hoi hoi ik zal debby eens PB'en dadelijk. Daphne: jezus dat ze dat maar eerder gezien hadden! kun jij het zelf ook zien aan de heupjes van Fenna? Wat een gedoe dadelijk in de zomer. Het schijnt dat ze er zelf weinig last van hebben. Stasia: die in Suriname? die van het nieuws. heftig! maria: hee mooi die spelden, dan kunnen we die morgen misschien halen als het mooi weer is.
Je kan alleen zien dat ze d'r rechterbeen wat minder ver naar buiten kan buigen dan d'r linker. Maar dat verschil is miniem. Dat zag ik ook alleen toen de fysio, het cb en de ka me erop wezen. En ik vraag me ook echt af he? Als zowel het cb als de ka als de fysio twijfelen, waarom zou je dan niet op een echo kunnen zien dat het niet ok is? Moet toch duidelijk zijn geweest?! Oeh ik ben boos en verdrietig tegelijkertijd. Heb net bij de eerste weigering van het potje (heeft ze één keer in de 5 potjes ofzo) meteen maar een stop ingelast en een volle fles gemaakt, kon het er even niet bij hebben. Zat net gewoon weer te janken. zat me van tevoren al te bedenken dat het niet erg was en dat het wel goed komt als als als.. maar had me toch een soort van ingesteld op, zal wel goed zijn anders zou de echo dat toch al uitgewezen hebben? Dan komt de klap des te harder. Terwijl het niet eens ernstig is, maar ik vind het rot om mijn meisje zo te zien...
Dafje, vind het rot voor je. Maar Fenna wordt er alleen maar beter van. Probeer je dat voor je te houden! Overigns heb ik foto van babies gezien met veel 'ergere' spreidbroekjes. Deze valt mijn inziens nog wel mee! Heel veel sterkte lieverd.
He Get Dafje, dat lijkt me inderdaad schrikken zeg. Arme Fenna, dan lijken 3 maanden ineens heel erg lang. Hopelijk gaan ze net zo snel voorbij als de afgelopen maanden! Dikke knuf voor jullie bijde! Ik heb trouwens vandaag de foto;s binnen gekregen van die actie! Ook nog post gehad van het sophie ziekenhuis, ze zijn zo lief geweest om Quinn zijn tutdoekje op te sturen, ik wist niet eens dat ik hem kwijt was. Zo lief van ze!
He nee, Daphne, dat is niet het nieuws dat je wilde horen Arme Fenna.... maar misschien dat het idd bijna nog rottiger is voor haar papa en mama om haar zo te zien. Wel verschrikkelijk slecht zeg, dat het pas zo laat zo definitief wordt geconstateerd. Wat zeiden ze daar vandaag over? Dat dat een domme fout was, of lieten ze zich er niet over uit? Haha, op die foto lijkt Fenna wel met haar handjes aan te geven dat ze 'zoooooo breed kan doen met haar benen'. Maar wat doet zo'n spreidbroek nou precies?
haha inderdaad... hij belde net al dat ie later was en ik kon m nauwelijks antwoorden. Teon zei hij al 'ah lekker rustig avondje dus'. Rotzak.
Ohw Quinn knapt trouwens super goed op! Hij kan weer heerlijk lachen, en lacht dan ook om alles, het schatterlachen wil nog niet lukken want dan schiet hij in een hoestbui. Maar heerlijk om hem zo weer te zien, lekkere pretletter.
Goed om te horen Dees! Zo leuk, he, als die mini's het (weer) naar hun zin hebben. Hester was vandaag echt in een TOPbui. We hadden gewoon samen de slappe lach bijna, te leuk!
Muriel, Een spreidbroek zorgt ervoor dat de heupkop in de heupkom blijft en dat de heupkop zich vormt naar de heupkom, zodat hij er in een later stadium niet steeds uit kan schieten of erger, dat de heup op korte termijn vervangen moet worden. Het komt erop neer dat bij Fenna de rechter heupkom niet echt een kom is, maar meer een rechte lijn met een klein hollinkje erin. Dat kleine hollingkje is te weinig om de heupkop helemaal te bevatten in een later stadium, vandaar de spreidbroek bij haar. Als het goed is moet het binnen drie maanden weer verbeterd zijn, zodat ze of alleen 's nachts hem nog moet dragen of helemaal niet meer. Als het niet echt verbeterd is moet ze hem overdag nog dragen, iig een aantal uur. Het moet eigenlijk voordat ze 1 is verbeterd zijn, want daarna wordt weinig resultaat meer geboekt.
Oh heerlijk Dees en Muriel, lekker geiten met je ukkie. Ik kan ook zo intens genieten van die momenten samen! Lekker samen lachen en samen schateren, heerlijk!
Dees: Ik wilde net gaan vragen hoe het met Quinn gaat maar ik las al dat het weer de goede kant op gaat. Fijn om te horen. Jullie hebben al heel wat meegemaakt met dat kleine ventje. Dafje: Ik dacht al enge stellages e.d. te zien op de fot maar ik vind het mee vallen. Wat maria al zei ik heb ook wel eens kindjes gezien die een gipsen broekje had. Zat alrijd te denken hoe doen ze dat dan met in bead en zo. Maar jij hebt er een die aan de buitenkant zit. Nou, laten we hopen dat het over 3 maanden allemaal goed is. En het is nu voor een goed doel, zodat ze er straks op latere leeftijd geen problemen van heeft.