Zo weer terug van het cb, wat een mutsen daarzo weer. Quinn was weinig aangekomen, zeiden ze Uitgelegt dat hij flink ziek is geweest en dat hij toen ruim een kilo was afgevallen, nou dat begreep ze dan wel. Toen over Quinn zijn kma, dat het goed onder controlle was enzo Zegt die muts dat hij aan de Bambix moet, naar mijn weten zit daar dus koemelk in Ik hou het dus voorlopig maar even op de Nutrix Ga wel even kijken hoe hij op een broodkorst gaat reageren. Ze vind Quinn slap in de schouders hij moet meer op zijn buik, hij doet niet anders, tot vervelends toe hihi Ach ging allemaal de ene oor in en de andere weer uit Quinn weegt nu 7570 en is 67.5 cm Maria spannend zeg, ik ben erg benieuwd hoe Eva erop gaat reageren. Vind het nog steeds een eng idee. Doe je wel een verslagje hoe Eva het doet. Sjee wat is het verder stil hierzo
Goeiemoggel, Zo een dag niet geweest en ik hoefde maar 2 pagina's te lezen. Alle mama's hebben het gewoon te druk voor het forum. Zaterdagavond is het goed gegaan met oppassen. Ze zei nog jeetje wat heb jij een saai kind. Na de papfles als een blok in slaap gevallen en zich de hele avond niet meer laten horen. Verder ook geen poepbroek gegeven (he jammer) Deniz is ook van de diarree af gelukkig. Gister nog 3 poepluiers en vandaag nog niets. Dus vandaag maar weer lekker aan de groenten. Zo ga hier weer even verder.
Goedemorgen! Cailan is nu ook over op opvolgmelk Wat worden ze toch snel groot he. Hij ligt hier trouwens ook elke morgen totaal andersom in zijn bedje. of hij nou een slaapzakje aan heeft of niet. Hij heeft twee knuffels in bed en die liggen dan ook her en der. Hij slaapt ook ineens een uur langer, maar is nog wel net zo snel moe s'morgens dus ik vermoed hij meneer gewoon vrolijk ligt te spelen en pas na een uur denkt, hé? waar is mama? (is wel weer lief dat we wat langer mogen uitslapen) Hij doet het nu ook op het aankleedkussen. Is een béétje lastig als je net een luier om aan het doe bent zo'n wriemelend kind Even een voedingsvraagje: Hij krijgt nu 8.00 210+7 11.00 180+6 14.00 fruit/ groente 17.00 180+6 19.00-20.30 180+6 (ligt eraan hoe lang hij wakker is/ slaapt na 17.00 De tijden willen nog wel een een uurtje ofzo schelen.) Is dit nou teveel/ te weinig?
Ik durf ook niet te rapleyen hoor, heb het een keer geprobeerd met wat appel. nou ik schrok me dood, Hij zat te kokhalzen! Hij krijgt nu wel soepstengel stukjes of een rijstwafeltje. En dat gaat aardig goed. Vorig weekend heeft hij een stukje brood gekregen van mijn moeder en dat ging ook goed. Maar denk dat ik toch nog even wacht met de "hardere"dingen Ben wel benieuwd hoe het gaat!
Melina: weet je al wat meer? Ik moet zeggen het kriebelt heir ook wel hoor. Owww als een van ons een man was. Dan had ik niet voor mezelf kunnen instaan. Maar ja Ik wil zelf ook nog en moet toch eerst mijn studie afmaken. Dus we moeten nog minsten 1,5 jaar wachten en dan nog moet ik nét mijn eindexamen kunnen halen (met een dikke buik)
Tamara ik heb het ff gemist maar hoe lang geeft P. al geen borstvoeding meer? WIj gaan rapley geweoon proberen. Lukt het niet kunnen we het altijd nog prakken toch? Wat studeer je? Ik ga nu ook maar aan mn scriptie.. Dees, trek je niks aan van die sukkels van het CB hoor.
Ik zou overigens ook niet met een appel beginnen maar met een banaan. Ow dat trappelen op het aankleedkussen. Net trapte ze kei hard op het hout van de commode, ik dacht dat ze haar hak brak ofzo, maar ze gaf geen kik op het kirren na.
