Dafje kan me voorstellen meis dat je er flink door heen zit. Is ook verdomd moeilijk, Je moet je tranen niet opkroppen hoor meis, ga je je niet beter door voelen, deel ze met Jeroen, denk dat hij het wel snapt Hier is het huilen ook weer begonnen, de wel bekende avond tranen, ik snap er niks van. Iedere avond het zelfde liedje. Wat doe ik verkeerd? HIj wil alleen maar op mn arm slapen, en als hij ver weg is, naar mijn idee en ik leg hem weg is het binnen 10 min huilen Op mn arm doet hij ook maar korte slaapjes en als hij wakker is wil hij niks.
Hey Melina, ik heb 2 jaar bij de voorloper van USG People gewerkt. Maar dan op een regiokantoor en later nog als intecedente. Whaaa Debby, wat een stoer schoentjes Ilse, super dat jij je huis weer beschikbaar stelt voor de meidenmeute Beterschap met je rug! Vanmiddag ben ik naar Maris geweest en dat was errug leuk. Eerst kwam de vlos langs en dat is dus dezelfde als ik had bij de bevalling. Toen lekker naar buiten stukje gewandeld en geluncht Daarna even bij de Hema wezen snuffelen En daarna naar huis, alwaar een heel dierbaar vriendje onverwachts even langskwam Vraagje aan de BV mums: hoeveel cc afgekolfde melk bied je aan als je het in een flesje geeft? Heeft iemand Fem/Masha nog online gezien? Ik hoop maar dat ze heeft gelezen dat de meeting vandaag afgeblazen was
Even een dikke knuffel voor alle meiden die het moeilijk hebben met huilende, spugende of anderszins verdrietige kindjes.
Ik heb nog geen flesje melk gegeven, gaan we morgen voor t eerst doen waarschijnlijk (althans, Willem, kan ik eens een nachtje doorslapen ) Ik hou de gewicht*150/aantal voedingen regel aan, dan kom ik zo rond de 100cc per voeding uit. Ik heb een aantal bakjes in de vriezer met ruim 100 staan en een aantal met wat minder, dus we zullen eens zien wat het beste werkt. Hoeveel kolf jij nu gemiddeld per keer? Ik heb nu een paar dagen elke dag, op ongeveer zelfde tijdstip, zitten kolven en kom gemiddeld tussen de 60 en 120ml uit. Ik kolf maar 1 borst, zo'n 10 minuutjes.
dan zijn het wel huil uurtjes nu begonnen zo rond half 6, hij heeft bij elkaar een uurtje geslapen uurtje rustig geweest de rest gehuild. Ga het morgen ook nog wel op het cb vragen
Ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend voor jullie is. Je voelt je ook zo machteloos als je kleintje huilt en je weet niet waarom. Hopelijk hebben ze morgen op het cb wat nuttige tips voor jullie, want het is natuurlijk geen pretje om iedere avond op deze manier door te brengen...
En natuurlijk geldt dat ook voor jou, Dafje. Ik denk dat ik GEK zou worden als Nynke zo veel zou huilen. Wat sneu dat Fenna nu ook niet te troosten is, ik kan me voorstellen dat je er radeloos van wordt. Je hebt groot gelijk dat je morgen een dagje naar jouw moeder gaat. Hopelijk kun je wat bijkomen als je de zorg voor Fenna met jouw moeder kunt delen. Ik ben benieuwd wat de arts morgenochtend te zeggen heeft. Ik hoop voor jullie dat er snel een oplossing wordt gevonden, zodat jullie binnenkort weer een vrolijk meisje in huis hebben.
Esther, nog wat leuks gekocht bij de Hema? Ik zag vandaag dat er hebbes-korting was (30%) op de babykleding. Ik heb me echt moeten inhouden, want Nynke heeft al zoveel kleding...
Dafje heb je wel eens gedacht aan inbakeren? Ik heb het toen van mn kraamhulp geleerd en nu toegepast omdat ik net zowat tegen het plafon aanvloog, en hij ligt nu te slapen in de box als een roosje Misschien is het ook wat voor Fenna?
Ik kreeg dat ook te horen van de ggd... Weet nier hoe ik dat goed moet doen... Wellicht een optie, want die hazenslaapjes wordt ik ook niet goed van..
De cb kan als het goed is jou daar mee verder helpen,je moet het ook in overleg doen is mij verteld. Je hebt speciaal inbaker doeken. Ik denk dat ik ook eentje ga aanschaffen, als ik nu zo eens naar Quinn kijk Misschien dat ik nog een mooie/goede link voor je kan vinden, ga eens voor je zoeken
Nee, de doek die in nu gebruik is nog zo groot dat de overige stof onderzijn ruggetje lig dus wel vast ligt. Hij ligt trouwens nog steeds te slapen! Weer een puntje voor morgen op de cb!
Bij ons heeft het heel goed gewerkt hoor, het inbakeren, je ziet Angelina gewoon rustig worden. Ze doet nu ook echt slaapjes, en niet meer van die hazeslaapjes. Voorheen was ze onrustig en beweeglijk, dat ze zichzelf elke keer wakker maakte, nu slaapt ze gewoon lekker en is daardoor overdag ook veel rustiger. Dan ligt ze gewoon rustig om zich heen te kijken en vindt t allemaal prima. Voorheen huilde ze alles bij elkaar toch wel een paar uur per dag, soms een uur aan 1 stuk. Nu heeft ze nog wel huilmomentjes, maar is ze ook goed weer te troosten. Echt een groot verschil en zowel voor haar als voor mij een stuk prettiger. Wij gebruiken de bakerzak van Pacco: http://www.pacco.nl/paccoinbakerdoeken.htm
Dank jullie voor jullie tips... ik ga het eens proberen morgen en dan erbij blijven.. en bij het cb eens navragen hoe en wat.. Nu flesje klaarmaken, want hubbie is Fen verschonen en ze wacht! Truste! Tot morgen denk ik wel. Doeg!
Mooi systeem trouwens, kan volgens mij ook niet misgaan Zit al op marktplaats te kijken zijn er genoeg in de aanbieding
Ik vind die pacco echt ideaal, kwestie van klittenband sluiten en klaar. Wij doen de bovenste band ietsje losser dan aanbevolen, want nu kan ze dr met dr handjes nog uit en bij dr mondje komen, toch wel fijn voor zo'n kleintje en ook ivm hongersignalen voor mij wel prettig. Ze hebben ook speciale doeken voor baby's onder de 4 weken waarbij dus ook dat handje vrij is, maar op deze manier bereik je het zelfde effect. Ik heb overigens ook een zak gekocht van Puckababy, daarbij ligt ze wel ingepakt, maar zijn de ampjes wel gewoon los. Voor nu nog te vroeg, maar als we met deze pacco gaan afbouwen, kunnen we die wel proberen. http://www.puckababy.com/index.php?mode ... 0Puckababy