November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

2. Niet meer actief

Goh Dafje en Dees; we zitten in hetzelfde schuitje....
    Hier ook weer heel de dag huilen, huilen, huilen....nu ligt ze eindelijk te pitten, maar dat heeft dus lang geduurd.

Dafje krijst Fenna ook zo na haar flesje? Esmay gilt het echt keihard uit van de pijn zodra ze stopt met drinken...en dan iedere keer met tussenpozen...dus 1 minuutje krijsen 2 minuten stil en dat dan gerust een half uur....Volgens mij zijn het krampjes, maar aan de andere kant twijfel ik daar weer over omdat die dan eigenlijk veel te snel optreden. Ik las ergens op internet dat krampjes meestal pas een kwartier na de fles optreden...

Heb geen idee wat het anders kan zijn...

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou hier ook een rampenavond. Heb knallende koppijn. Deniz is al vanaf 19.00 aan het krijsen en niets is goed. Dus hier rollen de tranen rijkelijk. Deniz heeft het niet vaak hoor maar als hij het heeft ben ik radeloos. Altijd op avonden dat ik alleen ben. Hij ligt nu al vanaf 21.00 in zijn bed te krijsen. Op zo'n moment voel ik mij een hele slechte moeder. :cry: :cry: :cry:

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ff een e3goberichtje.

hier is zaterdag ingebroken dus mijn laptop is gestolen.en nog veel meer dingen.

heb nu de pc van mijn zwager geleend dat ik kan internetten.

met rayan gaat het goed heeft zijn eerste prikjes gister gehad en weegt nu bijna 5 kg.

maandag naar de osteopaat ivm met zijn voorkeursligging.

morgen ga ik proberen bij te lezen.

5. Niet meer actief

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden
    Hier een goede en rustige nacht, geloof dat het inbakeren echt wat voor Quinn is. Hij heeft echt als een roosje geslapen.
    23.30
    04.00
    07.45
    Met de laatste had hij eerst wat poep problemen dus hij was eerder wakker. Nu ligt hij weer in bed, niet ingebakerd en hoor meteen verschil.
    Dus straks maar even bakerdoeken bestellen.

Ruby: balen meis, is heel eng als word ingebroken. Hopelijk niet teveel schade en teveel meegenomen? Dikke knuff

Stasia hoe is je avond verder verlopen, nog een beetje kunnen slapen?
    Je bent geen slechte moeder hoor! Het kost allemaal heel veel ernergie en af en toe moet je even afstand nemen van je kindje. Ik loop ook wel eens weg als Quinn zo aan h et huilen is. volgens mij is dat beter voor jullie bijde.

Jen hoe is het bij jou meis? Bij Esmay klinkt het toch ook wel als reflux. iedere keer oprispingen. Kan ze wel boeren? Misschien dat kan ook zo dwars zitten en pijn doen.

Ilse hoe is het nu me tje meis.
    Heb je iets voor je rug, fysio ofzo?
    Weet jammer genoeg wat het is rugklachten, kan je enorm belemmeren.

Nou toch een recor qua onthouden en dat op de vroege morgen :D

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
  8. Niet meer actief

Mogge

Hee Dees, fijn dat het inbakeren zo'n effect heeft gehad. Wat ga je bestellen, gewoon doeken of toch ook de pacco?

Voor mn rug loop ik nu bij een bekkentherapeut, maar heb er eerlijk gezegd nog niet veel vertrouwen in. Vorige week alleen wat gepraat en vandaag eerste echte sessie zeg maar. Dus dan kan ik beter beoordelen wat ik ervan vind. Heb wel besloten dat ik er gewoon mee stop, als ik het vandaag weer niks vind. Tis allemaal duur zat, moet t zelf betalen, dus heb geen zin om te betalen voor iets wat me niet helpt. Dan zoek ik liever een 'gewone' fysiotherapeut. Want het is echt niet leuk, de ene dag gaat het beter dan de andere, maar op een slechte dag loop ik gewoon krom van de pijn en kan ik amper m'n dochter dragen! En das knap lastig als je alleen bent natuurlijk :( Maarja, we kijken wel...

Ruby, goed om even wat van je te lezen, maar wat ontzettend kl*** dat er is ingebroken! Ik hoop dat er niet al teveel gestolen is?! Heb je aangifte gedaan? Fijn dat het met Rayan goed gaat, hoe ging het met zn prikjes?

Stasia, ik hoop dat je hoofdpijn intussen gezakt is. Moeilijk he, als ze zo blijven huilen en je niks kan doen, ik heb t ook wel meegemaakt, dan zat ik ook te huilen beneden en voelde me ook een slechte moeder. Maar geloof me, dat bén je niet hoor, je doet t hartstikke goed!!