Ja af en toe stootten ze het hoofdje ofzo en dan denk daar komt me toch een schreeuw maar nee hoor helemaal niets.
Pat is ongeveer twee weken geleden gestopt met de Bv het liep echt duidelijk terug. 1 borst was eigenlijk al leeg en de andere liep ook behoorlijk terug. Terwijl ze nog 2 voedingen gaf. Cailan had na een voeding dan ook al na 1 uur weer honger. Dus we zijn er gewoon mee gestopt. Ook omdat Pat het niet meer zag zitten onderhand. Wel met een heel dubbel gevoel want ze had het eigenlijk 9 maanden willen doen. Met dat slaan op de commode. Cailan doet dat ook al een hele tijd. soms check ik gewoon even of hij geen blauwe plekken heeft op zijn hiel zo hard gaat het. Maar hij blijft lachen en doet het gewoon nog een keer dus het zal wel meevallen allemaal. Cailan draait overigens echt zijn hele lichaam om iets te pakken wat boven zijn hoofd ligt als ik hem aan het verschonen ben.
Nou idd! van de week liep ik met hem door de deuropening en blijkbaar net iets te dichtbij, dus hij met zijn hoofd tegen de deurpost aan, en geen kik he! Terwijl het naar mijn idee toch best hard was. Mijn moeder zegt dat het is omdat ze niet bang zijn voor de pijn?...
Hier worden ook de enkel op de op de grond geslagem ik krijg al pijn bij het idee en hij vind het allemaal prachtig Quinn draait ook op de commode, ik geef hem nu een knuffel in zijn handen dan blijft hij redelijk liggen
Mag ik hier ff uithuilen... Ik heb net te horen gekregen dat mijn ex-vriend en zijn schoonvader vanmorgen om het leven zijn gekomen door een giftige ammoniakwolk in de stal van de boerderij....pfff ben er helemaal ondersteboven van hij was nog maar 33, vader van 2....zijn vrouw (die ik ook ken) is dus haar man en haar vader kwijt....ben er echt letterlijk beroerd van....kan dan wel mijn ex wezen (ik heb zo'n 1,5 jaar met hem gehad toen ik 16,17 was) maar vind het zo verschrikkelijk
Oh Roelie, tuurlijk mag je huilen. Of het nou je ex is of niet. Het is vreselijk dat iemand zo om het leven komt. Zijn zij die genen die op het nieuws waren? http://www.nu.nl/news/1572935/14/Doden_ ... sland.html Wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte lieverd!
Ja dat zijn ze....mijn moeder belde me om het me te vertellen zodat ik het ff kan laten doordringen voor ik straks de auto in moet...ben er echt helemaal ondersteboven van... Heb een vriendin van me ook gebeld, die woonde vroeger tegenover hem (zo heb ik hem ook leren kennen) en kende hem ook heel goed...sjees ben er echt kapot van vind het zo erg
Ik ga ff Jens de fles geven en heel veel afleiding zoeken wil niet huilen waar Niels bij is Pfff dit hakt er ff in zeg.... Moet je je trouwens voorstellen, zijn moeder (van mijn ex dus) heeft een jaar of 18 geleden bijna haar dochter verloren aan een zwaar brommerongeluk, zij heeft heel lang in coma gelegen en zo'n 5 jaar geleden heeft ze een andere zoon verloren aan een ongeluk tussen zijn brommer en een trekker...en nu brengt ze opnieuw een zoon weg...wat ligt mijn hart bij die vrouw zeg (mijn ex-schoonmoeder dus)...verschrikkelijk...
Roelie huil maar even hoor meid, jemig heftig hoor had het wel op het nieuws gehoord. Het maakt niet uit of het je ex is, het is echt vreselijk. doe je zo wel voorzichtig in de auto? Dikke knuff meis.
zo dat is zeker wel heel erg heftig voor die vrouw. Echt vreselijk, je hoort inderdaad je kinderen niet te overleven. Wat een verdriet heeft zij mee gemaakt.
Jeetje Roelie ik kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent. Al is het je ex en zijn schoonvader. Toch kan je daar behoorlijk van ondersteboven zijn. Voorzichtig strakjes he in de auto.