geval klaar voor. De stad is versierd, bier is ingeslagen. Schijnt vaker te gebeuren, dat op het einde een club de landstitel koopt...
Debby: De kids van mijn zus zijn 4,5 en bijna 3. Ze wonen in Etten-Leur (vlakbij Breda). Haar man moest vandaag vor zijn werk naar Denemarken dus zij heeft hem afgezet op Schiphol en daarna even langs mij gereden. Ze had onze nieuwe vloer ook nog niet gezien dus kwamen eventjes wat drinken en gingen daarna weer door naar huis. Zo Deniz heeft een heel potje groenten op! Was wel even een drama. Normaal krijgt hij om 4 uur een fles en de groenten gaf ik tussedoor. Maar ik wil nu langzaamaan naar het echte avondeten, dus eerst groenten en daarna een klein flesje als toetje. Nou, daar was meneer het even niet mee eens. Brullen tijdens het potje natuurlijk. Maar hij at het wel. Dus gewoon door blijven scheppen totdat het potje leeg was. Daarna een klein flesje en toen was hij pas tevreden. Tja, hij zal er toch aan moeten geloven.
Wat zijn jullie toch allemaal druk bezig met de potjes! Ik ben blij dat ik daar voorlopig nog niet aan begin. (wil mn kleine meid, klein houden hihi) En na 6mdn zien we wel. Rob zou ook liever gisteren beginnen dan morgen maar ik zelf wil heel graag 6mdn volledige bv geven. Daarna zien we wel.
Hoi allemaal, wip hier ff binnen. Ben een paar dagen niet of nauwelijks geweest omdat mijn computer kuren heeft. Hij geeft iedere keer aan dat ie de pagina niet weer kan geven en de verbinding met internet is uitstekend, dus ben bang dat ik een virusje te pakken heb Peet/Maria: wie doet bij jullie de PC opschonen? Ik weet zo niemand die me kan helpen. hopelijk tot snel xLinda
Mijn man de nerd doet dat. Hij komt echter niet mee zaterdag maar ik zal hem eens vragen of hij mij instructies mee kan geven.
Ha Debby, dat ziet er tof uit in de buggy. Gaat prima, toch? Wanneer krijg je die nieuwe met voetenzak eigenlijk? Leuke muis Zag het inderdaad gelijk Ik had je de link naar die site voor die slofjes nog beloofd: www.bobux.nl Heb ze van de week ontvangen en ben er supertevreden mee. Blijven perfect zitten, ook al zijn ze nog wat te groot in de lengte. Staat wijs, joh. Maria, wij gaan ook voor de 6 mnd volledig BV en dan pas groenten. Smokkel wel een paar daagjes, want precies in de vakantie in Portugal wordt hij 6 mnd en het eerste stukje groente wil ik hem helemaal zelf (met zn 3-tjes, zonder toeschouwers) geven. Voelt toch gek dan: dat hij niet meer alleen op mijn melk gaat groeien
Toen ik het las moest ik het zelf ook even nakijken hoor. Ik dacht huh zaterdag? Ff checken anders sta ik op de verkeerde dag voor de deur en heb ik mijn oppas (lees moeder) verkeerd geregeld.
Esther: Lijkt mij idd een vreemd idee dat hij het dan niet meer alleen met mama's melk doet. Ik denk dat dat voor de bv mama's wel een fase is die je toch een beetje afsluit zeg maar.
sjee wat is het stil geweest hierzo Vandaag visite gehad en die hebben lekker mee gegeten. Was weer erg gezellig en een hele fijne afleiding. Ik maak me nog steeds zorgen om Quinn omdat hij zo enorm slecht drinkt en blijft overgeven, soms wat hij gedronken heeft komt eruit en als zijn maag leeg is gewoon maagsap. Weet echt niet wat ik er mee aan moet, heb zelfs al water geprobeerd aan te bieden maar dat weigert hij net zo goed. Tot nu toe zit hij maar op de 160cc wat hij gedronkne heeft en 20cc water. Gewoon bar slecht. Deb: misschien dat ik morgen even een foto maak van Quinn in de wagen, hij kan nog niet of eigelijk niks hebben.
