November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    roelie, hij komt naar je toe

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) :) :) :)

(het is overigens echt een heel stuk beter geworden met mn fobie! Ik maak zelfs zelf Hesters naveltje schoon en droog als ze in bad gaat enzo. Ook mn eigen navel vind ik sinds mn zwangerschap een stuk minder 'eng'/vervelend. Ben ik echt superblij mee!)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zullen we anders toch gaan proberen om een super-uber-Novembermama's-date te organiseren?

Dus met zoveel mogelijk dames en zoveel mogelijk beebs tegelijk?
    Inderdaad zoals Melina al zegt, voordat de verloven al weer aflopen?
    Want anders komt het er vast niet meer van :(

Ik denk dat de regio Amersfoort dan toch wel weer de beste locatie is?
    Meest centrale punt ongeveer denk ik voor iedereen.

Wat we dan nog moeten kiezen is:
    - een dag (ma-zo)
    - een datum (ergens in januari)
    - een definitieve locatie (groot cafe/restaurant of bij iemand thuis?)

Ik ben benieuwd of dat gaat lukken!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Mij maakt het niet uit of het doordeweeks of in het weekend is (kleine voorkeur misschien voor doordeweeks omdat ik dan toch al alleen zit).

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Dank je wel! Ik heb 'm doorgestuurd hij is té leuk :)

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik wil wel maar voor mij juist wél graag in een weekend ivm schoolgaande kinderen...
    Polletje maken?

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Mij maakt het niet zoveel uit, ik regel wel gewoon dat ik tijd heb
    :D

Maar een Poll is denk ik wel handig

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ik zou graag naar een meeting komen, maar neem het risico niet met Mika. Voor een meeting in het voorjaar ben ik wel te porren als het zover is :)

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Jens slaapt nog steeds :confused:
    Ik snap mijn kind niet...en nu maar hopen dat hij wel vannacht weer doorslaapt!

René is inmiddels thuis ik ga eens lekker douchen en mijn bedje in tot morgen allemaal!

xxx Roelie

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zit ik klaar voor babyboom... groot dictee...
    nou heb dr geen zin in hoor... ben reuze dement

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ow, damn, het is woensdag :(

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    zo dement ben ik dus

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Roelie als het in t weekend is zou ik dan met jouw mee kunnen rijden? Ik heb namelijk in het weekend geen auto.

Als het niet kan, kan k alleen maar doordeweeks naar de meeting.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi ik dacht al shit helemaal vergeten hihi
    Maar idd het is woensdag

15. Niet meer actief

Roelie ik sluit me bij jou aan; Ik snap niks van mijn kind.... :(

Vandaag heel de dag al na iedere fles, druk, druk en nog eens druk....
    zwaaien met de armen, schoppen met de benen, af en toe een keer krijsen en dan weer stil, maar naar bed ho maar!

Het ene moment denk ik; he ze knapt op! Maar dat slaat ook zo weer om naar; wat is er nou in godsnaam met mijn meisje aan de hand?!

Ik heb het vermoeden dat ze vreselijk veel moeite heeft met poepen, want zodra we stoppen met de venkeldruppels is het raak! Als ik ze braaf 3 x per dag gebruik is er "niets" aan de hand...

Iemand een idee? want ik weer het niet meer...

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Kan me voorstellen Jen, zo denk je je hebt het en zo is het weer weg

Ik snap QUinn in de avonden totaal niet, 2 rondes lang huilen onrustig, echt raar!

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Na weer een onrustige avond ligt Quinn lekker te slapen (mag ik hopen)
    Ik heb hem nu meer voeding gegeven en dit ging werkelijk zonder moeite op. Had namelijk wat advies gevraagd aan de kraamhulp hier op het forum
    Ook een beetje gezocht op inet over wat Quinn mag hebben, dus ben benieuwd wat hij gaat doen vanacht

hij zat op de 130+4
    hij heeft gehad nu 150 +5

Pff ben trouwens gesloopt na zo'n dag eigelijk iets te druk.

Even wat anders, ik erger me soms suf aan piet, ik heb soms het gevoel dat ik om veel wat betrekking tot Quinn moet vragen, bv flesje geven, verschonen, enzo. Hebben jullie dit ook, of heeft de mijne nou echt oogkleppen op :rolleyes: :rolleyes:
    We zitten nu erg gezellig bijde te zwijgen omdat ik net zei van, waarom moet ik om alles vragen? Toen is hij boos de keuken ingelopen om een peuk te roken.

Een kindje is wederom een goed test voor de relatie op een verbouwing na hihi. Maar hier komen we ook wel weer uit, is allemal denk ik nog flink aftasten hoe en wat, niet vergeten natuurlijk dat we pas 6 wegen verder zijn

Ohww Quinn is nu vandaag 6 weken oud!

Nou ga ook maar een peuk nuttigen en dan maar eens naar mn bed.
    Misschien ook maar even kijken of Piet nog wat wil zeggen.

Meiden truste en tot straks

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Moggel meiden

Bleh wat een onrustige nacht, Quinn was lekker snel vertrokken maar om half 2 was het weer huilen. Verschoond en speen erin en toen was het stil.
    Om 2 uur weer huilen. weer opnieuw de speen erin en toen was het om 4 uur weer raak, flesje!
    In de tussen tijden was hij onrustig een het mopperen, en om kwart voor8 weer flesje. Bij alle flesje liet hij makkelijk 50cc staan en vanmorgen kwam er weer een golf voeding uit.
    Vind het dan weer zo lastig te bepalen of het er dan weer aan ligt dat hij meer voeding krijgt aangeboden dat hij daar onrustig van word.

Vanacht trouwens nog wel even een goed gesprek gehad met Piet, allebei onze ongenoegen uitgesproken en besproken hoe en wat. Geloof dat we bijde even zijn wakker geschud dat het voor ons bijde toch wel zwaar valt.
    Maar we kunnen er weer tegen aan!

Vanmiddag komen er 2 mensen van mijn werk op visite ben benieuwd. Ben er nog niet zo overuit of ik er zo zin in heb, hihi

Hoe is het met de andere meiden?

Koffie tijd!

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Goeiemorgen,

Wat fijn Dees dat jullie het hebben uitgesproken. Hier ook wel een vriend die vind dat ik 9/10 flesjes kan doen omdat ik nu vrij ben en hij nog wel werkt. Maar ja ach, ik doe het met plezier. Als ik weer ga werken moet Chris het inderdaad veel alleen doen.

Hier wel een ok nacht, 20:30, 4:15 en toen om 8:15. Zal wel blij zijn als de voeding van 4:15 weg gaat haha

Gister was Vangelis alweer 2 maandjes, wat gaat de tijd toch snel voorbij hé!

Hoe is het eigenlijk met Melanie/Tari????

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow als je die schoonmaakschema's leest in de lounge dan ben ik best vies haha! Ik stofzuig/dweil en doe het hele huis 1x in de week :confused: en als het nodig is stofzuig k nog een x tussendoor of ff met de swiffer. Wassen/strijken ook 1x in de week! Doe alleen elke dag de vaatwasser en de huiskamer opruimen daar waar nodig.

Maar me huis is echt niet vies hoor......

Deel Deze Pagina