November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ga ook naar bedje! Truste allemaal!

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hey meiden!

Kom weer even heeeeel snel langs...

Hier alles goed! Esmay gaat langzaam aan weer vooruit. Verkoudheid lijkt minder te worden en het drinken gaat ook weer beter.

Ze zit sinds gisteren weer op de standaard voeding en dat gaat tot nu toe (op wat diarree na) erg goed...Ze zal wel moeten wennen denk ik. Ik hou het gewoon even goed in de gaten!

Heb het zo onwijs druk dat ik even totaal niet aan forummen toekom...
    4 dagen werken, huishouden doen, volop genieten van Esmay en onze weekenden zijn ook weer heerlijk druk nu met de honkbal..

@Dees; Heel veel sterkte met Quinn! Hoop dat hij nu toch echt snel helemaal opknapt en voorlopig niets meer krijgt! Jullie verdienen het ondertussen wel eens om volop van hem te kunnen genieten en Quinn verdient onderhand ook wel wat rust !

Oh ik kom snel weer uitgebreid reageren lieve meiden! Maar kom er gewoon echt even niet aan toe... :oops:

Dikke knuffel voor iedereen !

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeieavond meiden,

Zo heel even tijd. Want ik ben doodop.
    vanmorgen al op tijd in het ziekenhuis zijn. Was ontzettend zenuwachtig, maar ons meisje heeft het super gedaan. Ze heeft medicijnen om rustig te worden gekregen en hier heeft ze niets van gemerkt. Daarna lekker drinken bij mama en toen naar de mri, mocht haar lekker dragen, zodat ze lekker bij mama kon blijven liggen.
    Ze heeft tijdens de scan, ondanks dat ze wakker werd, heel goed stil gelegen daardoor waren ze met een half uur klaar.

Daarna goed wakker worden en mochten we om 13.15 uur naar huis.

Maar ja omdat ze sinds vandaag ook nog de waterpokken (paar vlekjes nog maar hoor) had, kregen we een eigen kamertje, ivm de bacterie.

Ze was gister al huilerig, maar vandaag nog meer.

Over 2 weken horen we de uitslag via een belafspraak, pfff duurt nog lekker lang.

Tevens heeft Zefanja mega heftig de waterpokken sinds vrijdag. Zit zelfs in zijn mondje en zijn lymfeklieren zijn behoorlijk opgezet, echt een bult achter zijn oor.

Verder even geen fut meer om te reageren. Sorry daarvoor, maar ik hoop dat ik het van de week goed kan maken met jullie

Esther, je foto van vincent komt nog hoor, maar heb gewoon nog even geen tijd gehad daarvoor.

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Tevens woog ze nu 8435 gram, de verpleegkundige vond het dan ook niet zo raar dat ze vaak wat voeding eruit spuugt, veelvraatje, hihi

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    kijk mijn wonderkind,moest het even met jullie delen.

nu ga ik ff bijlezen.

de weeen zijn gestopt maar ik ben nog steeds in antwerpen.
    heb rayan wel opgehaald,die blijft hier met oma tijdens de bevalling.

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Weet niet welk mannetje dat is Ruby, maar Rayan lijkt er heeeel erg veel op zeg.

8. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedenavond,

Muriel, Wat een raar mens zeg kan me goed voorstellen dat de stoom uit je oren kwam.

Gwen, Met Fayenne gaat het wel weer wat beter maar nog niet helemaal waarschijnlijk heeft ze ook een oorontsteking erbij.
    Erg leuke foto van Mika.

Dees, Heel veel sterkte met Quinn.

Maria, Balen joh een dikke bekeuring.

Daphne, De baby's mochten binnen wachten op de groep. Er werd eerst een groepfoto gemaakt en daarna losse foto's net zoiets als bij de schoolfotograaf.

Melanie, Super dat alles goed ging bij de scan. Betschap met Zefanja en Estrélla.

Wow Ruby, dat is zeker een wonderkind.

Mijn buikgiep is nog steeds niet over leef alleen op beschuit en water meer kan ik gewoon niet verdragen. Heb ook van die pillen die hevig diarree stoppen maar helpt bij mij niet echt.

Weltrusten allemaal

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    het is rayan :)

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    meiden ik ben bijgelezen.

ff wat is blijven hangen.

