Hey ladies! Ben eindelijk weer thuis in het veilige Zevenbergen....Tsjonge jonge wat een gedoe met die treinen vandaag zeg.... Vanmorgen dik 2 uur onderweg geweest en net op de terugweg ook nog een 2 uur..... Ben vandaag zelfs in Gouda geweest terwijl ik naar Den Haag ging... Moesten helemaal om vanwege een aanrijding tussen Delft en Rijswijk, omdat daar nog veel meer mensen van de cursus last van hadden begonnen we dus veeeel later met als gevolg dat de date met Dees niet door kon gaan! Erg jammer! Heb er barstende koppijn van gekregen... Mijn lieve schoonmama heeft vanmorgen gebeld met de HA voor een ander middeltje tegen de spruw en heeft dat vanmiddag op kunnen halen, dus dat is weer een drama minder... Overigens hebben we wel uitgevonden dat Esmay ons echt aan het uitproberen is met naar bed gaan....huilen in de hoop dat papa en/of mama haar weer uit bed halen, maar we trappen er niet meer in! Nu al 3 keer gehad dat ze na 10 minuutjes krijsen lekker in slaap valt! Al met al is er weer wat meer rust in huis. Nu nog beter gaan eten, maar dat zal denk ik na een paar dagen medicatie ook wel beter gaan... En zodra er weer totale rust is teruggekeerd kom ik weer proberen wat meer op iedereen te reageren, want de laatste tijd zijn het alleen maar ego posts van mijn kant uit en daar baal ik eigenlijk wel een beetje van! Komend weekend hebben we parkfeest in Oosterhout (de plaats waar ik geboren ben en tot mijn 21ste gewoond heb) Is een openlucht feest met allerlei artiesten en veeeeeeeel drank! Altijd erg gezellig en heb ook echt zin om even totaal mijn zinnen te verzetten. Esmay gaat weeeeer bij opa en oma logeren. (voorlopig wel de laatste keer, want het is de laatste weken wel vaak raak vwb logeren) Maandag weer werken en 's avonds en dinsdag aan de studie, want woensdag heb ik examen van de cursus die ik deze week heb gehad... Oftewel, de komende dagen waarschijnlijk weinig online! Allemaal een heel fijn weekend! En een hele dikke knuffel voor jullie allemaal ! Jullie zijn stuk voor stuk schatten en SUPERMAMA'S !
hey ladies! wat een rust hier vandaag! fijn te lezen dat het met alle zieke baby's iets beter gaat. Laten we hopen dat de stijgende lijn voortzet! Esther welkom terug op NL-bodem! fijn dat jullie toch een fijne vakantie hebben gehad! Hoe gaat het met Maris nu verder? vandaag über druk op het werk.. dus geen tijd gehad om te forummen.. nog geen definitief antwoord van medisch onderzoek, wel dat aegon het nu heeft ontvangen. Zeer onwaarschijnlijk dat hypotheek erom wordt afgewezen. Maandagochtend weten we meer.. wat een last minute stress allemaal.. maandag die uitslag dus, dinsdag uitslag over financiering van onze kopers, woensdag overdracht.. pfffff merk nu toch wel dat ik op mijn tenen loop.. heb er gewoon druk op de borst van.. terwijl ik normaal dus nooit zo druk ben.. mijn baas zei vanmiddag nog.. ik maak bij jou de pis niet zo snel lauw haha.. maar goed, iedereen fijne avond en een goede nachtrust toegewenst!
Esther, welkom terug Gwen, ja, lache is dat al dat geregel-en-verhuis-stress. Ik kan het me nog levendig herinneren Ik duim voor je dat alles goed zit
Hoi mama's even snel een liggend berichtje van mij. Ik verga momenteel van de pijn in mijn bekken zo erg heb ik het volgens mij nog nooit gehad. Moet rust houden en wel in beweging houden. Er zit in mijn bekken een hele erg zwelling en hoe dat is gekomen weten we geen van allen. Dus even rustig aan. Als ik zin heb om liggend te lezen lees ik wel weer bij en anders s***y Liefs Linda en voor iedereen een fijn weekend!
