November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    pfoe Roelie, dat is inderdaad heftig zeg.
    Sterkte

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje Roelie, ik las het idd op nu.nl, heel heftig.
    Sterkte meid! dikke knuf

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Roelie, had het ook al nu.nl gelezen. Pfff...dat is echt verschrikkelijk voor die moeder! Heel veel sterkte meis!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo, daar was ze weer :).

Zaterdagavond was de party heel gezellig (en ja, ja, ik sta op de site met foto :D)! http://www.sizzlingsalsa.nl/ bij partyfoto's Biersteeker. En een spierpijn dat ik heb! We zijn eerst wezen bowlen, en daar heb ik spierpijn van in mijn pols en daarna dus lekker steengrillen en daarna party! Maar voordat we naar de party gingen, wilden we nog graag wat nieuwe moves leren, dus bij die vrienden van ons thuis eerst nog heel lang gedanst. Pff...ik was kapot. En Ryan was zondagochtend om 9.15 uur wakker (hij heeft ons gelukkig wel een beetje laten uitslapen), en daarna naar Veghel. Ik vond het best lastig, omdat zijn nichtje natuurlijk een miskraam heeft gehad. Gelukkig vonden ze het echt superleuk dat we er waren en hebben ze heerlijk met Ryan geknuffeld. Was erg gezellig, maar ik was ook helemaal kapot toen we thuis waren. En vanochtend was de spierpijn natuurlijk alleen maar erger :(. Maar ja, Arnoud mocht lekker zwemmen met Ryan vanochtend en ik ga dan altijd mee. Of eigenlijk gaan we altijd samen, en de één gaat zwemmen en de ander blijft aan de kant zitten kijken. En daarna boodschappen doen en daarna ben ik nog even op bed gaan liggen. Was helemaal kapot (nog steeds). Ik denk dat het door de hooikoorts komt, dat kost me zoveel energie dat ik nergens anders meer energie voor heb.... :(.

Jennie: nog gefeliciteerd met Erwin (beetje laat, maar beter laat dan nooit ;)). Hoe gaat het nu met Esmay?

Gwen: heb je al iets gehoord over de keuring? En Mika z'n eerste halve broodje op =D>. Geef je het dan gewoon zonder de korst? Met jouw verjaardag en housewarming zijn wij helaas met vakantie...JAMMER! Maar gaan jullie de 31e nog wel mee? Want ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig :D.

Melina: kan me voorstellen dat je niet weer wilt gaan testen. Dan maar even afwachten en anders toch maar even naar de ha? Wat jammer dat jullie uitje zo in het water viel, hahaha (wel toepasselijk he met een boot ;)). En hoe was het bij Ilse?

Blondie (Linda): hoe gaat het met jouw bekken? Is het nog te doen?

Melanie: oh die nachten zijn jullie ook niet gegund he?! Zal ik de 31e een rolstoel voor je regelen, zodat je dan even lekker kan slapen :D

Maria: niet jezelf voorbij lopen hoor?! Daar heeft niemand iets aan!! Het is erg wennen als je weer aan het werk bent en zoeken naar het juiste ritme, neem er rustig de tijd voor! Op welke dagen werk je eigenlijk? Haha, ik leg ook vaak mijn spullen op dew wc-bril als ik in bad ga (alhoewel dat zelden is, ben ook meer van het douchen). Als ik 10 min. in bad lig, heb ik het vaak wel weer gezien.

Petra: dat kwijlen kan heel goed door de tandjes komen. Ryan kwijlt ook alleen maar, 3 slabbers per dag is niets :).

Gwen en Peetje: welcome bij de club van de twinmama's :) :)

Dees: oh ze hebben ook altijd wel wat te z**** bij het cb!

Hier rolt Ryan ook altijd naar zijn buik in bed. En hij kan nu ook terugrollen als hij op de grond ligt, althans soms :D. Gisteren in Veghel begon hij er ineens mee, ineens lag hij bij een plantenbak en was de bladeren eraf aan het trekken :).

En alsof dat nog niet genoeg is, hebben we ook het idee dat zijn tweede tandje ook al doorkomt, maar hij wil ons (nog) neit in zijn mondje laten kijken....

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hallo dames, na een paar dagen afwezigheid kom ik mij weer even melden. Ik verwachtte een heleboel pagina's te moeten bijlezen, maar dat viel gelukkig mee. ;) Wij zijn een lang weekend naar mijn ouders geweest en daar hebben we ook Nynkes halve verjaardag gevierd: ze heeft voor het eerst een babykoekje gegeten. Nuja, eten...?! Gesabbeld dus - en alles zat onder. :)

Even snel wat reageren voordat we ga eten...

Hee Roelie, wat een naar nieuws. Ik had het vanmorgen inderdaad al gehoord, maar zoals jij het nu vertelt wordt het ineens persoonlijker. Ik hoop dat je vandaag wat afleiding hebt gevonden, want zoiets gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten. Sterkte meid!

Gwen, heb je inmiddels al iets gehoord van de keuring? Ik kan me voorstellen dat de spanning nu wat gaat oplopen. Ikzelf vind verhuizen altijd zeer stressvol. Veel succes. Enne, Nynke en ik zijn 17 juli graag van de partij! Ik heb het al in mijn agenda genoteerd.

Melina, wat jammer dat jullie uitje zo tegenviel. Je had er van te voren al helemaal geen zin in, dus ik hoopte juist dat het mee zou vallen. Ben je ondertussen alweer een beetje bijgekomen of nog steeds vermoeid?

Jennie, gaat het al beter met Esmay?

