November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Linda: wat fijn dat je werk zo'n goeie zet is geweest! Je zult er vast een hoop meer kracht door krijgen, doordat je weer lekker in de 'echte wereld' rondhuppelt, geweldig!
    En lekker ontgiften erbij, petje af hoor, dat je dat allemaal tegelijk doet.
    Maar zoals je al eerder zei... je doet het voor een goed doel (en sowieso voor jezelf natuurlijk :) )!

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Overigens wel vervelend... Op het KDV bij Hester heersen nu ook de waterpokken :(
    Maar hopen dat ze aan haar voorbij gaan....

Hoe is het met de pokjes in huize Melanie?

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Nee, heb dus geen oppas... vorige week dinsdag zelf vrij genomen.. donderdag Patrick vrij genomen en vrijdag was het een oppasmarathon van verschillende mense.. :(
    Mijn familie en vrienden wonen ver weg of zitten zelf met werk..
    Pat's vader.. dat gaat nie goed komen..

Maar jeetje.. jij klinkt ook nie helemaal gezond.. denk je ook een beetje aan jezelf?

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hoi muriel :D
    t is inderdaad erg stil hier.

Ik ga vanmiddag naar Belgie een nieuwe trappelzak kopen voor Reese.
    Had vorig jaar op vakantie in Luxemburg een hele leuke Noukie's trappelzak gekocht, maar het is maat 70 en Reese past er niet meer in :cry:
    Dus nu ga ik lekker shoppen voor een zomerzak :D

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Bah Gwen da's echt balen.
    Als ik in de buurt woonde wilde ik wel oppassen maar helaas.
    Ik hoop dat Mika snel op knapt.

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jeetje wat balen joh... dat je geen oppas hebt, dat kost je meteen al heel wat vrije dagen :(

Wij hebben op zich ook dat probleem helaas hoor... onze oppassen (opa's en oma's) wonen allemaal ver weg.
    Wim is maandagavond laat nog 50-min-50-min-terug H weg gaan brengen. Dat is ook niet iets dat je vaak kunt doen.

Maat wat bedoel je precies met 'Pat's vader.. dat gaat nie goedkomen..'?
    Gaat het slecht met hem? Of heeft hij een enorme terugslag na zijn verlies? :(

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ehm.. gaat nie helemaal lekker nee.. hij kan niet eens voor zichzelf zorgen, laat staan voor Mika.. :rolleyes:

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ow wat vreselijk :( Heeft hij veel kinderen die hem bij kunnen staan, of is Pat de enige?

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,
    Lekker illegaal van werk even hierzo, kan me kop er toch niet bij houden ben helemaal gebroken.
    Vanacht denk ik net 2 uur geslapen ofzo.
    Quinn is zo enorm onrustig. HIj heeft enorm veel pijn in zijn mond, hij wil drinken maar ohw hij kan niet drinken, is iedere keer maar 30cc en dan is het brullen, oorverdovend! en dat dan 1x per uur.

We lopen bijde op onze tenen van vermoeidheid en irritatie's.

MAar ik zie dat er meer meiden ziek zijn

Ohw Gwen nee he Mika ook weer ziek

Muriel:
    Kijk je wel uit meis dat je je zelf niet voorbij loopt!?

Hey Roelie, ik miste je al hierzo, he bah René 8 dagen werken. Hoe gaat het eigenlijk nu tussen jullie bijde?

Ohw hips moet even wat nuttiga gaan doen geloof ik

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo hier ook even illegaal vanaf het werk. We zijn al met de voorbereidingen bezig voor die vliegtuigramp. Pff wat een werk.

Ik lees dat er nog steeds babytjes (en mama's) ziek zijn, beterschap en voor de mama's veel sterkte en een dikke knuffel.

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    goedemorgen

hier een goede nacht gehad, 6.15 een fles gegeven en daarna weer naar bedje tot 8.00. we hebben net al wat boodcshapjes gedaan en we gaan dadelijk bij mijn vader helpen in de tuin. Martijn heeft vandaag al 3 poepluiers gehad!