Dank je Gwen voor hte mooie gedicht. Ik kende hem al maar dat maatk niet uit. Ik schiet er elke keer van vol. Nog maals mama's dank jullie wel voor de gewelidge steun en dat ik nog steeds een van jullie ben.
Goedemorgen meiden, Mijn vakantie zit er weer op, en moet vanmiddag dus weer werken. MAar heb geen zeuren morgen weer vrij en dan maandag avond weer. esther welkom terug Linda(blondie) Leuke foto's in je avater en banner!
Goedemorgen, Pfff...vanochtend weer pijn in mijn rug en het ging de laatste dagen net zo goed...nou ja, vanavond weer een salsaparty, dus we dansen het er wel weer uit . En vanmiddag even boodschapjes etc. doen en dan vanavond bbq-en bij vrienden (nou....dat zal wel steengrillen worden gezien het weer ). En morgen zijn we de hele dag weg naar het nichtje van Arnoud (zij woont in Veghel), die die miskraam heeft gehad. Dus morgen ben ik niet online, dan weten jullie dat vast. Melanie: hoe gaat het inmiddels met Estrella haar poepen? En wat een rotopmerking van je vader! Kan me voorstellen dat je wel kon janken..alsof kinderen altijd alleen maar lief zijn en je ze nooit achter het behang wil plakken! Meid, ik vind je echt een super(twin)mama en een SUPERvriendin! En hoe gaat het met de nachten? Melina: waarom doe je niet voor de zekerheid even een test? En ze zeggen natuurlijk ook altijd dat je 9 maanden moet ontzwangeren, misschien dat het daardoor komt. En hoe was je uitje? Was het toch nog wel gezellig? Stasia: gelukkig dat het niets ernstigs was met deniz. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt! Maria: hoe was het op het cb? Volgens mij heb ik jou al een paar dagen gemist...niets voor jou?! Esther: welcome back op Nederlandse bodem . Goed om te lezen dat jullie toch een goede vakantie hebben gehad. hoe gaat het inmiddels met Maris? Veel plezier vandaag, wel jammer dat het zo regent... Jennie: wat een doerak is het toch die dochter van jullie! Maar wel goed dat jullie er nu niet meer aan toegeven. Ben benieuwd of ze nu ook eerder gaat slapen! En studeren en dan examen, spannend en alvast heel veel succes! Jammer dat het dit weer is met parkfeest, maar dat mag de pret niet drukken! Gwen: jeetje spannende week bij jullie dus! Je zal blij zijn als alles geregeld is, zal er een hoop spanning van jullie afvallen! Nog heel even doorbijten... Linda: oh wat vervelend meis dat je zo'n last van je bekken hebt! Heel veel beterschap!!
hier weer een klein mijlpaaltje.. meneer heeft net zijn eerste halve boterham op Debby, hopelijk dans je je rugpijn er vanavond uit! Dees, werkse vandaag!
hallo meiden. zit nu op me werk en sinds een paar dagen kan ik et mijn telefoon op inet . is nog even uitvinden boe en wat. ben verder niet verslaafd ofzo hihi. deb, balen van je rug zeg!
Het is rustig hier. Linda: Beterschap met je bekken. Rustig aan doen he? Gwen: Applausje voor Mika. Knap hoor. Dees: Had je je berichtje via je telefoon geplaatst? Ik ga nog even een wasje opvouwen en opruimen. Vanochtned al samen het hele huis onder handen genomen. Vanavond hebben we een trouwfeest dus mijn vriendin komt oppassen. Ik hoop dat Deniz het een beetje beperkt met zijn poepbroeken.
ja deze berichten heb ik met mn foon gedaan. ik ben al de hele middag te klooidn voor msn op mijn mobiel, maar daar moet ik thuis maar even voor kijken. gwen. super van mika zeg, worden onze kinderen al groot hé?
