November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Lijkt me erg moeilijk meid, je voelt je zo hulpeloos he, als je kleintje zo'n pijn heeft. Ik hoop dat de HA morgen wat voor je kan betekenen, laat je niet afschepen hoor.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja hoop het ook zo, vind het vooral voor hem zo erg.
    Hopelijk is de ha begripvol, maar heb er wel vertrouwen in
    Piet gaat kijken of hij morgen vrij kan krijgen, hij wil mee naar de ha, vind ik erg lief van hem

3. Niet meer actief

Sterkte morgen! En lief dat Piet mee wil, ik hoop dat het lukt om vrij te krijgen, is toch wel erg fijn om dat even samen te doen he!

4. Niet meer actief

Meiden, ik hou t ook voor gezien voor vandaag. Ik ga even m'n dochter verschonen en dr laatste keer voeden en dan ook mn bedje in. Ik hoop dat ze weer lekker tot een uur of half 5 blijft liggen, zou mooi zijn.

Tot morgen, fijne nacht allemaal!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    welrusten meis

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Nee, woon niet samen, maar Remco heeft wel een week vrijgenomen en mijn moeder is een week geweest, dus toen Reese 2 weken was was ik pas voor het eerst alleen met hem. Dacht dat het eng was maar ik vond het wel fijn.

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    sterkte morgen Ikke, Ik hoop dat ze je kunnen helpen.
    Je voelt je zo machteloos dan he :(

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja behoorlijk machteloos!
    Ik zou wel eens willen dat ze maar een paar minuten konden praten, zodat ze konden vertellen wat er aan de hand was, zodat we juist kunnen handelen. Maar ja die optie zit er ook niet op.

Quinn ligt nu wel uit eindelijk nog steeds te slapen in de woonkamer. Als hij om half 2 nog slaapt leg ik hem in zijn eigen bedje, met de hoop dat hij doorslaapt natuurlijk.

Vind het zo moeilijk, waar doe je goed aan, zie ik iets over het hoofd, doe ik wat fout
    Allemaal vragen waar ik geen antw op kan vinden op dit moment.

Wil dat ons kindje gelukkig is
    Sorry hier worden jullie ook niet vrolijker van :(

9. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    hehe eindelijk gevonden,.. :D

hallo allemaal :D ik heb de topic van ONS nog bijgelezen en schrok dus ff dat ie dicht is,...
    maar gelukkig heb ik nu deze gevonden, ik wist niet dat deze al eerders bestond,

met ons gaat hier alles prima, wel erg drukjes zo in het begin,
    we hebben veel kraamvisites gehad gisteren en vandaag ,.
    we zijn enorm verwendt en ik was dolgelukkig hoe mijn kleine mannetje zo verwendt is,..

iedereen was enorm enthiousiast over ons kleine wondertje,...
    dit was een enorme hulp om ff de nare kant te vergeten :D

al was ik van plan vandaag hier ff te komen, ik heb het niet gered, en zoals je nu wel aan de tijd kunt zien, is het WEER een latertje geworden,..
    dus een uitgebreid verslag komt nog,
    we hebben morgen nog een enorme drukke dag en dan kunnen we ff gas terug nemen,
    dan zal ik hier zekers weer ff lekker tussen de voedingen door komen tikken,...

ik wil iedereen bedanken voor de lieve / leuke wensjes, dit deed ons goed, zelfs mn "hubbie"wou ff komen gluren hier, haha normaal was ie hier niet te vinden, maar hij is ook zo supertrots,....

het afscheid van onze topic heb ik helaas moeten missen, maar zoals velen al hadden gezegd ;;;;;

DAG MOOIE ZWANGERSCHAP, DAG MOOIE DIKKE BOLLE BUIK, DAG LIEVE MEDEMAMA'S TO BE , dag hele mooie momenten met zoveel verschillende mooie verschillende mensen :cry: :cry: :cry: :cry:

maar na dit is er een mooiere tijd in het verschiet,......
    HET MAMASCHAP , en ow wat is dit mooi, ik ben een supertrotse mama, die dr geluk niet op kan, het kereltje en ik hebben een band,..... pffffffff alsof we elkaar al jaren kennen,.... :cry: :cry: :cry: ;)

nu pas voel ik wat jullie allemaal al hebben kunnen voelen,...

geweldig, ,......... het mooiste wat mij ooit is overkomen :D :D :)

maar jullie horen het vast allemaal nog , en dan kom ik zekers weer ff lekker bij kletsen,.......

nu ga ik vlug ff de douche in, ff een uurtje liggen en hoppa daar komt straks de kleine weer :D

mama's tot heel gauw,.....
    xxx

en linda voor jou een hele dikke kussssssssss van mij,........
    XXX
    ik hoop dat jou dit geluk ook gauw mag toekomen ,......

tot gauw mama's
    /zwaaien / trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

10. Niet meer actief

Zo hier weer een nachtbraker........

Ging het gisteren zo goed, nu is mevrouw weer klaarwakker en had net mega krampen! Gaat dus nog wel ff duren voor ze weer slaapt...

Heb net maar een bakje koffie gepakt en een peukie gerookt en ga nu maar even met Esmay op de bank hangen, kijken of ze in slaap wil vallen..

Het was gisteren inderdaad onwijs gezellig bij Dees, Piet en Quinn!
    Esmay en Quinn zijn een geweldig stel eigenwijsjes bij elkaar! :)
    Ze heeft zelfs al wat trekjes en geluidjes van hem overgenomen :)

11. Niet meer actief

He nog steeds niemand wakker....?