Even een domme vraag: hoe weet ik nou wat martijn wel, en wat hij niet mag hebben? Ik ben dat boekje van het CB kwijt. Gisteren heeft hij bijvoorbeeld een heel puddingbakje vitalinea op. Dat is magere yoghurt met aarbeien zonder suiker en vet. Mag hij dat eigenlijk wel hebben?

gelukkig hier alleen een beetje verkouden, maar dat zal wel veranderen als hij naar het KDV gaat vrees ik.

Blondie: hee die Reese wordt al groot zeg!

Stasia: interessante klas, maar wel balen dat je zoveel moet overwerken. gezellie dat jij er zondag ook bij bent!

Jen: aah Esmay ook al aan de antibiotica pffff jullie mogen wel groepskorting krijgen.

Dees: hoe is het nu met Quinn?

Roelie: wat leuk een spionnenfeest, hoe kom je op het idee? wat voor soort spelletjes doen jullie allemaal?

Linda: ik vroeg hoe het met je werk was :) fijn dat het nog steeds goed bevalt!

Muriel: nog steeds buikgriep? balen zeg. wel karakter hoor dat je gewoon gaat werken! mar wat niet gaat, gaat niet he. hou jezelf goed in de gaten meid.

Gwen: misschien pikt Mika het op het KDV steeds weer op, dat is ook mijn angst als hij straks naar het KDV gaat, dat hij om de haverklap ziek is.

Blondie: waar in Bels haal jij dat soort dingen?

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Heb een winkel gevonden in Peer dus dat is niet zo ver.
    Ik ga er vanmiddag naartoe :D

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    (dan zeg ik wel dat het niet zo ver is, maar ik reken nog steeds vanuit mijn oude regio: valkenswaard - bergeijk. Vanuit Tilburg is het wel een eindje tuffen ;) )

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Petra: Vitalinea lijkt me niet zo goed voor Martijn, omdat er volgens mij aspartaam of ander suikervervangers in zitten. Niet erg gezond (ook niet voor volwassenen trouwens, haha).
    Misschien stomme vraag, maar waarom geef je hem niet gewoon baby-danoontjes of babypotjes?

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Lekker shoppen!
    Pas je op dat je hormonen je niet blut laten kopen? :)

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Grote kans daarop 8) ;)

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    normaal geef ik hem dat ook, maar dit keek hij van de lepel en ik liet hem proeven en hij vond het heel lekker. ik heb even gekeken en ja er zit aspartaam in, en dat mogen kleine kinderen niet hebben toch? niet meer doen dus. ik zou willen weten welke 'gewone' voedingsmiddelen ik hem mag geven, die ik zelf ook eet dus niet weg hoef te gooien.

wat ik zo rond vind van die speciale babydingen, is dat ze best duur zijn en maar 24 uur houdbaar. Martijn krijgt zo'n potje fruit zelfs in 48 uur niet op en dan gooi ik het maar weg.

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    yup, tel er maar 45 min. bij op hihihihi

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Tja, Peet,
    je zou het natuurlijk ook zelf kunnen klaarmaken.
    Ik laat je vrijdag mijn eetbijbelvoorbabies wel zien, daar staat alles in wanneer ze wat mogen hebben.

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Klopt het dat ik Debby een paar dagen heb gemist?

Jemig Stasia, lijkt mij verschrikkelijk. Zo'n vliegtuigramp.

Muriel voel je je al wat beter?

Mika ook ziek :'(

Dees, balen van die voedingen, hadden ze ook wel eerder mogen zeggen zeg! Ik zou het proberen bij de apotheek een factuur te krijgen.

En Jenny, bij jou houdt de ellende ook niet op. Meid ik heb het zo met je te doen. Sterkte lieverd!

Deel Deze Pagina