10 euro voor een kadootje vind ik voldoende.

de gaten van de gordeltjes zitten bij mij in de voetenzak.

ik kom helaas niet naar blondie,kan het shirtje waarschijnlijk ook niet meer bij maria afgeven dus als je het adres pbt dan stuur ik hem op.

dees heel veel sterkte met quinn.

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    die foto van mika is echt supergaaf.

12. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Sizzel! Leuk dat je langswipt!

Deb, hier in de voetenzak ook gaatjes voor de 5-puntsgordel. Lodger heeft ook een 'bunker' in het assortiment met gaatjes voor een 5-puntsgordel, die kun je ook als voetenzak gebruiken.

Muriel, lekker zeg commentaar van die muts van het kdv :evil:

Dees knuf voor die arme Quinn (en mama natuurlijk ook)

Melanie, die Estrella is toch ook een kanjer met de waterpokjes wel gewoon effe stilliggen in zo'n mri-apparaat! Uiteraard begrijp ik dat je nog geen tijd hebt gehad voor de foto. Hefet geen haast, joh ;)

LindaV, super die kamer+spullen die jullie kant op komen. Krijgen jullie een meisje (omdat de spulletjes van een meisje waren)?

Coole Mika foto Gwen :)

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
  14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Sorry..RAYAN bedoel ik natuurlijk :oops:

15. Jeetje Ruby, dat Rayan niet lopend eruit is gekomen! :confused: Pff.. die fietst straks met 1,5 jaar! :)

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wat is Estrella een kanjer! hopelijk is de uitslag positief! ook nog de waterpokken.. dat krijgen ze toch pas op latere leeftijd? beterschap in ieder geval daar!

En Rayan.. wow! trekt ie zich al helemaal op of zo? of zet je hem zo neer?

Maria, wanneer weet je of het wordt uitgezonden? Hoe hebben ze hem gecontroleerd dan? bedoel, aan de buitenkant kan je niet zien of iemand dat rijbewijs heeft...

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Jemig Rayan!
    Wat ontzettend knap!

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ga een ochtendje meedraaien in de klas.
    Beetje stagiaire uithangen jeweets.

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen,

wow Ruby, wat geef je hem dan dat hij zo super snel gaat.

Muriel lekker dan zo'n KDV, vind het ook zeker niet kunnen ze zijn 'proffesionels' en dan hebben ze hun commentaar maar voor zich te houden. Zo het zeker wel bespreken. Echt onbeschofd gedrag!

Gwen leuke foto van Mika!

Wencke, goed gedaan zo je eerste dag voor de klas. Zou ook dood nerveus zijn geweest denk ik. Echt super van je.
    Enne Estrélla wil zich ook graag bij de slomme slakken club van Thije aan sluiten. Hahaha hier ook nog weinig rol bewegingen, wel zitten en zelf al gaan wiebelen voor het liedje.

Roelie hoe gaat het met jouw meid, al weer een beetje beter.

Rachel en Fayenne ook al zo ziek, beterschap voor jullie.

Sandra, vervelend meid dat het nie zo lekker gaat met Tim, dikke knuffel voor hem

Dees, met Quinn naar het ziekenhuis geweest. Ach gossie sneu voor het mannetje. Hopelijk gaat hij zich snel weer wat beter voelen. Dikke knuff voor jullie allemaal daar.

Eshter nog gelukt met je eettafel?
    Jij had ook erge leuke foto's.

Debby, hier in de logder bunker ook een gaatjes voor een vijfpuntsgordel. Dus ook voor de schouderbanden en zelfs gaatjes voor de zijriempjes. Heb deze ook als voetenzak gebruikt en anders gebruik je die van de maxi cosi zo lang?

Jen hoe gaat het met Esmay?

Maria, succes vandaag met je 'stage' lopen.

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Lees later nog wel bij, maar heb weer... :evil: de hele middag + avond + nacht het toilet van dichtbij gezien. Voor de 2e keer binnen 3 weken buikgriep :cry:

Voel me nu heel erg slap en ontzettend moe, dus doe erg rustig aan.
    Wim heeft gisteravond laat H nog naar mn schoonouders gebracht, zodat ik kan bijkomen en ze minder risico loopt om besmet te worden.

ZO ongezellig... alleen thuis zijn de hele dag :(

Deel Deze Pagina