Last van je hormonen Lin ? Melina succes dalijk. Dees succes dalijk. Gwen, jij ook succes. En hou het hoofd koel he!
Roelie, wat een vreselijk nieuws, kan me voorstellen dat het je enorm aangrijpt. Sterkte! Gwen, wat een gedoe met de verkoop van t huis zeg, ik hoop dat er snel een oplossing voor komt. Maria, ik las iets over een nieuwe keuken? Wat gaat het worden?
Toch maar getest dus he, ben je in elk geval even van die stress af. Je bent waarschijnlijk toch echt gewoon nog aan t ontzwangeren, je hele hormonenhuishouding is t afgelopen jaar van slag geweest he, niet niks, zwanger zijn. Dat moet je lichaam nu even verwerken en daar heeft t tijd voor nodig. Komt wel weer goed joh. Ben benieuwd wat de HA je straks te vertellen heeft. Bij deze! Waar heeft ie op gesolliciteerd? Angelina is nu aan t beginnen, het eerste tandje is al duidelijk zichtbaar, nog niet volledig maar t zit er voor de helft denk ik. En is me al een partijtje scherp! Ze knaagt graag op mn vinger en dan heb ik er tegenwoordig dus een flinke afdruk in staan..auw!
Hallo meiden hier weer even een teken van leven van mij...ik heb momenteel gewoon echt geen forumtijd...deze week 3 dagen werken, daarnaast nog de kinderen, studie, huishouden ik kom amper nog aan mezelf toe. Gelukkig zie ik de meeste van jullie volgende week in de dierentuin Verder gaat het redelijk, het was echt een bizarre dag gisteren, ik werd continue geconfronteerd met het nieuws, journaals, kranten, internet, bij de zwemles, telefoontjes...ik was kapot gisteravond. Het is zo bizar als zulk landelijk nieuws iemand betreft die je kent...en heel goed en intiem gekend hebt. Natuurlijk kwamen de hele dag herinneringen terug, heb nog ff oude foto's bekeken enzo...het is gewoon allemaal heel erg triest. Vanmorgen op school werd ik er ook op aangesproken door mijn blog en ja dan zitten de tranen toch wel hoog... Waarschijnlijk ga ik naar de condolatie, voor mezelf zou ik het graag op die manier willen afsluiten maar dat hangt een beetje af van hoe ik me op het moment voel... Ik ga hier maar eens wat doen, mijn huis ziet er niet uit en de was ligt alweer torenhoog Iedereen een fijne dag!
Roelie is zeker confronterend dan he. Dat maakt het niet makkelijker. Maar aan de andere kant je kan het dan niet wegstoppen zodat je er later tegen aan loopt. Al hoewel hier ook nog steeds nog wel eens moeilijk met de dood van Milan. Maar ik begrijp hoe je voelt. O meiden wil niet klagen maar ik heb echt vandaag een slechte dag. Ben MOE! zo ontzettend moe, zit daardoor echt niet lekker in mijn vel en mijn geduld is nog nooit zo erg slecht geweest, heb het gevoel dat ik bij de eerste best volgende conflict met een van de kids ga zitten huilen, zo moe ben ik gewoon. Oke even wat anders, Iemand nog wel iets leuks beleefd of gedaan?
Even snel, heb hier een hysterisch kind dat niet wil slapen.... De KNO arts kan, totdat Esmay 1 jaar is niets doen, het is zeer waarschijnlijk de neusamandel, maar daar opereren ze niet aan onder de 1 jaar....
Hmm fijn dat je weet wat het waarschijnlijk is Jen. Alleen erg balen dat je nog een paar maanden moet wachten. Sterkte!
Goedemiddag, Zullen we vandaag maar tot nationale huildag uitroepen? Ik heb me vanochtend ziekgemeld. Werd om half 6 wakker,omdat Arnoud aan het werk moest en kreeg mijn ogen niet open. Om kwart voor 6 was Ryan ook wakker, dus ben ik maar vast naar beneden gegaan. Daar was Arnoud nog en toen kwamen de tranen, huilen, huilen! Arnoud heeft toen Ryan de fles gegeven en is thuis gaan werken, zodat hij Ryan naar het kdv kon brengen en ophalen. Maar om kwart over 7 kreeg ik mijn ogen nog niet open van vermoeidheid, dus weer huilen. Met Arnoud onder de douche gegaan, maar geen succes. Ik ben gewoon op! Dus toch maar ziekgemeld. En morgenochtend kan ik bij de ha terecht. Ben benieuwd...heb zelf het idee dat het wellicht met mijn hooikoorts of de tabletten tegen de hooikoorts te maken kan hebben. Nou ja, mijn baas zei al dat ik het maar rustig aan moest doen en dat ik eerst morgen maar even moest afwachten wat de huisarts zegt en hoe het gaat. Ze redden het wel even zonder mij... Maria: hoe is het gisteravond afgelopen? Alles nu klaar? En ja, ome Ger . Dees: misschien inderdaad Quinn z'n tanden...lastig hoor! Ryan had er weinig last van, het enige dat we merkten was dat hij een beetje hangerig werd. Ik zal voor Piet duimen,w aar heeft hij gesolliciteerd? Over Blijdorp, het maakt mij niet zo heel veel uit hoe laat we afspreken. De dierentuin is in ieder geval van 9.00-18.00 uur geopend. Hahaha Melina, wel lekker dat je het nu druk hebt! En ben benieuwd wat de ha zegt...succes! Blondie (Linda): last van nesteldrang Melanie: iedere ochtend discussie met Angelus omdat hij naar school moet? En het zit jou ook echt niet mee he?! Een hele dikke knuffel voor jou! En ik heb heel veel zin om een bakkie te komen doen, maar ben bang dat het niet gaat lukken...als alles goed gaat, ga ik morgen weer werken en donderdagmiddag heb ike en verjaardag. Balen! Ilse: dat klinkt me bekend in de oren, Ryan vindt het ook heerlijk om een tandafdruk in mijn vingers achter te laten . Krijgt Angelina 1 of 2 tandjes? Roelie: rustig aan en neem de tijd voor jezelf! Jennie: jeetje, dat is ook vervelend. Weet je eindelijk wat er aan de hand is, kunnen ze er niets aan doen...arme Esmay en ook arme jullie! Heel veel sterkte ermee!!
