Goedemorgen Ik ben er weer, compleet gebroken maar ik leef nog hihihi. Parijs was mooi en lekker warm, alleen vermoeiend. Toch een groet verantwoordelijkheid. daarbij heb ik nog om 4.30 's anchst kots moeten ruimen, een leerlingen met een hypo aanval in de metro gehad om 23.00, en een meisje dat werd lastiggevallen door een verkoper. Ieder nacht pas vanaf 2.00 in bedje. zaterdag even een buggy gekocht, een maclaren. hij was in de aanbieding hoor want ik vind 169,- echt veeel te veel voor een buggy. Gisteren 6 maanden potjes geprobeerd maar Martijn gaat er helemaal van kokhalzen, misschien omdat het dikker is. Maar hij kokhalsde daarna ook van de 4 maanden groenten, en vanmorgen van het fruithapje. Hij is erg verkouden misschien komt het daardoor. Hij kwijlt wel heeeel erg, echt k kan er een teiltje onder houden. het druipt gewoon langs zijn plastic slab naar beneden! misschien tandjes? Ik heb nu bumblies luiers, 48stuks per pak, en laatst 2 pakken voor 10,-! en ze zijn goed. Nu zit Martijn ook op voeding voor 6 maanden, eigenlijk een weekje te vroeg maarja. Ik zit nu op Bonbébé voeding. scheelt 5,- per pak. Gwen: ik heb ook een medsiche keuring gehad ivm met overgewicht. ik moest uiteindelijk 1 euro per maand meer premie betalen dan jons. Blondie: leuke sms meid! ik ging toen net naar bed hahahaha. toch echt een Franske dus, kei leuk! Ilse: welkom terug. wat lijkt Angelina al groot op je avatar! Melina: leuk dat jij er ook weer bent! Maria: bedankt voor je smsje, hoe gaat het op het werk? bij ons hoefde het niet gestuct te worden om in te meten hoor. dit is de eerste keer dat ik het hoor Jen: wat balen van Esmay zeg meid, ik voel echt met je mee. Dees: hoe is het met het eeczeem van Quinn? Sandra: bedankt voor je voedingsschema, ik ga dat nu ook proberen. op dit moment laat martijn van 2 flessen de helft staan en de laatste maakt hij maar 75% leeg. Zonde van de voeding. Daphne: hee super dat fenna het zo goed deed op vakantie! Wat kost zo'n rugdrager ongeveer weet je dat? Ik mis Wencke en Indigo en nog meer meiden
Meiden, ik zat even op marktplaats te neuzen, ik zag weer een heleboel zwitsal badjes in de aanbieding. Ik weet niet meer wie er toen eentje wou.
Linda, een jongen dus. Zaten we er dus mooi naast. Achja, september zal de waarheid brengen. VOor hetzelfde geld komt er alsnog een meid uit. Ge wit ooit nooit nie. Ondertussen lees ik dat het al stukken beter gaat met QUinn. Fijn om te lezen. Hier lijkt de uitslag ook miner te worden. Ben flink aan het smeren geweest met vaseline. Tamara, ik ben echt een douchemens, hou het geen kwartier uit in het bad. Maar ik ben wel blij dat we een bad hebben. We hebben het allebei en zou niet zonder 1 van de 2 willen. Eva gaat nu ook in het grote bad. Wij hebben ook de wc naast het bad. Zit er ook vaak op zoals Debby, naar Eef en Rob te kijken. Verder leg ik er altijd mn spullen op als ik zelf in bad ga. Tamara, hoe gaat het met de teletubbie? Melanie, lukt het al een beetje met de fles? Hier gaat het goed. Binnenkort gaan we bijvoeden. Van het CB mocht het ook uiteraard. Ah en ik lees dat ze een tijdje niet gepoept heeft. Hoop dat ze dat inmiddels wel heeft gedaan nu. Jen, ik hoop dat Esmay al een beetje bezig is met de grote inhaalslag. Arme meid. Ik zou het ook een beetje frusti vinden als het bij je schoonouders 'altijd goed gaat'. Zou het kunnen dat ze dat zeggen zodat ze blijft komen? Stomme vergelijking hoor, maar in het onderwijs hoor je dat ook vaak. Als je klaagt over een kind zegt een ander altijd. "OW, dat doet hij bij mij nou nooit". Voel me dan gelijk een slechte juf altijd. Jammer dat jullie minimeet niet is doorgegaan zeg. Wij wonen volgens mij ook niet zo ver van elkaar (Jen en ik dus) dus als je ooit zin hebt.... Melieeeeeeeeen, jeah! Gezellie! En Ilse ook! Mooi! Roelie, logisch dat je even naar een ritme moet zoeken. Maaar supertof dat je baan bevalt. Ah, en ik heb Anwars verjaardag gemist, alsno gefeliciteerd. oh, en Ibo volgt rijlessen. Hopelijk haalt ie snel zn rijbewijs. Ik zal eens op vangelis zn site kijken, ziet eer leuk uit. Gwen benieuwd hoe de keuring je hypotheek beinvloedt. Jen, fijn dat er eindelijk geluuisterd wordt. Werd tijd. Balen dat het toedienen niet goed lukt. Daf,lekkere orthopeed... gelukkig het cb wel goed.