Ik sta trouwens steeds meer versteld over mijn vader. Ik heb een lange tijd geen contact met 'm gehad, heb erg veel problemen met 'm gehad en noem 'm al sinds mn 12e ofzo bij zn voornaam, omdat ik m gewoon niet als vader zag/zie. Maar sinds Angelina er is, is hij zó anders..hij is echt opa geworden zeg maar. Eerst die kleuterlaptop, hij mailt om te vragen hoe het met haar gaat en dan de topper...vanmiddag komt m'n moeder en nu komt hij mee, omdat het al 2 weken geleden is dat ie zn kleindochter gezien heeft!! Woehahaha....dat heeft ie over mij nog nooit gezegd hoor hihi, maar hij wil naar zn kleindochter. Ik vind t wel een stunt. Hij heeft haar zelfs al 2 keer vastgehouden terwijl hij ons (mn zus en mij) op die leeftijd NOOIT heeft vastgehouden. Ach, hoe ouder, hoe gekker he :)

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik ga voor de Pacco doeken volgens mij zijn die het makkelijkste te gebruiken. Heb er 2 op marktplaats gevonden, dus hopelijk word dat wat, anders gewoon via de site. Tot die tijd gebruik ik een laken. Denk dat ik ze alleen voor de avond ga gebruiken want overdag kan hij prima slapen.

Balen dat je weinig vertrouwen hebt in je bekkentherpie en zeker als je het zelf moet betalen moet je wel resultaat hebben.
    Gelukkig zijn er nog genoeg alternatieven die je kan doen, idd fysio, chiroprator, heb ik zelf ook goede resultaat bij gehad.

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goeiemoggel,

Hier is gelukkig de hoofdpijn weer weg en ik heb heerlijk geslapen. Deniz viel na de fles van 23.30 als een blok in slaap. Gelukkig dat hij de nachten zo goed slaapt. Normaal maak ik hem om 07.30 wakker voor zijn fles maar ik heb hem nu een half uur langer laten liggen want ik moet om 11.10 in het zh zijn voor controle voor mijn suikerziekte en dan zou dat heel slecht uitkomen met de fles. Maar ik moest hem om 08.00 dus gewoon wakker maken :confused: Meneer lag nog steeds te pitten.

Ruby: Dat is verchrikkelijk dat er bij jullie is ingebroken. Stonden er veel persoonlijke dingen op je laptop? Waren jullie thuis? Dat lijkt me nl. helemaal verschrikkelijk als je boven ligt te slapen en beneden halen ze je hele huis leeg.

By the way, het heeft gesneeuwd hier :D zo mooi is dat als alles wit is.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wauw, Quinn lag nog steeds te mopperen (inzijn slaap) Ik haal hem uit bed, baker hem toch maar weer i.leg hem terug en hij is stil!

Hij lag ook te spugen, omdat hij zo onrustig was.
    Lang leve het inbakeren

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Stasia goed om te horen dat jullie nacht goed is verlopen. Kan je weer een beetje van opknappen.
    Lekkere doorslaper heb je trouwens, ben benieuwd wanneer Quinn dat eens gaat doen.

13. Niet meer actief

Zo hee, nou dat doorslapen heeft dat wijffie van mij ook nog niet door hoor. De eerste voeding is standaard 4 uur na de vorige, de 2e voeding zit meestal wat langer tussen. 23:30, 3:30 en nu slaapt ze nog, dus dat is nu al bijna 6 uur. Wat mij betreft mag ze dat omdraaien hoor, het eerste stukje 6 uur en het tweede 4.

Hmm volgens mij voelt ze zich aangesproken, want ik hoor dr ineens huilen...dus ga maar s even bij mn wijffie kijken..ciao!

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou, ik stond er zelf ook van te kijken hoe snel Deniz dat doorslapen door had.

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Trouwens wel fijn dat dat inbakeren bij jullie zo goed helpt.

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hier is er nog steeds geen pijl op te trekken. Nachtenlang slaapt ze goed door. Nu ws het om 3 uur brullen.
    Gisteravond heb ik dr meerdere keren moeten aanleggen, kan het zijn dat ze ALWEER regeldagen heeft? HEb denk ik elke anderhalf uur aan moeten leggen. Zo tegen 22.00 de laatste. Meestal slaapt ze dan door, vandaag dus niet.
    Net rond 8en weer gevoed, en wederom een poepluier verschoont, en nu is ze nog steeds wakker. Het is alweer bijna tijd voor de volgende voeding zowat.
    Ik wil gaan proberen regelmaat erin te brengen, maar ikzou niet weten hoe. Dus niet meer op verzoek maar gewoon op vaste tijden.

17. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

nou hier ook mij lam geschrokken vanmorgen.
    Tim heeft gisteravond om 20.45uur zijn flesje gehad en vanmorgen om 6.45uur werd meneertje weer wakker. :confused:
    alleen was hij natuurlijk sjompie nat van het plassen.

hier nog even een foto van Tim zijn navelbreukje
    je kunt het niet zo heel goed op de foto zien maar zijn navel is dus echt een grote bobbel.

ik vind het wel zielig hoor maar hij heeft er gelukkig geen last van.

groetjes sandra

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja is echt bijzonder, dat ik er niet eerder aan heb gedacht ook hih
    Hij is nog steeds stil!

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb vanaf het begin al met vaste tijden gevoed en ik vind het heerlijk. Maar misschien dat het met bv anders is. Maar hoe beginnen? Ik denk gewoon beginnen en kijken hoe het gaat. Succes in ieder geval.

Ik ga mijn mannetje lekker in bad doen.

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Vervelend van die navelbreuk, maar als het goed is kan het geen kwaad. Vriendin van mij heeft dat ook gehad.

Ik heb de indruk dat maatje 1 luier te strak begint te worden. Dus die dokter van het CB moet niet mauwen dat Eva onder het gem. zit. Ik heb hier gewoon een michelinvrouwtje zitten hoor.

Deel Deze Pagina