Ja, ik heb daar toch ook wel een beetje moeite mee, met stoppen met BV geven. Het gaat boven verwachting goed nu! Ik had van te voren nooit gedacht dat het zo goed zou lukken. Ik wil ook 6 maanden volledig BV geven, daarna gaan bijvoeden. Ik zit er nu toch over te denken ook door te gaan met de BV. De twee dagen die ik nu van huis ben zijn goed op te vangen met kolven en vanaf half juni heb ik alweer zomervakantie, dus waarom zou ik er eigenlijk mee stoppen? Het is zo makkelijk en bijzonder. De enige reden waarom ik ermee zou willen stoppen is dat ik graag op dieet wil, maar dat kan ook wel een paar maandjes later. Ik ben nogal labiel; Harmen is net voor de derde week op rij voor een hele week vertrokken en het alleen zijn met de baby's begint me toch wel wat zwaar te vallen... En ik geef morgen voor het eerst les; staatsinrichting aan 4 VWO. En ik ben BANG . Ik ga nog even verder met de voorbereiding (moet ik wel een beetje voorzichtig mee zijn want ik kan daar helemaal in doorslaan; als ik vroeger een tentamen had en de ochtend van te voren niet op één of ander willekeurig jaartal kon komen, dan ging ik niet - hoezo perfectionistisch, en HOEZO FAALANGST ). Ik heb nu ook allemaal visioenen van hoe ik compleet de klas uitgetreiterd word en zo... Daar ga ik dus nu mee proberen op te houden. Welterusten allemaal! x
Ach die arme Quinn! Vind het zo zielig (en ook voor z'n arme mama en papa want die voelen zich waarschijnlijk ook erg belabberd), ik hoop echt heel erg dat het snel ophoudt. Zo'n zielig klein mannetje mag zich helemaal niet zo naar voelen!
Wencke: Alvast succes voor morgen. Dees: Ik heb het zo met je te doen. Ik vond het al vreselijk toen Deniz van de week 2 dagen ziek was. Maar in vergelijking met jou is dat een peuleschilletje. Vanaf hier en hele dikke knuffel. By the way: Deniz heeft ook hyves. Dus wie wil zijn vriendje worden? Hij heeft er pas 1 (mama)
hier zware nacht het etentje was een ramp, de oma van Jons gedroeg zich verschrikkelijk. Ik schaamde me dood, net als alle anderen aan tafel. Martijn werd wakker om 4.00 en toen om 6.00 en toen weer om 6.45. Toen heb ik hem maar de fles gegeven. vraagje aan mama's die nutrix als pap aanbieden van een bordje: welke verhouding melk/ nutrix nemen jullie hiervoor? debs: leuke foto's in de kinderwagen! wat gaat het dan ineens hard he?! potjes: hier alleen vast om te wennen. maar als je gat bijvoeden stop je toch niet met BV? je geeft alleen 1 voeding minder ofzo Wencke: wij kunnen elkaar de hand schudden, Jons blijft ook 3 weken weg en komt tussendoor niet thuis. En jij hebt dan zelfs nog 2 kids! By the way: kids hebben dat helemaal niet in de gaten hoor, als je iets niet helemaal weet. Je weet altijd meer dan zij dus kop op! als je een beetje zelfvertrouwens uitstraalt komt het goed. Mijn ervaring is dat de persoon die er staat belangrijker is dan wat je te melden hebt. Je kunt het meid! gaf je eerst ook al les, met je 2e graad? stasia: ik wil wel Deniz als vriendje hebben, ik zal hem toevoegen!
Morge meiden Hier heeft Quinn vanacht goed geslapen eindelijk eens. Ik ga straks de ha weer bellen aangezien hij nog steeds weinig drikt, gister is hij totaal gekomen op ongeveer 300cc en daarbij ook weer gespuugd, dus zal weinig overblijven. Peetje: Ik gebruik in de avond 3 voedingsschepjes en in de ochten 1 of 2 voedingsschepjes nutrix Wat balen dat het etentje zo vervelend was, waarom deed de oma van Jons zo raar dan?
Goeiemoggel, Hier een hele slechte nacht achter de rug. Deniz sliep gewoon door maar nu heb ik zelf lopen spoken. Ik kon gewoon niet slapen en toen ik eenmaal sliep werd ik weer vaak wakker. Voel me een beetje dufjes zeg maar. Straks nog maar even de oogjes dichtdoen als Deniz slaapt. Dees: Fijn dat Quinn goed heeft geslapen. En idd gewoon bellen hoor. Peetje: Ik geef alleen de pap door een fles. Van een lepel wil hij niet. Dan is het brullen en krijssen. Dus voorlopig hou ik het lekker zo. Melanie: Ik weet niet of je het nog leest maar succes in het zh vandaag.