November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goedemorgen, hier een onrustige nacht 2.30 - 5.00 - 8.30
    maar nu ligt ie in de wipper rustig om zich heen te kijken.
    We moeten zo weer weg, krijg ik weer een behandeling Shiatzu :)

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Vangelis was zo aan het mopperen in bed, dus ik heb hem in de wipstoel gezet telletubbies op en hij zit te kijken en stil te zijn hahaha soms praat hij zelfs terug :)

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat verstaan jullie trouwens over doorslapen? 7 uur achter elkaar of 12? of 8?

Die van mij slaapt namelijk al om 20:30 tot 4:15. Dus dat is bijna 8 uurtjes, maar hij komt nog wel s'nachts (4:15 is voor mij nog wel s'nachts) en later de laatste fles geven heeft geen nut want dan moet ik om 12 uur wakker worden dan heb ik liever 4 uur haha

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Goedemorgen

Nou Martijn gedroeg zich gisteren voorbeeldig, ik stond echt voor paal bij de HA met mijn verhal dat hij veel huilt. Wat weer de twijfels brengt of hij überhaupt wel iets mankeert en niet gewoon een paar baaldagen had. Gisteren maar 6 voedingen gegeven ipv 8! 9.00 - 13.00 - 16.30 - 19.30 - 1.00 - 4.00

en vanmorgen weer om 9.00 Hij had ineens wel meer honger! wat ik me kan voorstellen als er 2 voedingen van 100 wegvallen. Ik heb hem daarom vanmorgen 130 gegeven. Nu ligt hij in de box rond te kijken.

Roelie: ontlasting is gewoon normaal, mostergeel, iets dikker dan vla. Sommige luiers van de 6 per dag zit maar heel weinig in. Gisteren en vandaag gaat het weer heel goed, erg vreemd.

Dees: ken het helemaal, als jons Martijn al een keer uit zichzelf vasthoud dan gaat hij tegelijk TV kijken en heeft helemaal geen echte aandacht voor Martijn.

Melina: doorslapen is meen ik van 12 tot 6.

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ooh er vroeg laatst iemand hoe je kon weten wanneer je naar een grotere maat pampers moet. ik weet het nu;

de plakkertjes kon ik bij Martijn eerst zowat overlappen, over het woord pampers, dat kan nu niet meer. en achter worden ze te laag

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ikke, ik kan Rob ook weleens achter het behang plakken hoor. Hij is super zorgzaam, daar niet van. Maar het lijkt er soms op dat het alleen van 19.00 tot 22.00 zijn baby is. Hji vergeet dat ik overdag ook al de hele dag met Eva bezig ben, en 's nachts (als ze komt) ben ik dr ook mee bezig, al is dan alleen maar zitten en voeden.
    Ik vraag me ook weleens af, overleeft onze relatie dit wel. Maar dat zal wel hoop ik.

Ik pas voor lopig even voor een meeting. Vind mn Evaatje daar nog te klein voor.

Doorslapen, hier weer, van een uur of 23.00 tot 5.30 netjes dus.

Moet ook maar eens gaan opruimen, mijn ma heeft gisteren weer gepoetst hier, maar verder is het een puinzooitje.

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb bij de trekpleister drie pakken pampers maat 2 gekocht.

Ik moet zeggen, ik vind kruidvat huismerk fijner, omdat die niet zo'n dikke bobbel op de kont achter laten. Die van pampers laten zo'n dikke bobbel achter.

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik vraag het me ook geregeld af, vooral toen jons martijn vasthad. tegen zijn schouder, maar gewoon zat te zappen, en niet eens in de gaten had dat de badstof capuchon van de badcape over martijns gezicht zat!

hij had wel kunnen stikken! geloof me ik was des :evil:

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    heb je ook zo'n kortingsbon van 5,- per mail gehad van pampers?

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja, maar ik opende hem eerst via de laptop, waar gene printer aan zit, en toen kon ik hem niet meer printen. Toen heb ik via een link een nieuwe aangevraagd, is de printertermijn van 24 uur verlopen. Dus ik heb hem wel gehad maar helaas 'verloren'.
    Dit bij de trekpleister was 3 pakken naar keuze voor 24,99

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    moet je hem binnen 24 uur printen? ik heb hem gisteren nl. ook geopend op de laptop waar geen printer aan zit en dacht print hem vanavond wel boven uit.