Wow wat is het hier rustig zeg.. @Gwen, dat gezegde van je baas dat begreep ik niet helemaal. Ken t ook helemaal niet....maar het betekend dus iets van ik zal je niet in de weg zitten?! @Esther, welkom terug meis! @Debby, hoe was het bij Salsa? Veel plezier bij je nichtje, lijkt me wel confronterend, na die miskraam. Testen, ja ik heb sinds Vangelis zijn geboorte al 50 euro besteed onnodig aan testen, wil dit keer dus of echt lang wachten of t via de huisarts doen. Als ik nu weer 10euro spendeer en hij is negatief baal ik daar echt van. Ik geef het liever aan Vangelis uit Het uitje was steenkoud. Het was op een boot en ik had open schoenen aan. Gelukkig was een van de heren zo attent om zijn jas af te staan...en daarna eten bij onassis achter het cs in amsterdam. Bah wat is dat goor, zoooo vreselijk duur (voorgerecht 20 euro, hoofdgerecht 26 ofzo) maar vies. Ik had vooraf carpaccio (wat ik altijd heerlijk vind) maar het waren gewoon 3 dikke plakken...bah en toen als hoofd kabeljauw, zat helemaal geen smaak aan, na een chocoladetaart waarvan ik na 2happen het gewoon heb laten staan (en ik ben gek op chocolade) maar ja al me collega's waren er niet over te spreken helaas Gister visite gehaald uit Duitsland en een btje ruzie met Chris gehad, het is dus weer uitgesproken gelukkig! Vandaag gaan Vangelis en ik eerst naar Ilse, dan terug naar huis halen we de mannen op en gaan we naar Amsterdam langs mijn oma en dan ergens wat eten... Druk weekend, drukke week...bleegh ben moe! Was vanmorgen om 6:00 uur op........maja we blijven lachen Ik doe zo gewoon 100lagen make up op dan ziet Ilse niet hoe moe ik ben hihi
Goeiemorgen, inderdaad, wat een rust zeg. Ik hoefde nog niet eens 1 pagina bij te lezen. (is ook wel een keer fijn voor de verandering) Linda: heel veel beterschap Dees; Thx Gwen: knap dat Mika zijn eerste halve boterham op heeft wat zat erop Peetje: welkom terug Melina: veel plezier vandaag
Verdorries, 1 verkeerd knopje laptekst kwijt. GRRR Poging nummer 2! Melina, veel plezier vandaag met Ilse, doe je haar de groetjes? Fijn dat je het gisteren nog met chris hebt kunnen bespreken, hier gisteren ook maar weer eens een goedgesprek gehad. Dus het gebeurd overal wel eens een keer. Debby, balen van je rug meis, hoe was je salsaparty heeft het geholpen voor je rug? En bedankt voor je lieve woorden, wat ben je toch een lieverd. Dikke kus voor jou... Veel plezier vandaag in Veghel. Gwen, wow zeker een mijlpaal, al een halve boterham, niet verkeer hoor. Had je er nog wat op gedaan voor hem? Stasia, hoe was je feestje, heeft Deniz de oppas nog gespaard? Dees, NEE jij bent niet verslaafd hoor, hahaha maar wel leuk toch kan je de tijd een beetje doden op je werk. Had je het nog druk gehad? Hier werd gisteren mijn vader 61, dus daar gezellig heen geweest. Waren wel laat thuis en de kinderen lagen laat op bed, had de hoop dat ze uitsliepen maar helaas de waarheid bleek weer eens anders. Weer een klote nacht, maar ach wat is nieuw? Doe gewoon met Melina mee, dikke lagen make-up doet wonderen. Wat een uitvinding! Gwen nog bedankt voor je gedichtje mijn nichte vond hem heel erg mooi, ik had hem op haar hyves gezet. Nou dat was het wel even.
Gwen ze doelde op dit stukje; mijn baas zei vanmiddag nog.. ik maak bij jou de pis niet zo snel lauw haha.. Melina hier mee bedoelde hij dat Gwen niet zo snel over haar toeren raakt of gestressed. Dat ze dus niet zo snel boos word. Toch?!?
Goedemorgen meiden, Hier alles rustig eigelijk, Quinn ligt eigelijk alweer in bed, ligt nog wat te babbelen tegen ? Tari, wat balen dat je weer een rot nacht heb gehad, ik zal vanavond weer voor je duimen! Melina: doe rustig aan meis, misschien even een rustig weekend planenn en lekker relaxen. Goed dat je het uitgesproken, hier knalt het ook wel eens hoor, en vind ik alleen maar goed, zolang je er maar over kan praten. Veel plezier bij Ilse. Uhhh verder eigelijk niks te melden geloof ik hihi