Muriel: Zo die Hester heeft gewoon lekker het klokje rond geslapen! Heerlijk! Rachel: Ik hoop ook voor je dat het morgen beter gaat met je buik. En alvast succes voor je sollicitatie morgen. Spannend hoor. Dees: En hoe was het bij de huisarts? Wow Deniz heeft al 7 vriendjes
Muriel: Nou ja zeg! Je moet toch zeker zelf weten hoe je je eigen kindje voedt. Hun hebben gewoon te doen wat jij zegt ( betreft de voeding dan he ) Als jullie willen wachten tot 6 maanden is dat toch jullie eigen keus!
@Rachel > beterschap! Hoop dat je morgen weer fit en fris zult zijn bij je sollicitatie! @Stasia: joepie: de vriendjes van Deniz stroooomen binnen! (pas maar op > straks heeft ie er meer dan jij!)
Zo, hopelijk nu ff tussendor wat tijd.. bijlezen en reageren vanaf pagina 1753.. here we go.. nou moe.. ben ik halverwege doet de site het niet meer.. konden meer dames er net niet op? Stasia, fijn dat het beter gaat met Deniz! Wat n service van de wehkamp trouwens! En een nieuwe mobiel.. mooi hoor! Pff Deniz had je goed te pakken als ik het zo lees met zijn poepavontuurtje.. Lang leve Vanish! Rachel, hoe gaat ie nu met Fayenne? is de verkoudheid al wat minder? Dees, wat een suffe opmerking van die verkoopster. Daar zat je vast even op te wachten, NOT! Wat een toestanden met Quinn zeg.. pfff vreselijk als die kleintjes zo beroerd zijn. Je hebt echt z´n gevoel van ik stond erbij en ik keek ernaar.. Héél veel sterkte en beterschap ermee! Och wat n zielige foto´s.. dattie zichzelf ook nog eens zo openkrabt joh.. Hoe was het bij de HA? Melanie, heel veel succes vandaag met Estrella!! Muriel, al wat vernomen van de SVB? Jeetje wat n streek van je collega dat je daar wat van MOET kopen.. als het nou MAG ok.. maar die toon dan he.. nou succes ermee! Hoe gaat het met je rhesusnegatief dinnetje en haar beeb? Hoe ver is ze nu eigenlijk? Jij woont wel echt tussen de BN-ers daar he? Zo´n meet daar op dat veldje daar lijkt me ook wel wat.. en maar gluren hahahaha Gefeliciteerd met de Australische tweeling! Jeetje wat een takkewijf bij dat KDV zeg.. laat je niet kisten! Gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt! Roelie, hoe gaat ie nu met jou? Lekker als er geen ritme is he.. Het griepvirus heeft jou wel vaak te pakken of nie? Peetje, wat super dat je moeder goed nieuws heeft gekregen!!! Wel spannend allemaal.. weet ze al wanneer ze geopereerd wordt? Martijn en Mika gaan geloof ik gelijk op met gewicht als ik het zo lees!! Laatste keer was Mika ook 66 cm en 6390 gr. Mika probeert op twee manieren te rollen. Benen in de lucht en opzij.. of benen afzetten, holle rug en doorrollen. Maar hij is er nog niet helemaal uit.. Maria, hoe doe je dat? zomaar afvallen? Zo´n methode zoek ik ook nog! Hier trouwens, gelukkig, geen problemen meer met de bekkenbodemspier. Enne.. hoe is het met PSV afgelopen gister? Vervelende tukkers he?! Serafijntje, ow kan me helaas maar al te goed een voorstelling maken bij de sportavontuurtje. Ik kan de pasjes wel