hmz de foto's die ik besteld heb, zijn allemaal verschillend van voormaat terwijl ik ze wel in een maat had besteld Dus heb ze maar opnieuw besteld bij de Hema. Kan ik die ik nu heb weer uitdelen
Hmm...dat is minder, maar wel leuk om weer uit te delen . Ik ga lekker op bedje, lekker lezen! Fijne avond iedereen!
ow meiden ik jank me hier kapot.. Mijn ouders belden net.. Mika heeft 39.9 koorts.. en dat terwijl de koorts vandaag weg MOEST zijn.. ze zijn nu naar de huisartsenpost met hem.. zolang ze nog niets van de arts weten willen ze niet dat ik kom.. eerst maar eens kijken wat hij zegt.. maar ik hou het niet meer.. krijg weer zo van die deja vu momenten en ik vrees voor het RS-virus! HELP! Ik kan gewoon niet meer rustig blijven.. dus ja even mijn ei kwijt hier hoor.. Mocht ik toch erheen moeten zal ik wel iemand sms-en of zo..
O jeetje, en dat je dan niet bij je kleintje bent is helemaat zo frustie. Meid probeer even kalm te blijven (hoe moeilijk het ook is) en wacht even af wat ze bij de ha post zeggen. DIKKE KNUFFEL
Hihi inmiddels geen laatste foto meer maar ik denk dat jij de foto bedoel waarbij Deniz op de nek van zijn neefje Emercan zit. Die is idd uit Turkije.
Die bedoel ik inderdaad! Maar je bent dus nog meer foto's aan het plaatsen? Leuk ! Ik ga straks nog even kijken...
Gwen meid sterkte, gooi het er maar lekker uit! Arm kereltje. Debby is back! gezellig meid. Denk goed om jezelf he! enne je bent niet alleen hoor! Meiden willen jullie even duimen voor mijn schoonzusje. Het rommelt nu al behoorlijk aardig sinds vanmiddag/vannavond. Dus hopen dat het nu doorzet en dat ik vannacht weer tante mag worden. Zo niet dan moeten ze morgen naar het ZH naar de gyn voor controle en misschien inleiden. Zaterdag is ze namelijk 42 weken. Spannend. Daphne, arme fenna, maar het valt me nog mee het broekje, maar desondanks heel vervelend voor jullie.