Hoeveel drinkt ze nu dan? En hoe merk je dat ze benauwd is? Misschien even met haar in de badkamer lopen met de douche op heet? Of Otrvin in de neus?
Hoi Melina, Ze gaat lucht happen via het mondje, badkamer al geprobeerd, haalt niets uit, ze krijgt al 2 weken speciale neusdruppels... KA wil perse dat ik via de HA kom, dus heb net het spoednummer bij de HA gebeld en mag zometeen al komen!
Hoi hoi, Ik ben bij de arts van het CB geweest en nee ik ben niet gek, mijn kind huilt dus echt wel overmatig veel. Hij zit niet lekker in zijn vel. De arts zei zelfs dat hij een dagje naar het ziekenhuis kon als ik bij wilde tanken, NO WAY zei ik meteen maar goed. Wat nu; inbakeren (heb gelijk de pacco gekocht) en meer voeding geven! Ik dacht dat Martijn al teveel kreeg maar hij mag nog meer. Heeft daarstraks dus 120cc gedronken. Het kan dus zijn dat hij veel huilt omdat hij honger heeft. Na kerst belt een verpleegkundige me op en dan mag ik evt weer terug op Omneo. Poepluiers wat geen probleem volgens de arts. Martijn slaapt nu al 3 uur heeeeerlijk! Daphne: hee vervelend met Fenna, rot dat het zo lang duurt voordat ze erachter komen wat er nou precies is. Debby: gave schoentjes! Jen: verborgen reflux? Het maagzuur komt dan omhoog. Benauwd kan duiden op koemelkallergie, oofk drinken weigeren en darmklachten horen daarbij
Heb trouwens net de Kiekeboebox (van Plus supermarkt) gekregen Jeetje wat zit daar veel in! Ook echt dingen waar je wat aan hebt. Nu nog de doos bij de C1000 halen.
Net weer bij de HA geweest, longetjes zijn echt schoon... De verkoudheid zit meer in haar keeltje dan in de neus, los slijm wat daar niet wegkomt... Nu dus weer zoutdruppels ipv spray meegekregen, dit komt beter op de "juiste plaats" terecht en zou beter moeten werken... En wat ze nu heeft is geen echte benauwdheid! Bij benauwdheid gaan ze duidelijk veel sneller ademen, gaan de neusvleugeltje wijd staan, zie je bij het inademen de ribbenkast heel duidelijk naar boven komen en ziet het er ingevallen uit op de borst boven aan bij het keeltje... Dan weten jullie ook meteen hoe je benauwdheid herkent! Ze ligt nu in de box hele vrolijke geluidjes te maken... Ikke was dus ongerust voor niks, gelukkig!
Jen: gelukkig maar dat het niets ernstigs was. Je kan maar beter 10 keer voor niets of iets onschuldigs naan de HA gaan dan 1 keer te weinig. Ik ga mijn mannetje eens een fles geven.
Goedemiddag, Vanmorgen eerst maar de ka gebeld omdat Fenna toch blijft huilen en krijsen. En inderdaad Jen steeds na de voeding. Dan komt de voeding omhoog en de toch al geirriteerde slokdarm wordt dan weer belast. We hadden eerst dus de zantac, maar dat werkt niet goed genoeg en de nutramigen voor de koemelkallergie blijven we nu gebruiken voor een tijdje. Kijken wat daar verder voor reacties uitkomen. (doordaat ze nu voor het eerst weer goed poept denkt de ka toch dat het koemelkallergie is en ook omdat ik allergisch ben voor van alles en nog wat). Ze is weer gewogen en ze is nu in drie dagen 100 gram aangekomen. Ze haalt gewoon haar achterstand drie keer zo hard weer in En ze krijgt nu voor haar slokdarm Losec, dat is wat 'agressiever' dan de zantac. Dus dat zou nu moeten helpen tegen het zuur dat steeds in de slokdarm komt. Dit moeten we gaan doen iig tot donderdag. De ka gaf eerlijk toe dat ze hierna ook niet zo goed meer weet wat ze verder moet, als dit dus ook niet werkt. Ze gaf aan dat Fenna opgenomen zou moeten worden om te kijken hoe ze reageert op de voedingen en hoe ze op de dag is. Maar dat is dus de stap die zou volgen als dit ook niet werkt. Ze wilde dat eventueel nu ook al doen, maar met kerst voor de deur had ze zoiets van probeer dit eerst nog en dan kunnen we altijd nog een opname doen. Mocht het dit weekend nog niet gaan dan mochten we weer bellen en zou ze evt. zo nodig alsnog worden opgenomen. Heel verhaal weer, maar dat is dus tot nu toe hoe het met Fenna gaat. Ik zit nu bij mijn moeder en gelukkig gaat het alweer een stuk beter met me.. Het geeft me veel rust om even de zorgen te delen met mijn moeder, zowel de zorgen om Fenna als het zorgen voor Fenna. Straks ga ik weer op huis aan en ik ben benieuwd hoe het dan gaat. Ik ga haar resoluut weer op bed leggen thuis en proberen haar daar te houden. Zolang als dat ze niet begint te krijsen. Ik heb nu ik met mijn moeder gesproken heb en geluisterd heb naar de verschillende huiltjes van Fenna ook wel een beetje het idee dat ze een loopje neemt met me. Want 's nachts gaat ze braaf slapen, en 's morgens na de eerste voeding ook, want dan weet ze dat we er niet uitkomen voor haar. Ze geeft dan wat huiltjes, maar dan meer omdat ze even protesteert en daarna valt ze snel in slaap. Maar overdag blijft ze gewoon huilen. En juist daardoor raakt ze overstuur en gaat ze ook meer spugen. Maar