November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dank je wel daphne, lief van je.
    Tja meestal kan ik er wel goed tegen, maar van je vader verwacht je het niet eigenlijk en valt me ook wel weer tegen van hem. Kon echt wel huilen daarna.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ahw Lief Tari,
    Eerst wil ik even zeggen dat je een super goede mama bent! Je hebt het best voor met je kinderen, en jij hebt er ook niet voor gekozen dat je kinderen slecht slapen.

Vind het echt K*T opmerkingen van "jij wilde toch 3" kinderen. Ja die wilde je inderdaad, met al jullie liefde! Jullie goed recht vind ik, en jullie geven ook al jullie liefde meer dan dat denk ik.

Mag je dan ook soms gewoon even alles zat zijn, ik vind het niet meer dan normaal, je bent ook maar een mens, een mama die gevoelens heeft, en die ze ook uit. Meis ik ben super trots op je hoe je het allemaal doet.
    Hele dikke knuffffffff

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Gwen via wat heb je die tekst gevonden?
    Mijn nichtje vond hem erg mooie en zoekt zoiets ook nog voor haar man en kinderen.
    Kan ik even voor haar zoeken.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Lief Dees zit helemaal te huilen ( :( :( :oops: )

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ben er stil van..........

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw meis dat is ook niet de bedoeling hoor, mutsie! ( wel een lieve )

Ja nou ga ik mee doen hoor, whaha lekker stel zijn we.

Je bent gewoon een schat en dat mag gezegt worden, niemand is perfect toch, gelukkig niet anders hadden we niks om te lachen ;)

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    haha nee dat is waar, anders zou ik niet voor een dichte deur op school hebben gestaan........

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    meis ik ga naar mijn bedje, kijken of ik wat kan slapen.
    Bedankt voor je lieve woorden en je lezend oog.

En daphne jij ook.

Dikke knuff voor jullie terug.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :)
    Dat bedoel ik

:)

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Meis truste en ik ga duimen voor een super nacht rust voor jullie!

Dikke knuf terug

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow Melanie, heb het met je te doen! Niet iedereen heeft de "ideale" kinderen waar men zo op hoopt. Dus mensen mogen niet oordelen! Niet dat je kids niet ideaal zijn, want voor jou zijn ze uiteraard het mooiste dat je je hebt kunnen wensen! Maar soms gaan dingen niet zoals je zelf graag zou willen.. en als ik jouw verhalen zo lees ben je een verdomd goede moeder..! Dus ja, dat het jou soms even teveel wordt is niet meer dan normaal. Dikke kus!

En waar ik dat gedicht tegenkwam.. even geen idee.. was beetje sites aan het rondneuzen van kids.. kwam ook op een vlindersite.. en daar zag ik die staan.. weet de link niet meer..

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    doe maar me avatar! Thanks

Ik vind dat ook lekker ruiken, vooral in Griekenland...(misschien omdat het daar vaker gebeurt en het dan echt in 6 weken bijzonder is)

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nou balen dat Claire de koffer heeft gepakt....ik heb zo'n een hekel aan Huub, maar of ik het nou echt echt Brian gun...tja hij is wel eens heel raar en agressief tegen Amanda....

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Vangelis heeft ook een 1x een week niet gepoept, ik was toen ook ten einde raad. Heb hem 3x een overdosis babythee gegeven en toen kwam het eruit....maar toen bleef hij de diarreee houden :oops:
    Je voelt je dan zoo onzeker, maar je bent echt een top mama! Misschien is het inderdaad koemelk, ik zou het eigenlijk echt niet weten...

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Owkee, probleempje. Misschien hebben jullie het topic al gelezen, maar ik ben sinds 27 maart niet meer ongesteld geworden.
    Ik denk niet dat ik zwanger ben, omdat ik nog zo naief ben om te denken dat voor het zingen de kerk uitgaan meiden niet zwanger maakt :oops: :oops:
    Dan nog lijkt het me wel heeel stug hoor...ik loop gewoon altijd met die cyclussen te klooien!

