Ik merk dat Quinn nu wel redelijk op de vaste tijden komt, heeft hij zelf geregeld eigelijk. Misschien wat tijd geven of ander rekken of eerder geven, zou verder ook niet weten hoe het zou moeten
oh haha nou dan moet het nog flink sneeuwen! hier een ok nacht, 11 uur en toen om half 7! Ik maak hem standaard om 9 uur wakker en dan kleed ik hem aan, dus om 9 uur weer een flesje.
Ik word echt strontchagrijnig van die regeldagen. Gisteravond tegen tienen begon ik zelfs al tegen Eva te snauwen.
snap je helemaal. Zit ook met smart te wachten tot het hier overgaat, zou bijna moeten zijn Berg je maar week 8 weer vanaf je uitgerekende datum, Dus als ik het goed is heb ik nu 2 weken rust en begint het gedonder weer hihi
ik merk hier helemaal niks van die regeldagen. hij is elke dag hetzelfde alleen wat mopperig en hangerig na die prikjes, wanneer krijgen jullie die?
Wannneer je regeldagen krijgt? Dat beslist je kind. Eva beslist hier alles lijkt het wel. Het hele huis draait om haar. Kleine koningin.
heej ik maak filmpjes op mijn telefoon maar als ik ze opsla op de pc via bleutooth dan kan ik ze niet meer openen...
Maria, het kan ook zijn dat Eva behoefte heeft aan 'clusteren', dat is bij Angelina ook zo. Ik heb haar gisteren tussen 19.30u en 23:30u vier keer moeten aanleggen en dat is 's avonds wel vaker zo. Dan drinkt ze per keer wat minder, maar wil gewoon vaker, is heel normaal alleen voor de mama dus wel erg vermoeiend Melina, wat voor bestandsformaat heeft het filmpje? M'n wijfie ligt nu weer moe maar voldaan in dr bedje, heerlijk hoor