zodra ze weet dat ze overdag ook gewoon in bed gaat zal dat huilen ook wel minder worden. En als die medicijnen voor de slokdarm gaan werken heeft ze iig geen pijn meer waardoor ze kan huilen. Volgt iemand het nog? Iig.. ik ga proberen meer consequent te zijn en dus: eten, knuffelen, in bed, eten, knuffelen, in bed. En niet meer: eten, knuffelen en een half uurtje voor de voeding op bed of in de box, omdat ze dan pas stil is.. En dat dus over mij. Jen, gelukkig was het niet zo erg als dat je dacht. Maar inderdaad beter teveel naar de ha dan te weinig! Dees, fijn dat het inbakeren zo goed helpt bij jullie zeg! Ik ga ook es kijken of ik Fenna kan inbakeren en wat ze dan doet. Maria, snap dat je chago wordt van die regeldagen zeg! Al dat aanleggen, daar wordt je ook niet echt goed van. Over schoentjes gesproken. Ik zag vandaag ook hele schattige schoentjes voor Fenna en ik kon ze natuurlijk niet laten liggen. Foto volgt nog als ik weer thuis ben
hallo meiden Sjee wat is er en hoop gebeurd vandaag hier zeg Jen: meis idd je kan beter te vaak naar de ha gaan dan te weinig hoor. Gelukkig niks ernstigs aan de hand met je meissie, neemt niet weg dat het vervelend is. Beterschap en dikke knuf van Quinn voor zijn dinnetje. Peetje meisGelukkig dat je gevoel bevestigd word, moeder gevoelens 9 van de 1o keer juis he!. Hopelijk krijgen jullie nu bijden een beetje de wel verdiende rust. Dafje: Fijn dat je er naar je geluisterd word en andere medicatie, hopelijk heeft het snel resultaat voor jullie meid! Staat er een tijd voor dat het resultaat moet geven? Ga heel hard voor jullie duimen, want jullie mogen nu ook wel de rust krijgen. Nou mijn verhaal: Quin vanmorgen lekker geslapen met inbakeren. 11 uur wakker, flesje en uurtje op, lekker gespeeld en toen hij moe werd, weer ingebakerd en hij is even in slaap gevallen, heel even want toen was het huilen, huilen, en nog eens huilen tot krijsen aan toe! Dit feestje heeft tot half 2 geduurd toen weer een flesje gegeven en toen was het even stil. Op naar het cb: Gewicht nu: 5345 Lengte 56+ hoofdomtrek 40 Quinn groeit goed, hihi ja dat hadden wij ook door idd. Hij zit wel boven het gemiddelde qua gewicht maar ze vond dat hij er goed uitzag en gezond, dus gewoon zo doorgaan met wat we nu doen. Ze was positief over de osteopaat! Verstandig dat we er zo vroeg bij waren. Nog het advies gekregen om 6x per dag 5 in op zijn buik te laten liggen, goed voor de nek spieren en de voorkeurs houding onder controlle te houden. Quinn mag zelf bepalen wanneer hij komt, en wat hij eet, aangezien hij een gezonde volle hollandse jongen is hihi Inbakeren: Nou dat was een probleempje omdat er geen enkele wijk verpleegkundige was die het ons kon leren. Gelukkig is het me al geleerd! Ze was er niet zo heel positief over, maar ze zei wel, je moeder gevoelens spreken, dus dan moet je het doen. Ze vonden ook dat we goed allert waren geweest met Quinn zijn verborgen reflux en verstandig dat we naar het ziekenhuis waren geweest. Dus al met al, een postief verhaal over het cb. Over 3 weken terug komen en dan krijgt hij ook zijn eerste prikken. Ohwjee daar wil ik dus echt nog niet aan denken. Goed toen we weer naar huis gingen was het weer krijsen met Quinn,zelfs toen we aan het wandelen waren. Hop gelijk maar weer de fles erin en die ging zo goed als leeg. Nog even geknuffeld en ingebakerd en hop naar bed, en geloof het of niet, hij is stil! Vind het gewoon eng, dus ik ga af en toe kijken. Is eigelijk ook nooit goed he, is hij stil, ga ik weer kijken hihi Nou heel verhaal geworden dus ik brei er weer een eind aan
Van hoeveel voedingen ga jij uit per dag? Ik zit ergens tussen de 6 en 9x aanleggen op een dag. Het scheelt nogal. Ik kolf 2 borsten op verschillende tijdstippen en kolf ongeveer 5 tot 8 minuutjes en zit dan meestal tussen de 100 en 140 ml. Een enkele keer is het een stuk minder: 40 ofzo. Komt dus volgens mij aardig overeen met wat jij produceert Weltrusten trouwens voor vannacht Ik heb toch nog een leuk pakje gekocht voor de stoere kerel en nachtkleding voor mezelf. Normaal draag ik dat niet, maar nu ik er regelmatig uit moet, is het toch wel prettig. Ruby, ben je mooi klaar mee dat je spullen gestolen zijn Hier ook nog geen doorslaper hoor. Vannacht voor het eerst 5 uur weggebleven. Voor de meeste mama;s hier al gewoon volgens mij, maar hier reden tot feestje Regelmaat is hier ook nog ver te zoeken. Volgens mij hebben we al 6 weken alleen maar regeldagen. Mja, gaat vast wel goedkomen een keer
Net een flesje gegeven. Ik was gewoon benieuwd of ze dan niet de hele avond blijft komen. Ze heeft ruim 110 weggetonken. En dat was om 19.45 Normaliter was ze nou alweer gekomen, tot nu lijkt het goed te gaan. Heb gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt om te kolven. Ong 80cc