pfff rustig hier heb net ontdekt waarom martijn de 6 maanden potjes niet wilde. Als je ze niet warm genoeg maakt blijft het dikker/ klonteriger. Mijn potje kwam uit de koelkast en het was maar half vol. Ik heb het 40 sec. op 600 watt gedaan, dat was goed. Daarna koelde het weer snel af, en heb ik het resterende gedeeltje nog eens 15sec gedaan. was het jullie al opgevallen dat een klein potje 30sec op 600watt moet en een grote ook! dat is toch raar? er zit 2x zoveel in, die moet dan toch ook langer dan zo'n kleintje? ik doe ze allebei veel langer dan er op staat.
nou, tis idd enorm rustig hier.. ben zelf hondsberoerd dus heb weinig zin om te forummen.. volgens mij breekt de stress me op hier.. Peetje, ik doe de potjes van 6/8 mnd 40 sec in de magnetron op 1000 watt. Volgens mij zijn wij trouwens de tweede twinmama's hier he.. nu nog meer overeenkomsten met de hogere premie ivm overgewicht.. Ben wel benieuwd naar je. 17 juli kom je he? Voor de overige dames geldt ook.. 17 juli ben ik jarig.. wie wil komen is welkom! meteen housewarming! Ik vier het voor vrienden en familie op 20 juli, dus als je doordeweeks niet kan.. wel even laten weten graag haha Het kan trouwens zijn dat ik even zonder internet zit de komende tijd ivm oververhuizing.. weet niet wanneer we precies worden afgesloten hier.. waarschijnlijk 28 mei.. maar naar verwachting hebben we 2 juni weer internet. en Jen, gefeliciteerd met Erwin! {|=
gwen: ik denk dat wij ons nu wel twinmama's mogen noemen officieel! zijn debbie en melanie niet meer de enigen hahhahaa. Moest jij ook bloedafname en urine afgeven? yep de 17e ben ik er, ik heb dan toch al vakantie!
nope.. alleen op dde weegschaal, onder de meetlat en met meetlint mijn maten opnemen en hoe mijn overgewicht kwam.. ik zeg nog tegen die vent.. overgewicht? ik had gewoon 2 meter 50 moeten zijn..
zo rustig hier. Vandaag lekker rustig dagje, eerst even de woonkamer op orde gemaakt, was echt dringend nodig. Vanmiddag nog even 2 uurtjes geslapen, HEERLIJK! Daarna nog even met de kids lekker gelopen en bloemen geplukt. Vanavond nog even een andere kinderstoel opgehaald voor Estrélla. Jen alsnog gefeliciteerd met Erwin ook al is de dag bijna om. Gwen jemig die banner van Mika loopt al aardig naar de 1 (haha maar dan ben ik ook bijna jarig, hihihi) Morgen weer werken dus zo lekker naar bed, maar daarna als het goed is alweer vrij voor deze week.
mogguh. pffff ben echt n wrak.. probeer ff te regelen dat ik later mag beginnen.. de stress begint zijn tol te eisen.. ja melanie, zo kan je mooi mee aftellen tot je verjaardag haha.. hoe gaat het eigenlijk met Deniz??
Goedemorgen meiden HIer alles lekker rustig, straks naar he cb, mn tante gaat ook mee, dus we gaan met de auto. Gwen meis pas je op je zelf?!
Goeiemorgen allemaal Jennie: gefeliciteerd met Erwin Dees: succes bij het CB Gwen: zoals dees al zei: pas je een beetje goed op jezelf. En heel veel sterkte de komende tijd
gwennie, doe het rustig aan he... Pfff ik heb heerlijk geslapen. Afgelopen weekend zat Rob in Antwerpen en het is zo saai alleen in bed. Heerlijk om weer een kacheltje in mn bed te hebben. Overigens ben ik wel ong elk uur opgestaan. Eva rolt nu ook in dr ledikantje. En ik ga telkens checken of ze niet in het matras ligt met dr hoofdje. Maar dat doet ze gelukkig niet.
Vandaag ga ik beginnen met rapley. Ga dalijk wortels kopen. Al denk ik niet dat ze daar oo maar 1 gram van binnen gaat krijgen. Kan me er werkelijk niks bij voorstellen. Ga de wortel wel koken zodat het iets zachter wordt. En dan zien we wel. Ga ook babykoek voor dr halen. Ben benieuwd.