November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    jaaaaaaaaaaaaaaaa ikke = happy!

even muriel's tip gevolgd: om 4.00 laten huilen/ jengelen, na 20 min viel hij in slaap. om 5.30 begon hij echt wat te huilen en toe heb ik hem een fiepje gegeven. Toen 7.15 werd hij weer wakker en toen heb ik hem de fles gegeven en die dronk hij nu wel leeg!

hoe doen de dames met 4 flessen dat? ik vind 19.00 zo vroeg voor een laatste fles.

Gwen: kreunt Mika? dat schijnt nl echt bij het RS virus te horen, en koorts en niet willen eten. Ik duim voor je dat het dat niet is meid maar Mika heft het eerder gehad dus je zult het wel herkennen, sterkte! en laat je niet afschepen hoor!

stasia: heee wat een leuke site van woezel en pip! ik denk dat ik dat idee even van je gat jatten sorry hihihi

Melanie: pfff 42 weken heftig! ik zal duimen voor haar en voor jou!

Daphne: hee doe jij ook aquarobic? ik doe het ook, iedere woensdagavond

afvallen: hier al meer dan 2 kg kwijt, maar zie er nog weinig van. ik zit npog steeds ruim 6 kilo boven mijn gewicht van voor de bevalling!

moederdag: ik verwacht eigenlijk niks dit jaar

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ooh martijn is helemaal van het tuffen en bellen blazen tegenwoordig, en zevert zichzelf zo helemaal nat! ligt ie op zijn speelkleeed hoor ik bbbzzzzzzz brrrrrrrrrrrr

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    debs: leuk dat je er weer bent! Jons komt niet voor aanstaande woensdag terug. hij weet nog niet precies wanneer maar uiterlijk volgende week zaterdag.

debby, stasia: 14.00 bij Linda zondag?

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ehm.. voor de duidelijkheid.. Mika heeft niet eerder het RS-virus gehad.. juist niet.. dat was de reden waarom we zo streng met hem waren.. en niet eerder dan 1 april "de grote wereld" in mochten..

Heb net gebeld naar mijn ouders en hij heeft nog steeds koorts.. heeft een slechte nacht gehad.. dus ik ga zo mijn HA even bellen wat ik er mee aan moet..

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Sterkte Gwen!

Rob belt net, hij heeft een aanrijding gehad op de A2. Zelf is hij oke maar zn auto is total loss.

Zo stom! Ik zeg elke ochtend tgen hem, rij voorizchtig. Vannnochtend zegt hij, kun je niks anders bedenken?

Belt hij dus net op. Dr zaten voor hem 2 mensnen te kutten schijnbaar en hij is op de vangrail geklapt. Gelukkig was het druk en reed hij niet harden dan 50/60.

Hij gaat dalijk gewoon naar zn werk zei hij.

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik verwacht ook niet veel voor moederdag. Ookik ga hem er niet aan herinneren.
    Mijn mama krijgt een digitalefotolijstsleutelhanger met fotos van Eva.

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    jeetje Maria.. dat zal schrikken geweest zijn voor jou! Is het jullie enige auto? Of een lease auto van zijn werk?

Hier de HA net gebeld.. moet wéér komen.. vanmiddag om 14:40.. dus ga nu toch eerst maar even werken..

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Huur auto van zn werk.
    Er staan hier nog 3 auto's :rolleyes:
    Rob heeft van de week nog een auto gekocht namelijk.
    :oops: :rolleyes:

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Succes meid! Ik denk aan je.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jemig, Maria, dat is toch wel even schrikken, gelukkig reden ze niet hard! En ook wel heel erg sterk dat hij dat net tegen je terug had gezegd :(
    Ik zeg het ook altijd tegen Wim, als hij weer 's morgens naar Groningen racet. Vind t geen fijn idee hoor, zoveel km's op de weg... Maar goed, meeste ongelukken schijnen dicht bij huis te gebeuren, dus dan maakt die afstand ook niks uit ;)

Gelukkig was het geen eigen auto!
    Wat voor auto's hebben jullie dan allemaal? Een doordeweekse auto en een weekendauto voor allebei? ;)

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Gwen: toen ik de berichtjes las over dat Mika voor de 2e keer RS zou hebben, dacht ik al 'huh? heb ik wat gemist?' Maar gelukkig klopte dat idd niet.
    Maar ik hoop écht niet dat hij het heeft. Hoe gaat het nu met hem?

