dat is ook best weing, maarja martijn is pas 3 weken oud. en jhij is niet stil en wakker, wakker = huilen
Heeeej Bo! Het kan dat het nog steeds bloed is na de bevalling, hebben meerdere meiden last van!Bruin bloed is ook oud bloed. Gewoon aankijken en als je het niet vertrouwd de vk of ha bellen! kussie! Hoest verder met je meis?
hier ook, tenzij je op schoot zit met d'r en d'r steeds de speen geeft dan is ze redelijk stil...anders: huilen.
Vervelend zeg al die huilende baby's. Echt petje af voor jullie hoe jullie t volhouden! Ik weet niet wat ik had gedaan...
Zou best kunnen. De ene is sneller weer ongi als de andere. Maar ik geef geen bv. Misschien dat andere dames meer weten.
Heey Melina! Jaa.. ik kijk het ook even aan. Kan idd nog gewoon oud bloed zijn hoor.. Geen idee. Wat een raadsels toch altijd met je lichaam hè?! Hier gaat alles goed! Met Chloé ook.. ze groeit als kool en is prima gezond. Hoe is het met Vangelis? En met jou? Het is zo'n poppetje op je foto's! Knuff!
dat zou dan betekenen dat ze na 2 weken al ongesteld is geworden en bruin bloed? ik denk dat het gewoon nog bloedingen na de bevalling is. Ik heb 2 weken gebloed toen een week niet en toen weer een paar daagjes.
Goed toch best een vervelende start, maar nu doet hij het echt heel goed! Het is zooo veel makkelijker dan ik had verwacht. Ik zag laatst ook jouw foto's op hyves, zo leuk om te zien! Bevalt het nieuwe huisje? En het verlof hebben met een babytje! Werk je trouwens bij Adecco op de straatweg?
Ik kan het me voorstellen, soms na 5 min pruttelen heb k al zoiets van pffff waar ben ik aan begonnen
Zou je zeggen, kan wat mis zijn, maar kan ook dat je kindje gewoon veel wakker is, maar dat constante huilen dat wijst wel op iets denk ik zo.. Dat hoort toch niet zo te zijn.. Ik zou als ik jou was als je denkt dat het niet goed zit net zolang zeuren bij de verschillende instanties totdat er iemand is die gaat uitzoeken wat er aan de hand is. Dat heb ik ook bij Fenna gedaan... zo zitten we nu bij de ka. En meestal is het zo dat wanneer je als moeder denkt dat er iets niet goed zit, dat je dan ook gelijk hebt.. dat heet moedergevoel
Vangeli slaapt ook nog maar heel weinig. Vanaf 8 uur vanmorgen heeft hij denk ik 2/3 uurtjes geslapen verder om zich heen kijken teletubbies kijken of mopperen om aand8 en nog even met mobiel in de box gespeelt
ja die vond veel poepen toch weer niet een echt kenmerk van koemelkallergie! en ja reflux had 50% van de babies in meer of mindere mate. dus zijn tip was probeer pepti 3 weken en dan verdikken met johannes...en als dat geen verbetering was dan in januari maar weer terugkomen. ooja evt venkelthee proberen. dus morgen overleg met CB en dan evt op pepti. jij al iets wijzer met Ryan?
wakker en wakker zijn helaas wel twee verschillende dingen.. wakker en rondkijken en pruttelen is oke, wakker en dan steeds huilen, is een ander ding..
Nee, we zijn verhuisd naar het noorden van het land omdat we daar oorspronkelijk vandaan komen. Ik werk bij Adecco in Winschoten.. Het huis bevalt goed! We hebben bijna non-stop geklust totdat Chloé kwam. Toen ze ook eenmaal thuis was had ik echt het gevoel van dat het 'af' was.. Sindsdien heb ik ook nog geen verfkwast meer in handen gehad, haha.. Het verlof is lekker.. uiteraard. Maar mis het toch een beetje hoor, mijn vrijheid.. gaan en staan waar ik wilde. M'n vriend zit bij Defensie en is dus erg veel weg, waardoor ik heel veel alleen moet doen. Gelukkig wonen m'n ouders op een half uurtje rijden, maar veel komt wel op mijn schouders terecht. Ik had niet echt verwachtingen van het moederschap (eigenlijk ook niet van de zwangerschap en de bevalling.. haha) en alles valt me mee. Hoewel Chloé idd ook dagen erbij heeft waar ze alles bij elkaar krijst.. haha.. Maar goed, dat hoort erbij..