November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    GVD inet fout, alles weg ik typ even opnieuw

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hebben julie ook zoveel bonnen gekregen? ik vandaag van nestle, liga en bon bébé

Maria: bij mij tellen de vakanties wel mee, ik kreeg op mijn 16 weken nog 4 weken extra (herfst, kerst en carnaval) vandaar dat jij dus eerder met beginnen dan ik, terwijl jij langer doorgewerkrt hebt. Ik krijg ouderschapsverlof 1/3 100% betaald en 2/3 75%. Als de zomervakantie in mijn bevallingsverlof zou vallen (Iwat ik bij de volgende ga probere te plannen) dan krijg ik 7 weken extra.

muriel, daphne, maria: over onderwijs en vakanties, moet el erbij opmerken dat wij in de resterende 40 weken net zoveel uren maken als mensen in andere beroepen in 46 weken. Dus wij werken in minder weken gewoon iets meer uren. het is niet dat onderwijs een lui lekker baan is, overuren kennen we bijv. niet en tijdens je vakanties moet je altijd nakijken.

roelie: jij gebruikt bon bébé toch? als je mijn bon wilt hebben van 2.50 koting da PB ff je adres. hoe was het spionnenfeest gisteren?

Muriel: denk dat het aandacht is, om 4.00 valt hij wel weer in slaap maar wordt dan om 5.00 weer wakker en om 6.00 weer! hij schreeuwt niet echt maar blijft jengelen om 6.00 tot ik hem er uit haal. Denk dat het aandacht is want hij is dan heel blij en kletserig. Overigens was hij eerst altijd om 7.00 (wintertijd) en nu om 6.00 = dus eigenlijk hetzelfde.

debby: waaaaaaaaaaaaaaaaaaar ben je?

maria: morgen 12 uur bij jou toch?

maria. debby, stasia: zondag 14.00 bij Blondie?

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja ik maak ook bizar veel overuren. Ook in de vaknties ga ik regelmatig terug.

Ik heb ook bonnen gehad van nesle en bonbebe.
    Ik hoef ze ook niet.

Morgen 12 uur ok.

4. Ja klopt en op je vrije dag terug, en avonden voor de schoonmaak, 10-minutengesprekken, projecten, afscheid groep 8, noem maar op, en dat valt zeker niet onder overuren idd..

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    nee inderdaad, ouderavonden, 4x per jaar 3 dagen, extra vergaderingen, open dagen studiedagen allemaal eigen tijd.

zo net even een afspraak gemaakt voor de APK voor onze auto :(
    ik haat dingen aan de auto, het kost altijd bakken met geld.

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hee Maria als jij de nnestle bon niet gebruikt, dan zou ik hem wel willen, mocht je hem wegdoen.............

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ja dan krijg je hem morgen, anders gaat ie met het oud papier mee

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Thanx!
    ben trouwens ook erg benieuwd naar jouw voedinsgbijbel.

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Martijn heeft een morbide obsessie voor doekjes en lankens, die wil hij in zijn mond stoppen. Hij trekt net zo lang aan het laken tot het loskomt, of tot dat die omslagrand aan de bovenkant terugklapt, en ik vind hem dus wel eens slapen met het laken over zijn gezicht.

ik ben zo bang dat hij er een keer in stikt

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eva dus ook
    Ik heb daarvoor veiligheid-veligheidsspeldjes. Zit nog een extra beveilging op. En daarmee zet ik de lakens vast.

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    zet je die gewoon vast aan het hoeslaken? dat is op zich wel een goed idee.

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik zet ze vast aan het laken het dekentje. Ze kan er sowieso niet bij en het zijn speciale dus die krijgt ze echt niet per ongeluk open.
    Rob kreeg ze niet eens open.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik denk dat smitje ze ook wel heeft. 5 min van hier dus kun je morgen evt heen.

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    goeie tip maria, want hier trekt hij echt alles los, soms ligt het dekentje op de grond (vraag meniet hoe) en het laken helemaal over hem heen

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    dafje: Wowie 2 tandjes! Dat doet ze snel. En helemaal geen last van gehad? Knap hoor.

Peetje: Hier ook bonnen gehad van de bonbebe en de nestle. Geen liga hier.

Maria: Die veiligheid-veiligheid speldjes lijken mij idd erg handig om daar mee de lakentjes vast te zetten. Deniz ligt onder een (speciaal baby)dekbedje, dus er kan niet veel los in zijn bed.

Zo Deniz ligt in bed. Ik ga ook even liggen want ik ben doodop. Moet morgen en zaterdag ook nog werken.

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    waarom is er nie maar gewoon 1 postbode zucht! nu heb je selektmail en sandd en tnt. ik bedoel hoor ik de brievnbus denk ik "eindelijk de post!' nee is het weer rotzooi van sandd

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    oohja de vliegtuigramp, is dat een bekende vliegtuigramp? die op het nieuws is geweest?

krijgen jullie ook wel eens buitenlandse monsters of allen van binnen NL?

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ohhhhh..... en ik maar denken dat jullie een luilekkerbaan hadden hihihihi :)
    Maarre... overuren worden bij mij ook niet uitbetaald hoor, volgens mij zijn die bedrijven uitermate zeldzaam, waar dat nog wel gebeurt...

Hmmm... lastig mannetje hoor, die Martijn ;)
    Hester had het na twee nachtjes miepen wel door, dat het geen zin meer had. Nu heb ik vammorgen opm 8.15 uur uit haar bed geplukt. Ze bleek al wakker te zijn, maar gewoon heel stilletjes met haar laken en knuffel aan het spelen te zijn. Ubercute.

Ik hoop dat martijn toch gauw wat meer respect krijgt voor (de nachtrust van) zijn mama!

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ja, daar was ik ook al benieuwd naar!

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Trouwens net errug dom geweest...

Had lekker een pizzaatje als lunch in de oven gedaan. Normaal let ik niet op de tijd, maar ruik ik gewoon als ie bijna klaar is.
    Maaarrrrrrrrrrrr.... ik ben natuurlijk snip- en snipverkouden en nu is ie helemaal aangebrand, omdat ik gewoon echt niks rook :cry:

Deel Deze Pagina