November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooi gedicht zeg!

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ey Blondie ook een nieuwe lay out! leuk!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow, wat een supermooi gedicht!

Linda, hahaha coole foto's!

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Mooi gedicht krijd er een brok van in mijn keel.

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ik moest zelf ook even slikken hoor.. :(

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Heb daarnet nog even mijn moeder gebeld. Die heeft me een beetje gerust gesteld. Maar ik ga morgen toch nog een keer de huisarts bellen voor een afspraak. Ik wil gewoon dat ze hem even goed nakijken voor de zekerheid.

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben weg dames, fijne avond!

8. Gelijk heb je Stasia!

9. Ik zit met een schaal vol lekkers op de bank.. rara wat is dat? :)

10. En over de vraag of ik al wat mag zeggen.. nee, helaas..

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Mag je nog steeds niets zeggen? Jeetje dat duurt wel lang hoor.

Hmm dat lekkers de vorige keer zat je aan de oliebollen :)

12. die zijn nu wel op haha... gelukkig maar.. dit is sb-verantwoord,... al zal het niet op d'r lijstje staan voor dit tijdstip, maar het is gezond iig :)

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hmmm komkommer, tomaat?

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    O ik ga Derek Ogilvie (of zoiets) kijken. Laters.

15. close :)

16. heb ik ook aan staan

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik zit de gouden kooi te kijken

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

hmmm ik was eigenlijk nog niks aan het kijken...

We hadden hier van 18.00 uur tot 5 minuten geleden een dramaqueen in huis....Op bed leggen was brullen, in de box leggen was brullen, bij je leggen was brullen.....Alleen met haar rondlopen hield haar stil....

Om gek van te worden. We krijgen het idee dat ze een beetje aan het uitproberen is of papa en mama haar iedere keer uit bed halen als ze huilt...en we stonken er tot nu toe nog iedere keer in ook!

Net 10 minuten laten brullen en ze ging echt tekeer, maar uiteindelijk dus toch in slaap gevallen...

Nu moet ik haar alleen straks nog een keer wakker maken voor een fles...

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hier ook een huildag achter de rug, na lactulose en een clysma, roosvice laxo heeft ze dan eindelijk toch gepoept. STINKEN!
    Morgen geef ik haar nog wel de 2e ronde lactulose, ze krijgt wel 10 ml, terwijl op de fles staat voor zuigelingen 5, nou ja het was in overleg met de KA.

Na wat speurwerk op het borstvoedingsforum, ga ik vanaf morgen proberen om niets aan koemelkproducten te nemen, ik heb het vermoeden dat het probleem is.

Jen, kon je ze het maar uitleggen dat het voor hun bestwil is. Zo zielig als je ziet dat ze best wel door hebben dat het niet leuk is, maar ja leg het maar eens uit. Merkte dat hier nu dus ook.
    Maar ik vind dat je het super doet hoor!

Gwen wat een mooi gedicht en ga deze ook aan mijn nichtje geven.
    Pff kon er ook nog wel bij vandaag, tranen zaten me al hoog, door de moeigheid, estrella en jaja Zefanja trok mijn ouderwets kruidenrek per ongeluk omver. Heleboel potten gesneuveld.
    O wat was ik boos.
    Vervolgens mijn vader die me nog even verwijt dat het mijn schuld was, moest ik het daar maar niet neer zetten blablablablabla, moest ik maar wat met ze gaan doen blablablabla, o wat was ik kwaad op hem voelde echt alsof ik in zijn ogen geen goeie mama ben, want ik wilde toch kinderen dus moest ik niet zeuren...........
    Hij wil niet snappen dat bijna 3 jaar slaapgebrek er vreselijk in hakt en dat ik echt maar dan ook echt doodop ben, ook al laat ik het vaak niet eens merken en denkt iedereen dat het wel goed gaat.
    Ach zoek het dan maar ook uit denk ik dan.

Sorry voor het ego stukje, ( :oops: ) was eigenlijk niet mijn bedoeling. :(

20. Geen ge-sorry voor het delen van dingen die je dwars zitten Melanie, dat is hier verboden weet je nog! ;)

Spui maar lekker hoor, snap best dat dat soort reacties in het verkeerde keelgat schieten, sowieso al en al helemaal na zoveel jaar slecht slapen! Kan het me een heeeeel klein beetje voorstellen hoe dat moet zijn, meid ik vind het reuze knap dat je het allemaal zo voor elkaar krijgt hoor! Je runt toch wel mooi je gezin en werkt ook nog! Superknap! En dat gezeur over jij wilde kinderen? Wat een gezeik, je vraagt toch niet om kinderen die slecht slapen ofzo? Kan daar ook zo slecht tegen, tegen mensen die dat zeggen! Dus spui maar lekker hoor!

Deel Deze Pagina