Ik loop al de hele dag te snuiven (en te snotteren) als een varkentje, dus ik word voornamelijk gepest Maar ik ga het wel redden deze dag, gelukkig. En morgen weer vrij, dus dan kan ik weer even pas op de plaats maken.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MEIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! Wakker worden! We staan bijna onderaan qua laatste post
eten voor de kleintjes van stefan kleintje (er staat ook van borst tot boterham bij maar het is ook voor fv kinderen hoor, alleen is het boek erg pro bv)
Poes1 is weg... Jeroen had hem vanmorgen naar buiten laten gaan en sindsdien is hij niet meer teruggekomen. Hij blijft nooit langer dan 5 minuten weg. Is een superscheitebak en rent als hij uberhaubt geluid hoort weer terug naar de achterdeur. Nu is hij al een uur op 5 weg...
Beterschap aan alle zieke kindjes: Esmay, Quinn, Mika (nog meer?) En de zieke mama's! Veeeeeeel beterschap en snel weer beter worden hoor! Gwen, kun je die vrije dagen niet onder ouderschapsverlof laten vallen? Daar zijn die juist voor!
ik ben weer thuis vannaf gistermiddag. de bevalling zette niet door.ze bleef hangen op 3 cm. dus ik ben naar huis gegaan.was echt gebroken. ga zo ff bellen kijken hoe het er voor staat.
Wat een slopende bevalling dan zeg, vreselijk... Wens haar maar veel sterkte. Ik hoop echt dat het nu snel gaat doorzetten (nadat ze misschien eerst even heeft bijgeslapen?)
Onee, vreselijk is dat Maar hopen dat ie niet ergens per ongeluk is ingesloten. Nou, dan komen die mensen vast straks thuis en sprint ie het huis daar uit... Heb je al met poezensnoepjes door de buurt lopen rammelen?
ze komt net terug van het ziekenhuis. nog steeds 3 cm. kan nog makkelijk een week duren heeft de gynaecoloog gezegd.
pff wat een bevalling dan.. nou ja bevalling dus niet meer.. maar wat een gedoe zeg! Wens d'r maar sterkte Ruby! Jeej, poes is weer terug! En hij was inderdaad ingesloten. In onze eigen schuur Rare frutsel! Had de schuur al een paar keer open gehad (zowel Jeroen als ik) en dan niet komen, maar goed hij is weer veilig binnen
hmmpf.. net weer bij HA geweest en heeft overlegd met KA.. hij heeft nu een (nieuw) kuurtje van 3 dagen gekregen. Dan MOET het morgen minder worden, zo niet dan is het een virus.. Mika gaat nu 2 daagjes naar mijn paps en mams.. anders komen we allebei in de problemen met het werk.. en mijn mams boodt het aan. Heb net al gebeld of het aanbod nog staat, dus we gaan hem vanavond brengen voelt niet goed, maar is wel even de beste oplossing denk ik.. Vanmiddag bij gastouder geweest in Deventer waar Mika straks heen kan gaan. Was wel prettig gesprek.. is denk ik beter voor hem dan een KDV.
ah fijn dat de poes terug is Daphne! Daphne, kan vast wel onder ouderschapsverlof. Deze dagen worden alleen niet doorbetaald bij ons volgens mij.. Hebben jullie trouwens ook verlof opgebouwd tijdens jullie zwangerschapsverlof? Ruby, kwam jij nou ook zelf aan de beurt, of niet? Wanneer wordt het uitgezonden?