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    \:D/ Go Martijn! :whistle:
    Nu nog even een paar nachtjes zo volhouden en hij geeft het vast ook op net als Hessie. Die is nu een uitslaper aan het worden, haha, die slaat door.

Hester drinkt nu ook 4 flessen:
    * 's morgens rond 07:30 180+6
    * en dan rond 12:00 uur 210+7+2 Nutrix
    * rond 16:00 uur 180+6
    * daarna slaapt ze altijd als een roooooosje
    en dan moeten we haar rond 22:00 wakker maken voor de laatste fles van 210+7+2 Nutrix

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dus dat probleem van een vroege laatste fles hebben wij niet. En het lukt niet om die laatste fles naar achteren te schuiven, Petra?

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik schaam me er een beetje voor hoor.
    Maargoed we hebben die leasebak/huurauto. Wordt nog een leaseauto maar ide is pas in augustus klaar.
    Dan heb ik mijn micra'tje.
    Rob heeft een Lotus Elise maar die gaat hij dit jaar verkopen.
    En nu heeft hij vorige week een mazda mx5 gekocht welke die Elise gaat vervangen.

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ach, waarom zou je je schamen? Is toch een geweldige hobby?
    Een Lotus Elise ken ik niet, ga ik zo ff googlen. Maar klinkt wel leuker dan die mx5?
    En de Micra compenseert natuurlijk alle grandeur wel weer een beetje, hihi ;)

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Die Elise is een beestachtig! UIt welk jaar? Ze verschillen erg in mooiheid vind ik per jaar!

17. Morgen, hier ook geen problemen met vroege eerste flessen. Als ik Fenna niet wakker maak 's morgens, komt ze pas om half 10 :confused: dan kom ik weer op een andere manier in de knoei: hoe prop ik alles in een dag?

18. Gwen, sorry, dat heb ik verkeerd opgeschreven dan :oops:

19. Maria, dat is schrikken idd! Gelukkig is Rob ongedeerd!

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden
    Nou wederom een rotnacht, tot kwart 5 over ging het goed, en toen was het voor Quinn hoesten geblazen. Iedere keer had hij weer een hoestbui dus ook iedere keer weer wakker.
    Om 6 uur maar een fles gegeven, en hij viel bij de fles weer inslaap, lekker in bed en hij sliep vrij snel weer.
    Ik ben ook lekke rmn bedje weer ingedoken en Quinn lig nu een beetje te babbelen en te spelen in bed.
    Kom alleen in de knoei met zijn fruithap, maar zie ik straks wel hoe en wat.

Wilde de ha bellen voor zijn hoesten is die vandaag vrij ggrrrrrr, dus moet nog zo een weekend door.
    Wel een tube Daktarin voor zn spruw kunnen aanvragen, dus die kan ik vanmiddag ophalen.

Vandaag wat boodschapjes doen en een cadeautje kopen voor schoonmoeder die is morgen jarig. Ze doet er niks aan maar PIet gaar er morgen even heen met Quinn, ik moet werken.

Peetje:
    Wat goed dat je het heb doorgezet!
    Dat word binnenkort weer heerlijk doorslapen voor jullie bijde!

Gweb:
    Jeetje hopelijk is Mika snel weer beter en knapt hij snel weer op
    Hoe is Mika verder er onder?

Maria:
    JEmig zeg dat is even schrikken zeg. Gelkkig heeft Rob niks maar wel toevallig dat het juist nu gebeurd zeg
    Hihihi auto's genoeg, ohw niet schamen hoor!

Muriel:
    Quinn slaapt in de avond ook als een roosje hoor, bij zijn een na laatste fles slaapt hij dan zo goed dat we voor zijn laatste fles ook wakker moeten maken, hij slaapt dan op zijn gemakkie 6 uur achter elkaar

Pfff ik zit nog steeds met kleine ogen hierzo,

Deel Deze Pagina