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dan is je link dus verloren gegaan, maar via 'help' ofzo kun je een nieuw verzoek indienen.

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Moggel!

Yes yes yes Jens heeft het doorslaapritme te pakken!
    Gisteravond om 21.30 laatste fles en vanmorgen 4.50 weer...oke oke had ik liever om 6 uur willen doen maar goed ik mag niet klagen! Daarna pas om 9.45 weer en meneer zit nu lekker te vibreren in zijn wipstoel :D
    Het lijkt vandaag een betere dag te worden als gisteren (knock knock)!
    Wel een drukke dag, moet nog zoveel doen (zien jullie ook zo op tegen de kerstboodschappen?) en vanavond kerstfeest van school dus mijn ouders komen oppassen zie het niet zo zitten Jens mee te nemen...gelukkig vervalt Niels zijn zwemles anders zou ik niet eens tijd hebben om te eten!
    En dan morgen nog ff bikkelen en dan hebben we kerstvakantie aaaaaaahhhhhhhhh!

Maria: hier ook een zwaar demente....lang leve de post-its en mijn agenda anders kwam het hier ook niet goed hoor!
    Wil je trouwens mijn pampers kortingsbon hebben? Ik heb geen etos in de buurt namelijk...

Melina: tuurlijk kun je meerijden, laat ik de andere 2 jongens wel thuis anders past het niet :)
    Hier trouwens wel een druk huishouden maar ik lees bewust niet wat anderen doen, tis hier niet altijd even schoon en opgeruimd maar heb de instelling: wie hier komt en denkt dat het beter kan doet zijn best maar ;)

Jen: heb je dat druppeltje olie in de fles al geprobeerd?
    Ik leef trouwens erg mee met alle meiden met problemen met hun kleintje, het is voor mij heel herkenbaar, niet alleen de problemen maar ook de emoties eromheen...dikke knuf voor jullie allemaal!

Dees: Jens krijgt sinds gisteren ook 150 cc + 5 scheppen en dus 5 voedingen per dag qua gewicht kan dat prima hoor!
    Mannen....tsja...ik moet zeggen wat de kids betreft doet de mijne heel veel hij draait zijn hand niet om voor een fles of poepluier...maar het is hier wat dat betreft een goed geoliede machine met 3 kinderen en alle beesten moet het gewoon goed en strak draaien.
    Hier zit het probleem meer in het huishouden waar ik veel voor moet vragen wat hij niet altijd ziet.. en wat ons nu opbreekt is door alle drukte het gebrek aan tijd samen...
    Kunnen jij en Piet er niet even tussenuit...al is het maar een filmpje en wat drinken na afloop zodat je even rustig kan praten? Op zo'n moment ben je vaak weer even Piet en Dees ipv de papa en mama van Quinn snap je?

Melanie waar ben je meis? Die heeft het echt beredruk denk ik...ik ken het :D

Ik ga weer wat doen fijne dag allemaal!
    (Iemand de agenda gezien?)
    xxx Roelie

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    wat een belachelijk systeem!

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Je mag hem wel mailen als dat gaat Roelie :)

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    idd het lukt niet meer, ik had hem op moeten slaan gisteren

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    even de link opnieuw laten activeren peetje...

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja heb ik aangevraagd, maar dat hadden ze wel even als waarschuwing in de mail mogen zetten.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Zo, Arnoud en ik hebben gisteren een heerlijke dag gehad! Eerst gewinkeld in A'dam (Ryan z'n eerste schoentjes gekocht, foto volgt nog :)) en daarna lekker uit eten in Alkmaar. Toen naar huis en daar heerlijk een filmpje gekeken. En vanochtend hebben we onze kleine man weer opgehaald. Hij is nu moe, maar wil niet aan zijn moeheid toegeven, huilen...nou ja...we hebben hem nu maar even boven neergelegd, kijken of hij er dan wel aan toe wil geven, is toch iets rustiger.

Ga zo maar even bijlezen en reageren :).

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ja stomme eppo's

Deel Deze Pagina