onthouden.. maar heb een conditie van 0,0 momenteel.. mijn hoofd lijkt momenteel heel snel op n tomaat! Hoe was de wijnproeverij? Ruby, waarom krijg je kronen? Kan me goed voorstellen dat dat zeer doet! Hoe gaat ie nu met je schoonzusje? Kan me voostellen dat je je kids mist!! Kan iemand niet ff wat medicijnen voor je brengen? bedoel, wie weet hoe lang het nog duurt.. Daphne, knap hoor dat je lekker afvalt! Zat ik trouwens goed met Jeroen in dat filmpje? Linda, jeetje wat een naaistreek! Kan me er zo kwaad om maken als mensen die situaties gaan faken! Je deelt veel lief en leed met elkaar, denkt een steun te hebben gevonden.. bah! En je uitkering ook nog eens stopgezet.. lang leve de nederlandse regelgeving! hmmpf.. Wencke, die slome slak van je is dus niet zo sloom als ie lijkt.. Zat trouwens te denken.. ga eerdaags naar RMcD huis in Zwolle voor die cheque, zal ik dan ff langswippen? Och meid, beetje labiel.. als je je verveeld.. hop on by succes vandaag met lesgeven! Jeetje Morrighan kan me voorstellen dat het je even te veel wordt. Zou zo even niet een oplossing weten.. misschien de flesvoeding aanmaken met wat nutrix en dan als hapjes geven? Jen, wat fijn dat het beter gaat met Esmay. Mika zit soms ook nog op 5 flessen hoor.. En wat een knappe meid is ze!! wow!! had haar al heel lang niet gezien.. zo groot al! en wat veel haar! Esther, hoe gaat het nu met je mams thuis? Wat een leuke foto´s van de meeting nog! En wow wat een mooe buikfoto´s nog zeg!! Ik = jaloers!! Sandra, jeetje het zit je ook niet mee zeg met Tim. Hoe gaat het nu met hem? Melina, leuke foto van Vangelis! Is het nog gelukt met je brief? Debby wat een lieve foto van Ryan! Volgens mij had ie het naar zijn zin!! haha Blondie, hoe is het met je PC? en hoe bevalt je nieuwe stekkie? Volgens mij mis ik Indigo ook al een tijdje of niet? Hoop maar dat er niets ernstigs is of zo..
Nou Muriel denk maar zo, jij bent de moeder en zij heeft waarschijnlijk niet eens kinderen. Laat dr maar lekker in dr sop gaarkoken. Stom wijf. Rachel, beterschap. Muriel, ja klaarwakker en brullen brullen brullen. Ik was dus verbaasd en Rob begreep dat niet. Ja dat is de baby haar schuld toch niet?
helemaal vergeten SORRY! Melanie... heel veel succes vandaag met Estrella, wat zullen jullie zenuwachtig zijn, dat arme meiske dat zo bekeken moet gaan worden Krijgen jullie meteen de uitslag eigenlijk?
Hallo meiden Nou bij ha geweest, hij vond de longen niet goed kinken en moet zo een longfoto laten maken. Ook heeft Quinn een kuur gehad voor een week, gelukkig vind hij die lekker. Ik zit er even flink door heen dus laat het hier even bij, ik sms Deb en Jen wel over hoe en wat. Liefs Dees
Lekker laten kletsen hoor Muriël. Ik weet niet of ik me in had kunnen houden (vandaar dat ik maar niet begin aan een KDV! Lekker bij ons of bij mijn moeder) Je zou ze toch wat?
Dees en Quinn heel veel sterkte! Melanie en Estrélla ook heel veel succes vandaag! Ik kom later nog terug, ben aan het studeren!
