November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Daphne: ben benieuwd hoe het met Fenna ging bij de orthopeed!

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Verdorrie tekst kwijt.

Maria nee je berichtje niet gehad. Maar wel lief van je.

Daphne, Fenna al weer 2 tandjes en de 6 mnd gepasseerd. Word al een hele meid zo.
    Gelukkig heeft ze er ook niet zo veel last van gehad.

(ff eentje naar bed brengen, zo terug)

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    bonnen hier ook gehad.
    Ik heb alleen nog wel intresse in een liga bon vanwege het bewaardoorsje, handig voor mee naar school voor de jongens, maar kom er dan 1tje te kort.

Peetje o o die martijn. Wat een boefje. Vooral lastig en zwaar nu Jons weg is. Misschien toch eens een paar nachten laten huilen. Je hoort snel genoeg wanneer het niet om aandacht gaat.

Hier komt Estrella ook al weer een tijdje voor de nachtvoeding, soms wel 2 keer, soms ook helemaal niet.
    Maar ja tegenwoordig haal ik haar er wel wat sneller uit omdat ze overdag minder drinkt door de waterpokken, ze heeft namelijk ook plekken in haar mondje, tja en dat doet zeer met drinken.
    Verder is ze er hangerig en huilerig.

Voor wat betreft die schoolfoto, ach vind het niet zo erg hoor, zo zijn ze op dit moment en is altijd leuk voor later.

Roelie druk druk druk druk.

Wencke, meid geeft niets hoor dat je hier minder vaak kan zijn, niet iedereen heeft even veel tijd. Dat wisselt hier ook zeer sterk.

Ruby in wat voor programma ben je te zien dan?

Muriel haha zonde van je lunch. Maar hoe voel je je al weer een beetje beter?

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    wat betreft liga, dr is hier ergens een topic met een code.
    Met die code kun je hem grtis bestellen.HEb ik ook gedaan en ik heb het al in huis.

Ik zal het topic even zoeken.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 27&start=0
    met deze code kun je hem dus aanvragen.
    je hoeft niks anders te bestellen

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik kom ook ff voorbijgeflitst.

heb alles bijgelezen.

waar is debby eigenlijk?

ga zo ff aan de wandel met mijn 3 knullen als ze uit school zijn.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dank je maria, heb hem besteld.

Flits flits, daar ging ruby. haha

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ja ik mis Debby ook al een tijdje.. DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBBY....

net mijn mams gebeld, Mika heeft nog steeds koorts.. wou net de HA bellen, maar die is er dus niet donderdag 's middags.. nog maar even aankijken dus.. anders bel ik direct morgenvroeg..

enne.. vliegtuigramp? mis ik iets?

overuren uitbetalen? waar kan dat? is dat nog van deze tijd? Of pauzes... ook zoiets.. heb je daar eigenlijk recht op? :rolleyes: :p

8. Zo terug van de orthopeed. Nou die miepen in het ziekenhuis amstelveen hebben dus niet opgelet bij de echo. De orthopeed (ander ziekenhuis) zei zelfs dat het niet helemaal goed was. En nu dus een foto laten maken en duidelijk (zelfs voor een leek) is het goed te zien dat het niet goed zit! GRMBL. Dus nu toch Heupdysplasie en een spreidbroek. Had hem ff helemaal zitten daar. Pff.. stom gedoe. Ze had er verdorie allang vanaf kunnen wezen. Nu moet ze 3 maanden met dat ding om 23 uur per dag. Lekker straks als we op vakantie gaan... nou ja.. jullie snappen het vast wel, frustraties hiero..

schijnt dat ze net zo goed kunnen rollen, zitten, kruipen, lopen enzo met zo'n ding om. Nou we zullen wel zien...

Zal als ik vanavond tijd heb wel eff een fotootje van d'r maken met dat ding..

9. Maar als je je overuren niet krijgt uitbetaald, dan krijg je ze toch wel gecompenseerd of niet? Wij dus iig niet in het onderwijs..

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hier ook niets gecompenseerd hoor..

maar jeetje wat een gedoe met Fenna dan.. mijn vorige vakantie zat er ook een baby naast ons op schoot met zo'n spreidbroekje. Kindje leek echt nergens last van te hebben. Toch vind ik het zielig.. hoe gaat dat eigenlijk met douchen/wassen etc.? Gaat die dan continue aan en af? Dan ben je er nog goed druk mee..

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Arme Fenna.
    En waar is dat uur dan voor dat ze hem niet aanhoeft?

Hebben ze gelijk zo'n broekje op maat gemaakt dan?

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ma 14 april was debby's laatste bericht

13. Ja, het is een ding dat je met klittenband vastmaakt, is een soort frame zeg maar..

Dat uur is voor het badderen, aankleden, zwemmen, wat je zelf dus wilt..

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    peet, ben net bij het smitje geweest en ze hadden die veiligheidsveiligheidsspelden, 4 voor 2,80
    en het zijn blauwe ook nog!

15. Wij hebben die babyveiligheidsspelden ook, maar dan in het wit

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo heerlijk geslapen. Had even de babyfoon mee genomen naar mijn bedje en ik hoorde hem om half 3 even pruttelen maar hij is weer is slaap gevallen (en mama ook :D )

Peetje: Ja die bekende vliegtuigramp van een week of 3 geleden. Wij krijgen ook monsters uit de Nederlandse Antillen en Suriname. Die hebben geen forensisch lab.

Ik heb ook interesse in een ligabon, dus als er nog eentje over is? Heb hem inmiddels besteld. Na wat verder lezen die link gevonden en hem inmiddels besteld :D Thanks Maria voor die link.

Dafje: Dat meen je niet? Jeetje anders was Fenna er waarschijnlijk al vanaf geweest. Jeetje was een mutsen daar. :evil: :evil:

17. Jep was met 3 maanden, 3 maanden spreidbroek en dat maakt 6 maanden! Dus was ze er nu klaar mee geweest :evil:

18. Nu kan ze niet meer rollen, en dat deed ze zo graag. Mijn moeder zegt dat ze dan ook wel weer gaat doen met die spreidbroek. Zij had zelfs kindjes in het ziekenhuis die kropen, liepen, zich vooruitschoven in spreidbroek. Das wel een fijne gedachten, maar heb er nog ene hard hoofd in. Had gehoopt dat ze leerde te gaan zitten de komende 3 maanden, zodat ze met de zomervakantie mee kan in het rugzitje met wandelen. Anders wordt het een buik- of rugdrager van stof. Je weet wel zo'n babybjorn oid..

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    werd net een mooie bos bloemen voor me bezorgd hier :D Nationale secretaressedag :)

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    gefeliciteerd gwen.

Tja Dafje, wat je zegt, je gaat ineens 3hele andere maanden tegenmoet...

Ik heb Debby ff gesmst, ze zit ff met zichzelf in de knoei en komt vanzelf weer op het forum.

Deel Deze Pagina