Vanavond een uitje op me werk, heb er totaal geen zin in, maar goed sommige dingen zijn "verplicht".
    Het huis is een bende, chris is al de hele week ziek waardoor ik om 5:30 opsta om Vangelis naar me mama te brengen. Gelukkig past hij vandaag wel op.
    Morgen hebben we weeer eens een dj over de vloer, net als vorige week, wat ik ook wel ff gehad heb.
    Zit zelf ook niet zo lekker in me velletje en het is continue rennen vliegen en haasten, word er nu een btje gek van!

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Moggel,

Even geen tijd om te reageren. Heb daarnet de ha gebeld en we kunnen om 0940 terecht dus nog even eten en dan moeten we gaan. Tot straks.

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Succes!

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    goedemorgen
    wat een hondenweer zeg! hihi is ook nooit goed he in dit land :)

Straks een minimeet met Jen, even samen lunchen, heerlijk.

stasia, succes meis bij de ha, hopelijk kan de ha jullie gerust stellen.

Melina:
    Sjee lastig allemaal, je ongi kan natuurlijk nog flink ontregeld zijn door de zwangerschap, ze zeggen natuurlijk ook vaak 9 maanden ontzwangeren.
    Als je het niet vertrouwd kan je natuurlijk altijd even naar de ha.
    maar een kans dat je zwanger word op die manier is natuurlijk ook aanwezig he, is nou niet bepaald de veiligste manier.

Kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt ben, maa mag ik vragen waarom Chris niks doet in huis? Ook al is hij ziek, ik denk als jij ziek ben dat het huishouden dan ook door gaat, is geen aanval hoor, maar vroeg het me zo af.
    Ik zou het ook gewoon zeggen dat je soms behoefte hebt aan rust thuis en dat je geen mensen over de vloer wil hebben, is ook jou huis, je bent de hele week al enorm vroeg op, je werk fulltime en dan heb je ook nog een kind om voor te zorgen.
    Beetje aan je zelf denken hoor meis

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen meiden,

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden, voel me alleen een beetje schuldig net of ik meelijden wilde hebben, maar dat is het niet hoor. Maar momenteel valt het me even te zwaar, ben gewoon harstikke moe, het huishouden is een zootje..........

Vanmorgen op controle geweest voor Estrella, haar buikje klonk goed (maar ja dat deed ie gister ook), moet nog wel doorgaan met de lactulose, totdat ik zelf denk dat het beter gaat. Poept ze weer 3/4 dagen niet dan mag ik haar weer microlax geven. Had nu mijn eigen ha, echt aardige vent. Hij vond het wel vreemd dat ze verstopt zat terwijl haar buikje niet vol zat.
    Dus ik hou het nu in de gaten en vanaf vandaag geen koemelkproducten enzo meer. Kijken of het wat uitmaakt.

Melina, o meid ik snap je helemaal! Net wat Dees zegt, ook gewoon eens nee zeggen en tja als mannen ziek zijn kunnen ze niets. maar als wij ziek zijn draait alles gewoon door.
    Vind het knap van je hoor, dat je ook nog fulltime werkt. Maar misschien is het overwegen waard om 1 dag minder te gaan werken.

Hier ook altijd voor het zingen de kerk uitgegaan en nee daarmee nooit zwanger geraakt, kan wel maar de kans is wel klein.
    Inderdaad 9 mnd ontzwangeren, vertrouw je het niet even de ha vragen.

Hier ook nog niet ongesteld geweest, haha maar ja dat komt door de BV, heerlijk.

En of wij klaar zijn met kids, soms kriebelt het wel hoor. We wilden er ook altijd 4, maar ik vind het voor nu en de komende jaren wel goed. Het is erg druk en tja het kost ook wat. Maar ik zeg nog geen nee.

Stasia succes bij de HA

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dees je duimen heeft geholpen, vannacht de hele nacht geslapen, maar ben nu alleen nog zo suf als wat. Maar goed ga zo mezelf een schop onder mijn kont geven en het huishouden doen.

Deel Deze Pagina