Goedemorgen! Ik gebruik het aantal melk schepjes wat op het pak staat dus 150/5 (maak van BV geen pap daar gaat afkolven te moeizaam voor) en dan voeg ik ongeveer twee goeie eetlepels Nutrix aan toe (omdat de nutrix in principe alleen voor het dikmaken is) flink roeren even laten staan want het dikt altijd nog iets in en dan eventueel wat extra erbij doen als het te dun is.
Ik leg Cailan net in de box, kijk ik naast me ligt hij ineens overdwars. zeg maar 90 graden gedraaid. huh?
*inbraak* ik kom weer eens even kijken hier! heb al stiekum gespiekt naar foto's van jullie kleintjes! wat gaat dat snel zeg! ze zijn al zo groot! Hier gaat alles helemaal goed! Nora is een heel tevreden en blij meisje! slaapt nu de nachten heerlijk door, dus wat willen we nog meer! ik zal nog wel vaker een keer spieken hier hoor.. kus Sizzel! *uitbraak*
Goedemorgen, Ik meld me direct weer af, want we gaan vandaag als verrassing naar mijn ouders. Dus zal vanavond wel laat worden! Maar eerst even babyzwemmen en natuurlijk even reageren . Oh ja, Ryan zit niet meer in de buggy, we hadden gisteren de lodger er even in gelegd, maar omdat er "schoudergordels" in de buggy zitten, passen die niet door de lodger. Dus hij ligt dan alleen aan de onderkant vast. En ik ben zo bang dat hij een keer vooraf wil gaan zitten en er zo uitvalt. Dus ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe die voetenzak eruit ziet, of die schoudergordel daar wel doorheen past. Nou, zal het zondag wel even aan Blondie vragen, want volgens mij heeft zij ook een X-Adventure. Hoe zit dat met de andere buggy's en voetenzakken? Stasia: neem jij Deniz niet mee? Ryan en Arnoud gaan wel mee in ieder geval. En straks nog even lekker slapen dan maar! En ik ben ook vriendje geworden van Deniz (althans heb het gevraagd ). Esther: dank je wel voor de link. Zal vanavond eens uitgebreid gaan kijken! En als het goed is krijgen we eind april een telefoontje dat de nieuwe kinderwagen er is. Ben erg benieuwd... Wencke: heeeel veel succes met lesgeven vandaag! Je kan het!!! Peetje: oh wat irritant dat de oma van Jons zich zo slecht heeft gedragen! En vervelend dat je zo'n onderbroken nacht heb gehad! Dees: heel veel succes met de kleine man! Ik ben weg, maar wil je mij even sms'en als je meer weet? Hele dikke knuffel meis, vind het zooo vervelend voor jullie! Melanie: ik denk vandaag ook aan jullie! Hoop dat alles goed is met Estrella! Ik ben weg! Doei, fijne dag iedereen!
ik zit even bij te komen in het appartement van mijn schoonzusje. heb heel slecht geslapen,ben mijn medicijnen vergeten thuis dus al twee dagen niet ingenomen.droom me helemaal suf de meest vreemde dromen. mijn schoonzusje is nu met mijn andere schoonzus en schoonmoeder naar het ziekenhuis. ze heeft wel constant weeen en pijn maar het zet niet echt door. gister had ze nog steeds maar 2 cm ontsluiting. ben benieuwd. moet steeds aan maria denken hoe bang ze was voor de bevalling,mijn schoonzusje is ook zo bang en als ze getoucheerd word huilt ze van de pijn echt heel zielig. haar man is gister van de schrik naar eindhoven gegaan en slaapt nu bij mij thuis.hij wil ook niet bij de bevalling zijn en komt pas als zijn zoontje geboren is.
oooh ik mis rayan wel heel; erg heb hem al 2 dagen niet gezien. fabian ook al niet vanaf vrijdag en anwar is gisteravond naar opa gegaan. raar zo'n leeg gevoel zonder je kinderen.
Debby: Ibrahim moet werken dus ik kom alleen en Deniz blijft lekker even bij oma. Deniz heeft je toegevoegd als vriendje Ruby: He dat schiet niet erg op bij je schoonzus. Vindt ze het trouwens niet erg dat haar man niet bij de bevalling wilt zijn?
nee dat is blijkbaar de normaalste zaak bij marokkanen. ik had die van mij vermoord als hij 80 km verderop ging zitten terwijl ik lag te bevallen.
Ja ik ook hoor. Ibo stond ook verbaasd toen ik zei dat hij gewoon bij de bevalling mocht zijn. In Turkije is het ook heel normaal dat de man er niet bij is. Nou, ik zei ook tegen Ibo je MOET erbij zijn hoor!
Pff Quinn net weer gespuugd, niet veel maar het doet hem zo verschrikkelijk veel pijn en mij om hem zo te zien. Deb ik ga je zeker sms'en strakjes. Ik heb trouwens ook een x-aventer (klote woord) Ik heb een voetenzak en daar zitten dan ook gaten in voor de schouder dingens. Zal zo even een foto maken voordat ik naar de ha ga
Jeetje spannend Ruby, ik zal denk ik ook Piet vermoord hebben als hij er niet bij was bij de bevalling.Ga voor dr duimen dat het snel voorbij is want dit is zo ook niks natuurlijk. Logisch dat je ook je kinderen mist. Ohw je medicijnen vergeten, kan je niet je ha bellen dat je medicijnen daar bij een apotheek mag halen?
