Het is niet alleen het brullen, ik mag gewoon niet in haar mondje komen... Ben gewoon 10 minuten tot een kwartier bezig en ik durf te wedden dat 1 derde ergens beland waar het niet hoort, namelijk op de rest van haar gezicht...Dus dat schiet echt niet op... Heb het de tweede keer met de speen geprobeerd, maar ook die wordt geweigerd... Nu heeft ze dus 3 dingen waar ze compleet van over haar toeren raakt, 2 voor de fles en 1 na de fles....Die gaat het eten straks niet leuk meer vinden ben ik bang... Eerst die puffer (waar ze echt panisch van wordt) en dan de neusdruppels (lukt wel vrij gemakkelijk, maar op prijs stellen doet ze het niet) dan de fles en erachter aan die Daktarin... Hoop niet dat ze er een flessentrauma aan overhoudt...
och jee Jen... wat een drama.. wat zal je er druk mee zijn. Kan me heel goed voorstellen dat je even goed op je tenen loopt. Ik zou er ook helemaal doorheen zijn denk ik! Je voelt je zo machteloos he.. je wilt van alles doen, maar weet niet wat. Hopelijk komt er snel een oplossing! dikke kus! zo, en nu ga ik naar huis, want ben er ook helemaal doorheen.. doeg..
Cb was goed, super tevreden omdat ze niets meer hoefden uit te leggen ivm eten, omdat Fenna alles al krijgt. Ze was ook erg tevreden over het gewicht, nu 7,2 kilo en 66,5 cm. Toch vreemd, want de shirtjes zijn maatje 74, 68 is echt vaak te klein. Orthopeed, wat een gelul om daarheen te gaan, sloeg nergens op.. ga nu even eten, vertel zo verder...
we waren dus bij de orthopeed en toen legde hij uit aan zijn stagiaire hoe en wat en vervolgens zei hij: over 3 maanden mag je weer een afspraak laten maken en dan gaan we kijken of het goed genoeg ontwikkeld is, zo ja dan hoeft ze hem alleen nog met het slapen om en zo niet, dan nog eens drie maanden. Niets nieuws want dat wisten we al de vorige keer. Dus hebben onze tijd daar zitten te verdoen, liep ook nog eens een half uur uit, dus beetje zonde tijd, terwijl ik had moeten pakken voor het weekend... dat ga ik nu maar doen... laters!
Ahw de arme schat toch. Ik had ook nog de tip gekregen als je met een vinger niet in het mondje komt het met een wattenstaafje te proberen
Zo ben me net kapot geschrokken! Was Deniz de fles aan het geven en halverwege wilde hij hem niet meer. Ik hem even goed rechtop gezet zodat hij een evt boertje wat dwars zit kan laten. Nou en hij begin toch te spugen. Golven kwamen eruit ikke helemaal onder de bank en de vloer en hij bleef maar bezig. Helemaal overstuur was hij. Hij had met avond eten visrisoto op (heeft hij al eerder gegeten dus daar ligt het niet aan) dus ik stink nu helemaal naar de vis. Ik had vanmiddag nog even de ha gebeld maar zolang hij gewoon goed drinkt is er geen reden om ons zorgen te maken om de diarree. Vandaag dus weer 7 luiers vol water. Maar ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken.
Stasia, als je het niet vertrouwd kan je altijd nog naar de ha-post in het weekend he? Liever te veel dan te weinig controle. En weet je de symptomen van uitdroging? daar moet je namelijk wel goed op letten hoor, bijv. afwezig, niet meer goed reageren, droge lippen, ingevallen fontanel. Er zijn er nog een aantal, maar die weet ik zo even niet uit mijn hoofd.
och arme Deniz.. klinkt niet lekker.. ook beterschap voor jou! Eerst al die diarree, nu ook nog overgeven erbij... je kan toch merken dat onze kleintjes bezig zijn met het opbouwen van weerstand he.. die eerste half jaar weerstand die ze van ons meekrijgen wordt zo langzamerhand minder.. en de één begint eerder met zijn weerstand en de ander later.. mijn broer was altijd ziek vroeger en heeft nu nooit ergens last van.. ik was nooit ziek en mankeer nu van alles...
zal Esther al weer voetjes op nederlandse bodem hebben? volgens mij neemt ze wel pokkeweer mee.. t wordt me een potje zwart hier.... rommeldebommel... ben straks wel benieuwd hoe Mika reageert op onweer...
Dames die slecht geslapen hebben, ik hoop dat de komende nacht een goede zal zijn. Jen: balen dat het nog niet gaat zoals het hoort maar ik duim dat je naar de KA mag en dat ze wat vinden. Lees net dat je naar de KNO arts mag, ik hoop dat er wat uit komt. Wat vervelend al die medicijnen die Esmay allemaal moet hebben, kan me voorstellen dat ze dat niet leuk vindt. (kon je het haar maar uitleggen dat je het allemaal voor haar bestwil doet.... ) Stasia: Goed van Ibo dat ie aan het lessen gaat Heb jij een hogere premie door overgewicht? Dat heb jij toch niet. Zal het ook eens navragen bij mijn hypotheekman, ik vroeg hem of ik mijn normale gewicht of mijn gewicht op dat moment in moest vullen. Volgens mij heb ik dus een hoger gewicht ingevuld en betaal ik straks voor niks een boel extra premie .... Tari: beterschap voor Estrélla Roelie: supermam en nu ook nog een baan erbij, Toppie! Ruby: gefeliciteerd met Anwar
Hier is het nog steeds licht en we hebben nog geen regen gehad! We wachten het rustig af... Ben benieuwd of Esther alweer geland is en vooral hoe ze het gehad hebben! Trouwens: nieuwe foto's op Ryan z'n website voor de liefhebbers.
Blondie: nee niet door overgewicht maar voor mijn diabetes moet ik een hogere premie betalen. Hey Gwen een nieuwe banner! Leuk! Zal eens even goed bij mijn mannetje gaan kijken en anders bel ik gewoon. Zo ben weer visvrij. Pfff wat stinkt dat zeg! Zou nooit bij een viswinkel willen werken.
Daphne, ik bedoel meer als hij er echt besef van heeft.. en volgens mij 1 of 2 keer onweer.. Ik kwam trouwens het volgende gedichtje ergens tegen en wil hem plaatsen voor Linda: ik heb een lieve mama maar ze kan helaas niet bij me zijn ze moest zonder mij weer verder en dat doet haar toch zo n pijn mijn mama is zo flink dat is wat men zegt maar ik kan haar horen huilen s avonds stilletjes in bed ik zie hoe ze s nachts wakker ligt en zachtjes pak ik haar hand ze weet niet dat ik bij haar ben maar we hebben een sterke band over haar schouder kijk ik mee ik deel in haar vreugde en pijn en ik wil het allerliefste dat ze weer gelukkig kan zijn ik zal haar nooit verlaten ik blijf altijd dicht bij haar ik zal over haar waken wij horen bij elkaar...... vond 'm zo mooi! en weet zeker dat Milan en Isa goed over mama (&papa) waken!