blondie: vanaf hoe laat is het te doen bij jou? debby, stasia, maria: zullen we een tijd afspreken bij blondie? Maria wil je met me carpoolen? ik kan je oppikken.
algemene vraag: ik ga zaterdag naar de verjaardag van een collega, hoeveel vinden jullie normaal voor een kadootje? 10,- of 15,- of 20? (Nee blondie jouw kado heb ik al )
ik ga stephen king's rose red kijken op dvd, lang geleden dat ik die gezien heb. en heb nu tijd genoeg
Goedenavond! Zo druk weekend gehad, maar eerst ff reageren! Ruby, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd! Wencke, lastig die maaiende armen. Hou vol! Hoe ging je staatsinrichtingsles? Goed zeg, lees dat het goed verlopen is, geen ordeproblemen! Lekker hoor! Maria, ja gedoe he met de rabobank, niet eerlijk! Komen ze mee als het kind al geboren is. As if! Hier ook potjes, maar geen gedoe, het gaat erin als pap Fenna vind het heerlijk! 200 gram genot hihi. Zelfs de verse banaan gaat er al drie dagen met veel plezier in Oei jammer van de bekeuring. Hoop toch wel dat het wordt uitgezonden hihi.. Ben benieuwd! Serafijntje, ik zou ook gewoon doen wat je zelf denkt het beste te vinden (is volgens mij geen correct nederlands ) Lekker het cb laten zeuren over die flessen en doen wat je gevoel zegt! Dees, wat een vervelend nieuws dat jullie Quinn op de ehbo moesten zijn! Dat is schrikken zeg! Hopelijk kan hij er met medicijnen snel weer tegenaan? Oh geen medicijnen lees is. Vanzelf overgaan.. pff en ondertussen dat arme mannetje zo zien.. tis niet niks wat jullie allemaal moeten meemaken zeg! Sterkte! Esther wat een mooie fotos van je buik zeg! Sjee, en wat voor één! Leuk ook met die schoentjes Peetje, lief en leuk he dat mee-eten. Geen commentaar, maar lief bedoeld: appelmoes zit vol met suiker he? Wat vervelend van het etentje, sjonge dat verwacht je toch niet van zon oud bessie dat ze nog raar gaat zitten doen? (of wel?) Tjonge lees nu het verhaal erover. Wat een gezeik van zon mensie. Pff.. das inderdaad genant in een restaurant ja.. (hihi dat rijmt) Debby, wat een lieve fotos in de buggy. En wat een mooie kleuren. Eindelijk is het dan zover Joepie! Morrighan, die Cailan, laat die maar schuiven Sjee Ruby, hopelijk is er inmiddels vordering in de bevalling, want dit is echt helemaal niks natuurlijk! En zelfs je man geschrokken ervan.. pff.. wens dr maar sterkte! Tuurlijk mis je je kids. Kan ook niet anders, je bent zon lieve mama! En hou vol zonder je meds meis! Rachel, nog steeds ziek pff wat een stomme griep zeg, die buikgriep. Heel hardnekkig! Wat typisch dat de papas en de mamas buiten moesten wachten? Hoe doen ze dat met babytjes dan die op de foto moeten? Muriel, lekker laten kletsen hoor zulke mensen! Wat een gezeik. Dat is zo niet professioneel. Als je er werk van wilt maken kan dat zo hoor. Dat mogen ze echt niet zeggen! Hoe lang ze ook daar werken, of hoe oud ze ook zijn, geen respect voor hoe ouders hun kinderen opvoeden oke.. maar dat ook zeggen dat is niet oke! Melanie, hoe is het gegaan vandaag met Estrélla? Blondie, wow das een leuke meevaller die babykamer en de stokkes! Supers! Gwen, leuke foto zeg! Effe checken of je goed zat met de minuten ...
Ik zat zelf ook aan 10 euro te denken. Enne Peetje ik heb eerlijk gezegd geen idee van we Deniz dat makkelijke heeft. Ik weet dat ik vroeger ook heel makkelijk was maar ze konden mij alleen niet ergens anders te slapen leggen want dat wilde ik niet. Ja alleen in mijn eigen bedje. Van Ibrahim weet ik (en hijzelf ook) heel weinig. Vind het af en toe wel jammer dat er geen babyfoto's zijn ofzo.
Ik vind het prima om ongeveer rond de zelfde tijd bij Blondie aan te komen. Vanaf hoe laat was het ook alweer? Ik dacht 2 uur maar weet het niet zeker.
Das inderdaad wel jammer Stasia! Mag ik vragen waarom er weinig foto's zijn van Ibo? Is dat niet de gewoonte in die cultuur ofzo?
Is idd geen gewoonte. Zelfs nu hebben ze geen fototoestel. Alleen zijn oudste zus heeft er eentje en dan nog ouderwets met een rolletje erin.
Meiden ik heb de birthdays van onze boys and girls erin gezet. Linda ik heb bij Isa neergezet : 31 augustus - Isa* 1 jaar. Vind je dat goed, of moet ik het veranderen of eruit halen?
Linda, wat een werk dat ontgiften en ik vind het ontzettend knap van je dat je daaraan bent begonnen en het doorzet! Ik wordt al moe als ik al denk aan wat ik allemaal zou moeten doen.. iets laten is nog tot daar aan toe, maar om bepaalde dingen te moeten doen op een dag, dat is aan mij geloof ik niet besteed. Nogmaals: petje af!