Oh Ruby ik denk dat ik precies weet hoe je schoonzus zich voelt. Debby, veel plezier je ondernemingen vandaag. Tari, succes in het zkh Wencke, succes vandaag. Ik denk dat de kids in VWO 4 makkelijker dan VMBO 4, of vergis ik me daarin Peetje? Hi Sizzel! Nou, vanmorgen kwam Eva weer om kwart voor 6. Ik snap er helemaal niks van. Is het bij jullie ook ZO ENORM verschillend of komt jullie baby 's ochtends om het zelfde tijdstip? Ik vind 5.45 of 8.15 nogal een verschil namelijk!
Arme Quinn Nog steeds zo aan het spugen en ziek, wat zielig! Ontzettend veel beterschap en liefs voor dat kleine ventje xx
Pffffffffffffffffff RUby.... die arme schoonzus van je... Dat schiet echt niet op, die 2 cm Hoop dat ze inmiddels weer in volle vaart is herstart? En dat haar man er niet bij is en ook nog eens zo ver weg is gaan zitten, waaahhh... waarom? Als hij er niet bij wil zijn, hoeft ie toch niet ver weg te gaan zitten? Dan duurt t ook wel ff eer hij er is, als het kindje er is! Enneh.... wat Dees ook al zegt: kun je niet met een nieuw recept wat medicijnen daar ter plaatse halen?
Goedemorgen dames, Deeby, leuke foto's van Ryan. Peetje, wat vervelend dat de oma van jons zich slecht gedragen heeft. Ruby, Oh wat vervelnd van je schoonzus dat het niet doorzet. Sizzel, super dat het goed gaat met je kleine meid. Melanie, Succes in het ZKH. Vanmorgen al vroeg naar het KDV geweest. Daar kwam vandaag de fotograaf was wel 1 nadeel de papa's en mama's moesten buiten wachten dik een uur in de kou gestaan. Met mij gaat het nog niet echt lekker heb nog steeds last van de buikgriep. Hoop dat het morgen over is heb namelijk een sollicitatie voor een callcenter. Fijne dag allemaal
Is Eva dan meteen ook echt klaarwakker, dat ze eruit MOET? H is vaak ook wel eventjes wakker, maar pruttelt dan wat en slaapt vaak weer verder. Vanmorgen een recordje... ze lag er om 20 uur in en vanmorgen om kwart voor 8 ben ik haar toch maar eens wakker gaan maken Ze zal wel doodmoe zijn geweest van alle aandacht gisteren, haha.
Vanmorgen was ik overigens be-hoor-lijk over de zeik... Ik bracht H weg naar het KDV. Aldaar gaf ik aan dat H in haar tweede fles (dus die ze daar krijgt) de laatste tijd altijd 210 + 7 + 2 scheppen rijstebloem krijgt. Dit mede omdat ze nu vaak maar 4 flessen op een dag krijgt, omdat ze nu doorslaapt. Anders krijgt ze te weinig binnen, vandaar dat we 2 flessen (2e en laatste) zo klaarmaken. Ze zuchtte wat en zei... 'Dan krijgt ze toch veel te weinig binnen'. En 'Ja, als jullie geen hapjes of crackers voeren, is het eigenlijk wel logisch dat ze te weinig binnenkrijgt'. En 'Wie zegt dat bijna een liter per dag genoeg is, het CB zeker' (en dan zo'n lachje erachteraan van 'hoe kun je die nou geloven'). Toen ik pissig werd en zei dat dat als een aanval voelde op hoe ik haar voed en opvoed, zei ze dat dat niet zo bedoeld was, maarja, hoe moet ik dat anders opvatten dan? Vervolgens probeerde ik diep adem te halen en het van me af te laten glijden en gaf ik aan dat H het leuk en lekker vindt om het laatste restje pap lekker van een lepel te eten. Toen ze zei tot overmaat van ramp: 'Oh, dan snap ik het nu waarom ze zo zit te smakken als de anderen lekker groente, fruit en een cracker zitten te eten, ze is gewoon jaloers... ' Ze vindt het dus raar dat wij tot 6 maanden wachten met bijvoeden, en ze zegt daarna doodleuk dat ze 'natuuuuurlijk wel wacht met bijvoeden totdat wij dat willen'. Echt zo'n steek onder water. BAH baalde er echt zo ontzettend van. Terwijl de rest van de meiden daar echt hartstikke leuk zijn hoor, en het zal vast er wat botter uit zijn gekomen, dan bedoeld... maar toch... Ik voelde me echt aangetast in mijn 'goede mama-zijn'. En even voor de duidelijkheid Ik vind echt wel dat ik een goede mama ben, hoor, daar voel ik me niet onzeker over. Ik hou er alleen niet van om daarover terecht te worden gewezen