Zit hier nog steeds met een half slapend kind met vreselijke darmkrampjes...pffff, wat moet je daar toch mee?! Zo zielig om te zien hoe moeilijk ze het dan hebben!

Daar moeten ze toch maar eens een wondermiddel voor uitvinden hoor!

Zit aan mijn zoveelste bakje koffie, dan is het tenminste nog een beetje uit te houden...niet dat Esmay me niet wakker houdt, maar dan voel ik me in ieder geval wat fitter..! :)

Nou ga maar weer eens op de bank hangen, see you later!

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    waar halen jullie toch de tijd vandaan zoveel te typen :)

ik kom echt bijna niet aan het forum toe.

heb het echt megadruk met 3 kids.

rayan is al vanaf vrijdag een beetje huilerig en snotverkouden.maar nu gaat het wel weer hij knort alleen als een varkentje.

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik typ ff snel tussen de fles en het brood smeren in een berichtje.

ik denk echt veel aan jullie en ben jullie echt niet vergeten maar heb het gewoon megadruk.

met mij en hicham gaat het wel.
    vrijdag heb ik mijn eerste gesprek gehad bij de relatietherapeut en dinsdag moet hicham.
    ben benieuwd wat eruit gaat komen.

debby bedankt voor je pb en iedereen bedankt voor de lieve emails.

zodra ik alles weer op de rails heb word ik ook weer wat actiever hier.

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant

toch wel de moeite om voor te vechten lijkt mij.

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Goeimorgen, en dat is het zeker. We houden hier keurig het ritme aan van 20:30, 1:00 en dan 7:00! Chris doet 1 uur dus ik heb heeerlijk geslapen :)

Vandaag massage :) :) kan niet wachten tot het 3 uur is, wel een vervelende tijd achteraf wil graag nog boodschappen doen en naar de kapper maja morgen weer een dag.

Drinkt er hier iemand rode wijn? Wat is een goeie? Me collega's (lees zuipschuiten haha) komen donderdag en ik wil wat wijn in huis halen, iemand tips? Ik drink namelijk geen alcohol.

Jen, wat vervelend die buikkrampjes! Ik heb van het CB gehoord dat het tot 6 weken toeneemt, dan heel hevig is en dan weer afneemt en verdwijnt. Dus nog even?!

Dees, sjonge meid het zit je even niet mee. Ik weet ook niet hoe je het op moet lossen, misschien nog een x naar het CB gaan en daar nog een x vragen wat te doen?

Ruby, ik heb best veel tijd over hoor. Voel me ook weer helemaal fit net als voor de zwangerschap dus ik kan weer van alles doen. (niet dat ik altijd zin heb haha) maar goed ik heb natuurlijk alleen een baby rond lopen.

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Ruby, wat fijn dat het weer wat beter gaat met Hicham. Ik hoop echt dat die therapie jullie zal helpen.

17. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    loopt die van jou al dan :) :)

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    haha zo goed als...nee hij loopt nog niet, maar hij zeurt ook niet veel. Af en toe hebben we een ruzietje dan wil mama echt nog even slapen en met de speen erin kunnen we dat rekken :)
    Ik heb wel mazzel dat het zo'n rustig tevreden kereltje is, ik kan overal met hem naar toe hij slaapt overal doorheen heerlijk! Het is een stuk makkelijker dan ik had verwacht, ik dacht eigenlijk dat het na de zwangerschap nog zwaarder zou worden, maar ik voel me verlost op 10 kg na.

19. Niet meer actief

Oh wat ben ik jaloers op degene waarvan de kindjes al heerlijk doorslapen of lang aan een stuk slapen 's nachts...!

Hier nog steeds wakker dus, om 07.00 uur lag Esmay eindelijk helemaal onder zeil dus heb ik haar in haar bedje gelegd, een kwartier later was het weer raak, krampjes van hier tot tokio! Oh wat had dat kind een pijn... :cry:

Nu ligt ze in de box te doezelen, hoop dat ze even rustig blijft zodat ik even wat kan eten en dan hoop ik straks nog even te kunnen slapen...

@Ruby; Fijn weer wat van je te horen! Met 3 van die koters is het niet gek dat je weinig tijd over hebt om te forummen! En goed dat jullie in relatietherapie zijn gegaan! Hoop dat het snel zijn vruchten afwerpt!
    Succes ermee meid!

Oh, mijn broodjes zijn klaar, ga ff eten...

20. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hey Ruby, goed om je weer te horen! En superknap dat jullie de kracht hebben gevonden om voor elkaar en jullie kindjes te vechten.

Vwb de meeting: ik ga ook liever voor een datum in januari. December zit al zo vol met de feestdagen en kraamvisite. Op dit moment staat er zelfs al een kraamvisite gepland voor de 22ste :confused: En het einde van de stroom visite is nog niet in zicht! Denk dat ik zelfs tot in februari nog mensen over vloer krijg :confused:

Linda, ik ben zo blij dat ik jou heb mogen leren kennen! Je bent een kanjer!

Serafijntje en Hope gelukkig ook de weg hiernaartoe gevonden. Wie missen we nu nog hier? Indigo?

Hier een supersupersupergoede dag qua voeding achter de rug! Vincent heeft alle voedingen aan de borst gedronken en hij oogt rustig en tevreden. Nu maar hopen dat het blijft en dan is deze mama helemaal blij en trots dat ze heeft doorgezet! :D

Ga nu effe douchen en strijken en vroeg in de middag naar het confrontatiebureau (woordgrapje van Jean-Pau vanmorgen, lekker flauw he) om Vincent even te wegen.

Deel Deze Pagina