[ url=http://nov2007mamas.come2me.nl/ ]November mama's Agenda & Babykalender[ /url ] Jen:even de spaties er tussen uit halen. En je kan me pb'en of op de site in het gastenboek plaatsen of via contact. Dus keuze zat zou ik zeggen
Melanie: Spannend hoor. Ik hoop dat ze nu wel mag bevallen pff bijna 42 weken moet er echt niet aan denken.
haha moest ik toen zelf ook niet, maar zij heeft er geen moeite mee. Maar ja scheelt dat mijn broer thuis is en ze eigenlijk dus niets hoeft te doen, tja dan had ik het ook nog wel en tijd volgehouden, hihi
Nou, vooralsnog lijkt het "mee te vallen" De arts heeft gebeld met een KA en die gaf aan dat zolang hij nog alert is, genoeg plasluiers heeft en poept hij niet hoeft worden opgenomen.. Mijn paps en mams houden hem vannacht extra goed in de gaten en mochten ze het niet vertrouwen stappen ze direct in de auto naar Almelo.. Ik voel me er nog niet goed bij.. vind gewoon dat ik bij hem hoor te zijn.. maar net wat mijn mams ook weer zegt.. ik kan net zo veel doen als jij.. alleen zal mijn gevoel wat vertrouwder zijn.. Na lang wikken en wegen blijf ik nu hier en bel ik direct morgenvroeg op.. mocht hij dan nog hoge koorts hebben dan ga ik er direct heen..
en nu ga ik ff douchen en proberen ff uit te rusten.. ben bang dat er weinig van slapen komt.. enne.. de kaartjes.. graag gedaan!
Lieve Gwen Gelukkig valt het mee, in zover natuurlijk dat hij "alleen" koorts heeft. Drinkt hij verder wel goed enzo? Ik ga voor je duimen dat het snel over is voor de kleine man
Ik hoop dat je vannacht nog een beetje kan slapen. En dat Mika vannacht het gewoon goed doet en de koorts gaat zakken.
Dames ik ga mijn mandje in. Grrrrr morgen weer zo vroeg de wekker. Ach het is even eenmalig. Truste allemaal.
Meis truste Ik moet nog even wachten, Quinn krijgt zo nog een fles. Weer een beetje aansterken Hij is trouwens best afgevallen viel me vanavond op, hij mist wat spekjes op zijn beentjes en buik
Over afvallen gesproken: Ik ben deze week begonnen met Sonja, en gaat best goed moet ik zeggen Alleen heb ik geen idee wat ik nou woog aangezien mn weegschaal stuk is, maar ga er mogen eentje halen.
Zo ben even lekker wezen zwemmen... even alles van me af schudden... heeft wel even goed gewerkt. Hoop dat het afvallen doorzet en ik lekker weer een half kilootje eraf kan strepen morgenochtend Elke vrijdagmorgen is het tot nu toe raak (in de afgelopen 3 weken) dat er een halve kilo af is. Het aquarobiccen en het niet snoepen werkt goed! Gwen, jeetje, hoop dat je de rust vindt en wat slaap kunt pakken. Tuurlijk zit je in over je mannetje. Tis ook niet niks wat hij in zijn 6,5 maand al heeft meegemaakt. En je wenst niet nog een keer hetzelfde virus te pakken te krijgen! Hopelijk zakt de koorts en bel je morgen op en krijg je een blij bericht van een opgeluchte opa en oma! Heb je het idee dat je bent afgevallen Dees?
Nee nog niet Dafje, zal denk ik ook nog wel even duren aangezien ik nogal spek op mn buik en benen heb ontwikkeld in de zwangerschap Ben ook al aan het kijken voor een sport voor 2x per week, maar kan niks leuks vinden. Wilde aan de power yoga maar ja allemaal op tijden dat ik moet werken. Dat is dus het nadeel van de avonden werken hihi Dus moet even kijken voor wat anders. Dafje goed hoor dat je het al zo volhoud en ook iedere keer ook afvalt! Goed gevoel geeft het he? Linda hoe gaat het met jou ontgiften? Roelie: Jij was toch ook bezig met afvallen hoe gaat het daarmee? Hihi we kunnen wel een lijnclubje oprichten
ohw hipes he, ik zie een moederdag reclame, ja dit word me eerste moederdag! Best appart Wij doen er al jaren niet meer aan, Piet zijn moeder vind het niks en mijn mama leeft niet meer, dus ja eigelijk al heel lang niet mee bezig geweest
Ja, onze ouders doen ook niets aan moederdag.. ik had vorig jaar al tegen Jeroen gezegd dat ik op mijn eerste moederdag wel iets verwacht hihi! Ben benieuwd of hij het heeft onthouden. Ik ga hem er niet op wijzen iig.. kijken of hij zo attent is Ja, zeker lekker gevoel dat afvallen. Alleen jammer dat het nog zo weinig zichtbaar is verder. Bedoel, mijn buikkwab hangt nog steeds en mijn lovehandles zijn er ook nog steeds... Ben nu proberen vol te houden om elke avond als ik in bed duik even buikspier oefeningen te doen. Bij elkaar meer dan 100 keer (rechte, schuine buikspieren) en daarna ook even bovenbeenspieren en de spieren van de lovehandles (hoop dat die snel minder worden...