Stasia: cool mobieltje Peetje: gelukkig goed nieuws voor je moeder Fietsen kan wel nu, ik heb Reese in de maxi cosi in de fietskar. Gaat goed en hij vind het hardstikke leuk. Maria: mijn bekkenbodemspier was eigenlijk vrijwel meteen weer goed werkzaam. Haha en zaterdag ben ik werken Muriel: gefeliciteerd aan je vrienden met de geboorte van hun tweeling En die 2e naam Reina vond ik ook heel mooi maar Remco vind er niks aan Linda: respect voor jou dat je dat ontgiften vol kunt houden. En begrijp dat je kwaad bent op die vlindermama, ik heb een hekel aan dat soort mensen. Jammer dat die bestaan en dat je je eigenlijk bij alles af moet vragen of het wel waar is of niet :S Stasia: maar goed dat de vlekken eruit zijn gegaan Dat zal mijn broertje leuk vinden, hij is jarig die dag haha Ruby: Hier nog een verlate gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat het een mooie dag was. En welkom bij de 30+ club, ik mag over een paar dagen haha Jen: leuke foto's van Esmay Dees: succes met afbouwen van het inbakeren. Dat komt wel goed. Roelie: echt lief dat Niels zo meeleeft met mama Esther: super leuke buikfoto's Hope: oo, da's erg al je foto's kwijt..... Ik heb ook eerder een gecrashede pc gehad dus vandaar dat ik mijn foto's wel op een schijf heb staan. Dees: heel veel beterschap voor Quinn, geef hem maar een extra dikke knuffel Sandra: vervelend dat ze niks voor Tim konden doen, ik hoop dat de jeuk snel minder word Lenthe: beetje laat maar toch nog heel veel succes en ik weet zeker dat het goed gaat Rachel: succes met de sollicitatie morgen Melanie: heel veel succes vandaag met Estrélla Ik wil ook zo'n rijbewijspasje, maar helaas moet ik ervoor op medische keuring en die kosten moet ik dan ook zelf betalen. En mijn rijbewijs is nog goed tot 2011 dus ik laat het maar even zo. Haren knippen: hier afgelopen weekend voor het eerst gedaan, mijn zusje is kapster Heb trouwens ook nog goed nieuws, we waren zaterdag avond bij mijn pa op zijn verjaardag en daar zaten vrienden van hem die vroeger altijd op mij en mijn zusje gepast hebben. Zij hebben 2 dochters die al wat ouder zijn maar ze heeft alle babyspullen nog. We krijgen dus hun babykamer en 2 tripp trapp stoelen. Ik is weer helemaal blij Heb van mijn zusje nog een leuk slabbetje gekregen: hierperdepiep, ik krijg een broertje of zusje
Debby: hier zitten er openingen in de voetenzak van de buggy, net als bij de maxicosi voetenzak. wanneer krijg jij je voetenzak eindelijk? Ik zou ook uitkijken met hem alleen onder vast te zetten. Ruby: heftig van je schoonzus, klinkt ook al als een bevalling from hell. Maria: hier soms 8.30, soms 7.00 soms 6.00 en soms 5.15 geen pijl op te trekken! Rachel: nouja heb je een uur buiten moeten wachten, dat is raar! niet echt lekker. Muriel: het is toch zeker jouw zaak hoeveel en hoe jij de flessen geeft. Hoewel ik er wel bij moet zeggen dat wanneer de kinderen de voeding van de lepel af gaan kijken ze hier bij het CB aanraden om toch vast te proberen, Volgen shet CB hier is de een er eerder aan toe dan de ander. Je kunt ook de nutrix van een bordje geven als Hester met een lepel leuk vindt. Melanie: ik hoop dat het een beetje gpoed gaat met de dagopname en de onderzoeken. Dees en Quinn: ((((((((((dikke knuffel voor jullie allebei)))))))))
Blondie weet je eigenlijk al wat het wordt? Of wil je het niet weten? Ik wil het denk ik bij een volgende niet weten (en nu maar hopen dat we dat volhouden)
Hallo lieve meiden, nou ben terug uit het ziekenhuis, goddank geen longontsteking! sjemig wat was ik geschrokken net. De kuur hoeven we ook niet mee door te gaan want dat is voor een bacterie en hij heeft een hele hardnekkige vervelende virus. Quinn heeft geen koorts, maar zodra hij weer koorts krijgt moet ik de ha bellen en langkomen. Op dit moment was ik trouw aan zijn flesvoeding, maar omdat hij niks wil drinken in overleg met de ha mag ik limonade van Friso geven, wel verdund, misschien krijgt hij dit beter weg dan zijn melk op dit moment. Ieder druppel vocht wat hij nu binnen krijgt is er weer eentje en dat staat boven aan. We mogen ook aan de fruithap gaan beginnen omdat ook hier wat vocht inzit en misschien ook minder pijnlijk is voor Quinn. Over een week moeten we weer bij de ha komen voor controlle of eerder als Quinn slechter gaat reageren. Ik ben kapot, moe enz enz en duik onder me steen. Allemaal een dikke knuffel terug