Het is niet alleen als hij ziek is hoor, als hij niet ziek is dan stofzuigt hij hooguit of doet hij de vaatwasser. Wassen kan hij niet, strijken vind hij voor vrouwen....etc etc Tja weet je, ik ga nooit de discussie aan, daar komt ruzie van en er gebeurd dan toch niks. Ipv me energie daarop te focussen, doe ik het gewoon zelf. Is ook 20x zo snel en beter....ja het is er gewoon ingeslopen denk ik. Visite was ook wel vervelend, maar als ze ons vragen of ze mogen komen kun je toch geen nee zeggen Gisteravond hebben we zelfs een btje mot gehad, Vangelis had slecht geslapen de nacht ervoor bij me moeder (dus ik ook) en ik was gewoon moe we waren om 20:30 thuis toen heb ik de was nog even gedaan en de nodige dingentjes, dus ik zeg Chris ik ga op bed liggen ik ben echt doodop, zegt hij gewoon ijskoud, waar ben jij nou moe van, ik bedoel het is kwart voor 9 ga je nu al op bed liggen, je heb niks gedaan je hoefde niet eens te koken vanavond Daarna kwam er nog iets uit van, me moeder heeft ook niet zoveel slaap nodig en die is 50 en die heeft jaren gewerkt, nog meer uur dan mij en had kinderen, dus waar ik nou moe van was...geen idee Toen had ik het dus echt even gehad, maar ja weer verspilde energie tot 22:30, want nu ben ik nog moeier, ik had ook gewoon niks kunnen zeggen en kunnen gaan slapen............. Maar ja ik wil niet slecht over hem praten , hij is ook in 10000duizend dingen heel erg lief en attend. En hij let natuurlijk meerendeels op Vangelis en werkt zelf ook nog!
Ik snap ook wel dat het vervelend is als je niet even met elkaar op de bank kan zitten in de avonduren, en het gebeurt dus ook geregeld dat ik om 22:00uur naar boven ga of eerder als zelfs. Thanks melanie voor je lieve woorden. 1 dag minder werken zit er momenteel zeker niet in, het doorgroeien is moeilijk en ik ben nu een contract aangegaan tot oktober voor 5 dagen. Helaas heb ik nu dus geen vakantiedagen opgebouwd, wat ik bij me vorige werkgever wel had (13 adv + 27 vak en nu 32 vak en geen adv). Als ik er meer had had ik nog een dagje op kunnen nemen, maar nu heb ik er maar 12 ofzo tot december...
Pfff Melina vind het wel heftig hoor, en wij weten ook wel hoor dat Chris ook zijn goeie kanten heeft, Net zoals al onze kerels, maar soms zou je ze wel eens. Hier ook hoor. Maar die woorden kunnen wel heel zeer doen, vooral om dat je zo ontzettend je best doet, misschien wel te!. Meid je doet het harstikke goed maar te goed voor de lieve vree, soms moet je echt even je zegje doen, en niet op kroppen, dat is ook zonde van je engergie. Kinderen krijgen doe en wil je samen dat betekend dan ook dat je samen de taken verdeel. Of je nou buitenshuis werk of niet. Meid ook tegen visite mag je nee zeggen, ook al vragen ze het netjes. Sommige willen daar nogal grof misbruik van maken hoor. Las echt meer tijd voor jezelf en jullie samen in, dus samen als gezin. Enne je doet het echt wel super hoor, het ligt zeker niet aan jou.
Hallo, Ben weer terug. Alles was verder prima en hij was niet uitgedroogd. Waarschijnlijk een virus. Moet zijn groente nu even laten staan en daar een fles voor geven zodat hij voldoende vocht binnen krijgt. Hij krijgt nl. normaal gesproken nog maar 3 flessen en tussendoor wat water of diksap. Wel zijn fruit blijven geven. Verder roosvicee stop gekocht. Mocht er volgende week nog geen verbetering in zitten weer even bellen. Dus hier wel een gerustgestelde mama (en papa natuurlijk). Zo en nu eerst even een sigaretje endaarna even bij lezen.
stasia gelukkig was hij niet uitgedroogd. Blij dat jullie gersustgesteld zijn. Wel grappig Estrella kon niet poepen en moest roosvice laxo en Deniz poepte iets te. Rare kindjes hebben we toch. Maar het blijft gewoon heel vervelend. nou hopen dat het over gaat.
