Heej gastouder is een goed plan Gwen! Zit ze aan een bureau vast? Of is het zwart? Want als het met een bureau enzo is, is het wel lekker safe.
Natúúrlijk! Iedereen die werkt en met verlof gaat, bouwt ook tijdens het verlof vakantiedagen op. Je bent immers gewoon in dienst!
Goed idee, dat gastouderschap! Moet natuurlijk wel goed klikken, dat is het allerbelangrijkste! Wat lief van je ouders, dat Mika daar naartoe kan, even rust voor jullie allebei, dat jullie geen vrij hoeven te nemen. Kan me voorstellen dat je het niet fijn vindt, nu hij zo ziekjes is Maar je moet maar denken... jij bent ook goed terecht gekomen, dus die ouders van jou... die kunnen er wat van Sterkte meis xx
Worden jullie ook zo vrolijk van de 'extra brede wandelwagenvriendelijke gangpaden in winkels'? En van die mensen die met een brede smile voor je opzij gaan? En van die 'liften' naar de 1e verdieping die er niet zijn en je dus nie naar de sale kan? Ik word daar zo vrolijk van! (maar niet heus)
Hihi, ja, zeer herkenbaar. Maar ik moet toegeven, ik ben ook zo iemand met een 'brede smile die aan de kant gaat'
Oja, zoooooo fijn! Geweldig ook als je bij de kassa staat en er niet uit kan GRMBL... en dat dan iedereen die erachter staat in zijn achteruit moet omdat jij er niet uit kan Of de kassa bij de ah, waar je dus maar door 1 kassa kan (speciale rolstoelkassa), maar die is dus standaard dicht En als je dan in een lift staat en je kijkt op het keurmerk en daar staat 2002 op (prenatal) of of of .... oh zo zijn er legio dingen te bedenken waar mensen geen rekening mee houden bij het bouwen van een gebouw of inrichting daarvan...
Bij ons bij de ah kun je op de millimeter nauwkeurig door de standaard kassa's. De achterste kassa, overigens altijd open, is iets breder.
dan hebben ze het bij jullie tenminste wel goed bekeken, maar hier bij de ah hebben ze een anti-rolstoelen/kinderwagenbeleid lijkt wel. Nou jammer voor ze dan hoor, want ik ga lekker naar de Cmille tegenwoordig.
Cmille klinkt lekker bekakt.. heb dat weer van een vriendin en die had het in Delft opgepikt in het studentenleven. Vind het een leuke variatie
Ow, mag ik even braggen: Ik ben zo trots op onze kleine meid. Van alle spuugdrama's in het verleden en de dramatische drinkgewoonten kan ze nu gewoon drinken en krijgt ze zelfs al één stuk fruit per dag en 200 gram groente. Ze zit zo goed als op 3 flessen. De 4e fles is alleen een toetje (60cc) na de groente. Dat wordt binnenkort yoghurt. En morgen krijgt ze pap ipv de eerste fles. Ben zo trots! Einde brag-bericht
Dafje: Lekker dat jullie kleine meid het zo goed doet. Hier gaat het ook de goede kant op. Deniz eet al een potje (kleintje) fruit en groente per dag. 3 flessen en een fles van 120 na de groente. Zo ik ga lekker ff bank hangen. Weer wat energie op doen want morgen mag ik weer werken. Wel zwaar hoor 5 dagen aan een stuk maar ja het is voor een goed doel en we krijgen er lekker meer centjes voor.
Lieve meiden, Onwijs bedankt voor jullie lieve kaartje, Piet belde me op me werk erover op, ik moest bijna huilen. Super lief! Nou ga even een bakkie maken en even zitten voor het forum
Nou vandaag gaat het gelukkig met het drinken weer wat beter met Quinn. Hij hoest wel enorm nog. Hij zit nu op de ong 400cc, en lijkt wat minder last te hebben van de spruw, alleen zo triest hij heeft zelfs een plek op zijn lipje. Weet iemand dat, kan de spruw ook op de handjes overgaan, want hij zit veel met zijn handjes in zijn mond en somige vingers zijn wat raar roze gekleurd viel me net op. Quinn is trouwens druk bezig met een poging te wagen om te draaien erg leuk om te zien. He bah Dafje de poes weg Ohw poes weer terug! Joepie. Tuurlijk ben je super trots op je meid! Is toch super om te zien dat het zo goed gaat. Ruby Balen zeg dat het niet doorzet! Gwen: Ahw arme Mika, weer een kuurtje Hopelijk knapt hij hier wel van op Je kan trouwens zorgverlof opnemen, had ik voor gister ook gedaan voor Quinn. Heb je gewoon recht op is mij altijd verteld Maria: Ik moet zeggen bij onze ah zijn de paden flink breed dus kan bij iedere kassa staan Ik rij gewoon door met de kinderwagen bij de mensen die niet uitkijken, doen ze bij mij ook No is stilletjes geweest hierzo Uhhhh Deb waar ben je nouuuuu