Dees, wat een gedoe toch iedere keer weer bij het cb. Leg het maar lekker naast je neer. ;)

Leuke foto Debby, je kunt echt zien dat jullie het naar jullie zin hebben. Die spierpijn is natuurlijk wel vervelend, maar dan voel je in ieder geval nog dat je wat gedaan hebt ;) hihi. Hoe is het nu met jouw rug? Wat goed dat Ryan nu ook al kan terugrollen. En een tweede tandje? Wat gaat het ineens hard, he? Bij Nynke zijn momenteel ook 2 tandjes aan het doorkomen, maar ze lijkt er weinig last van te hebben (gelukkig maar).

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Debby: met mijn bekken gaat het naar omstandigheden goed, de pijn is chronisch maar ik troost me met de gedachten dat het niet al te lang meer is. 8)

Serafijntje: ook nog gefeliciteerd met Nynke's halve verjaardag

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Je kijkt de andere kant op :(

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik sta er 2x op, 1x kijk ik de andere kant op en 1x kijk ik wel de goede kant op (maar niet in de camera ;)). Ze lopen rond met die camera en voor je het beseft sta je op de foto ;).

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ryan lijkt ook weinig last te hebben van de tanden, behalve vreselijk kwijlen! En ik had al het idee dat het de laatste tijd weer erger werd, maar dat verklaart nu alles, nu het 2e tandje ook doorkomt. Zonet mochten we even kijken in zijn mondje en ja hoor, het tweede puntje is ook zichtbaar (ook onderin). Dus dat zijn twee tanden in zicht :D.

Met mijn rug gaat het de ene dag heel goed en de andere dag is het drama. Ik ben vandaag voor het eerst bij Mensendieck geweest en het lijkt alsof er op mijn schouders heel veel spanning staat (als ze erop drukte deed het al pijn). Mijn rug en wervelkolom lopen verder goed, alleen ik moet leren mijn gewicht te verdelen over mijn beide benen (sta vaak op 1 been). En ik moet weer met een kussen tussen mijn benen (net als in mijn zwangerschap) slapen, omdat ik vooral 's ochtends vaak wakker word met pijn in mijn rug. Wellicht dat het kussen helpt. Dus we gaan dat weer proberen. En volgende week weer heen, dit keer hebben we vooral veel gepraat over waar ik last van had. De pijn in mijn schouders komt heel veel door stress (ik merk nu ik op andere dagen werk, de stress ook minder wordt, dus minder last). Dus proberen stress te vermijden ;). Zij zei ook al dat het ook erg wennen is zo'n eerste baby qua ritme met 3 dagen werken. Dus heel vreemd is het niet.

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hmm doe je wel rustig aan dan!
    gelukkig dat ryan er geen last van lijkt te hebben.

Eva was niet blij met de wortel. Bleg. Haar kokreflex werkt prima trouwens.

Morgen nog een keer proberen.

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wie weet vindt ze de wortel morgen heerlijk. Ze moeten natuurlijk even wennen aan nieuwe smaken...

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wss staat er morgen in de krant dat in Ehv een vrouw haar man heeft gewurgd...
    Word helemaal simpel van Rob.
    Hij wilde persé een nieuwe keuken. Nu moet de oude er dus uit. Logisch.
    Hij zit me toch een partij te steunen en te kreunen en te zuchten..
    En chagrijnig tot en met issie....
    ik ga lekker forummen hoor, hij zoekt het maar uit

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha je mag altijd heir even een bakke komen doen hoor Maria ;)

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh Jee, Roelie! Kan me voorstellen dat je er helemaal van ondersteboven bent meid! Al was het dan al lang geleden, je hebt toch een stukje van je leven met hem gedeeld! Heel veel sterkte lieverd!

Even een updeetje vwb Esmay;

De medicatie voor de spruw gaat aanslaan, ze eet weer een stuk beter en heeft geen kramp meer! Morgen naar de KNO arts voor de verkoudheid en dan gaan we hopenlijk binnenkort een wat minder zorgerlijke tijd tegemoet...

Kom zo snel mogelijk weer eens gezellig meekletsen hoor meiden, maar moet vanavond en morgen even de boeken in voor mijn toets aanstaande woensdag.... :(

De rest van de week mijn huis eens even grondig aan kant maken en poetsen, want zaterdag vieren we Erwin zijn verjaardag. Nog bedankt voor jullie felicitaties trouwens !

Allemaal een hele dikke knuffel !

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Woonde je maar vlakbij :cry:

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, balen he :cry:?! Dan hadden we wel vaker afgesproken, gezellig!

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En hij is boos dat de kastjes niet leeg zijn, maar de afspraak was dat ze dinsdag leeg zouden zijn...

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr álles zit tegen!

eerst kapt vanochtend de wasmachine ermee met een grote knal.. daarna belt de makelaar dat onze kopers de financiering niet rondkrijgen en ons huis dus niet is verkocht.. en daarna belt de eigenaresse van onze nieuwe woning dat daar de vaatwasser ermee is opgehouden... we kunnen kiezen voor een tweedehandse of een nieuwe en 50/50 én onze hypotheekverstrekker heeft ook nog steeds geen antwoord... neem dus NOOIT een hyptheek bij de AEGON!
    Ik ben helemaal over de zeik.. dus neem even afstand hier om alles voor mezelf op een rijtje te krijgen..

dikke kus!

p.s. Roelie ook voor jou een dikke knuf!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Gwen, kan me voorstellen dat je even afstand neemt! Doe het rustig aan en heeeeel veeeeel succes! Dikke knuffel voor jou!

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh Gwen wat een KUTtoestanden!

Sterkte meid!

Deel Deze Pagina