Melanie: Wat fijn dat ze nu eidelijk gepoept heeft. Kan me voorstellen dat dat behoorlijk stinkt na meer dan een week. Nou zeg die opmerking van je vader is ook niet echt leuk. Kijk met 3 kinderen is het natuurlijk druk en heb je weleens periodes dat je ze het liefste achter het behang wil plakken. maar daar en tegen krijg je er ook verschrikkelijk veel liefde voor terug. En wat al eerder gezegd is, je bent een ontzettend goeie en lieve mama. Melina: Je kan wel degelijk zwanger zijn hoor. Voor het zingen de kerk uit heeft toch een kleine kans op zeg maar. Misschien toch een testje er tegen aan gooien? Hier trouwens een vent die redelijk meehelpt in het huishouden. Hij ruimt vaak de keuken op en stofzuigt bijna iedere dag. De was doe ik altijd omdat ik gewoon wil dat het goed gebeurd. Strijken ook alhoewel hij het wel kan (broeken dan he ).
Meiden ik ben er vandoor wij gaan even lekker lunchen met Jen. Jummie ik heb al trek Ben trouwens super trots op Quinn gister heeft hij een potje groente op (bruine bonen) en net heeft hij ook weer een potje fruit op. Dan ook nog verbaasd kijken dat het op is hihihi Meiden tot straks
Dees veel plezier. Enne Maria Succes bij het CB en Dafje Veel plezier in de ardennen. Nu maar hopen op een beetje mooi weer.
Hmmm het regent hier en is vies weer. Ik heb open schoenen aan en het uitje is op een open boot............... Oh ja en ik heb geen jas mee
Zo daar ben ik weer, eigelijk niet weg geweest. Jen belde me net op tijd op, ze hadden korter pauze vanwege heleboel mensen laat waren vanmorgen vanwege de trein ontsporing. Ze had me een sms gestuurd maar die had ik niet ontvangen, is maar goed dat ze belde. Dus ben maar even met Quinn gaan wandelen, boodschapjes gedaan enzo en nu ligt hij lekker te slapen. Nu maar even wat in het huishouden doen want mn schoonzus komt als het goed is zo nog even langs
wat is het hier stil zeg! bah ik ben zo moe en dan ook nog vanavond tot heel laat met me collega's heb er echt geen zin in
wat voor uitje is het Melina, en anders een gewoon zeggen dat je heel erg moe bent en naar huis toe wilt. Of is het verplicht?
en het is hier zeker stil, maar ben zelf ook druk bezig met het huishouden, nu ff pauze, tevens is mijn neefje te spelen.
Hier zijn de ongesteldheden sinds de bevalling (het begon na 4 maanden weer) heel heftig, veel bloed, erg veel pijn. Terwijl ze dat normaal nooit had. En ze laten lang op zich wachten. Ik zei dat ze het even moest aankijken en anders toch naar de HA Wat ze dus niet ziet zitten.
Ikke ben terug van vakaansie! Heb nu nog even geen gelegenheid om de 70 pagina's door te nemen van de afgelopen week, maar wilde me wel alvast ff melden. Jullie hebben in ieder geval vanouds je best gedaan aan het aantal pagina's te zien?! Ondanks dat Maris & co er niet bij waren en het weer veeeeeel minder mooi dan hier was, hebben we een goede vakantie gehad. Gelukkig maar! Hoop snel tijd te hebben om er weer in te vallen hier, maar moet nu nog verder opruimen hier thuis en morgen zijn we de hele dag weg ivm het 60 jarig huwelijk van mijn grootouders. KNUFFEL!