Mag ik me aansluiten bij de vermoeidheid-huil-dag? Ik ben ook helemaal op, Angelina slaapt nu eindelijk weer even dus kan ff zitten. Ben zelfs net pas aangekleed. Heb net de uitslag van mn bloedonderzoeken en dat verklaart wel een hoop, mn waardes zijn weer flink naar boven geschoten en moet dus weer meer medicijnen erbij. Bleh, dat wil ook maar niet stabiliseren dus Debby, 1 tandje is nu door en is er zeg maar voor de helft, erg schattig gezicht. Het tandje ernaast zit al wel te drukken, maar is nog niet door t tandvlees heen zeg maar.
Owja Dees, je bent je toch bewust van de kosten die je hebt als je internet via de telefoon?\ heb je daar een abbo voor? Want het is anders een dure grap.
Ik lees het al nationale huildag. Wel fijn dat je baas begrip had Debby. Rust maar even lekker uit, (wel een beetje jaloers, heb hier dus gewoon de 3 kids plus een vriendje om me heen en tja dat is dus geen bijtanken. Ondanks dat het normaal mijn werkdag is) Tja dat is het nadeel van opa en oma oppassen. Straks om 15.00 uur ook nog even het dochtertje van mijn nichtje van school halen, mijn nichtje moet voor haar arm naar het VU in Amsterdam. En dan wilde ik vannavond nog wel gaan beginnen met hardlopen, maar denk niet dat dat het gaat worden.
@Gwen, ik moest er lachen om je ik heb geen overgewicht, ik moest gewoon 2meter50 zijn haha! Leuk! Al wat minder stress wat het huisje betreft. Het gaat zoals het gaat, maar ik herken de stress wel! Oeee reminds me, ik moet bellen voor onze hypotheek, wat de mogelijkheden zijn voor een opbouw. Kut toch niet de financiering hé..........oh balen man. Oke, misschien dat je er nu niks meer aan hebt, maar (dat geld voor iedereen) jullie mogen gebruik maken van mijn netwerk. Alles wat met hypotheken te maken heeft kan je het beste All Round finance bellen (ze zitten in huizen) die regelen echt alles voor je en gaan heel ver. Ik ken de eigenaar, dus mocht je het nog nodig hebben pb me even dan zeg ik wat je moet zeggen. Zij kunnen evt. Je hypotheek afsluiten en altijd als bemiddeling er tussen zitten! Ik denk echter niet dat het aan de kopers ligt, maar aan de subsidie. Ik heb daar heel veel dit soort ervaringen mee...helaas. @Melanie, doe je wel rustig aan. Ik ken het moe zijn maar al te goed en wat vervelend dat het dan niet zo goed gaat als Adriaan er alleen voor staat, geeft je aan de ene kant een onmisbaar gevoel maar aan de andere kant is even voor jezelf ook wel erg belangrijk. Wat voor kinderstoel heb je voor Estrella opgehaald? Ik kan me best voorstellen dat je die mensen even niet aan kon, vooral als ze zo een houding hebben! Maar goed dat je het heb overgedragen. @Maria, hoe was de rapley wortels? Ik lees net dat ze het niks vond, wees gerust Vangelis vond wortels ook niks, maar na 4 dagen achter elkaar vond hij het wel lekker. Voor mij geld ook, als je Rob zat bent je bent van harte welkom. @Morrighan, Vangelis krijgt nu dit: 7:00 200cc pap 10:00 200 gram fruit 13:00 200cc pap (dit word brood met melk binnenkort) 15:00 2 danoontjes of yoghurt + roosvicee 17:00 200 gram groente 20:00 200cc pap @Dees, inderdaad trek je niks aan van het cb. Doe ik ook nooit, ze weten het allemaal zo goed uit een boekje te vertellen, maar ervaring hebben ze niet. @Roelie, wat ontzettend naar van je ex vriend. Ik heb je blog ook gelezen, erg mooi geschreven! @Debby, leuk die foto met die kale man hahaha @Jen, wat vervelend dat jullie moeten wachten totdat Esmay een jaar oud is. Zijn er geen tussen oplossingen mogelijk?
Ik heb net de dokter gesproken, hij zegt dat het "normaal"is na een bevalling, euhm dat was 7 maanden geleden al. Ik ga misschien toch aan de pil tot oktober, ik twijfel!
Melina zorgt de pil er dan voor dat het weer regelmatig word? Vangelis ook al weer 7 mnd, gaat zo snel! Mooi voedingsschema heb je hoor! Geen wonder dat Vangelis het zo goed doet! Houden zo. Roelie inderdaad vond je blog ook erg mooi!
*geeft alle huilende en vermoeide mama's een dikke knuf en sluit zich bij het kluppie aan...* Ik ben kapot en er is nog zoveel te doen
volgens mij ligt het in het weer, ik weet het niet. Maar zullen we vandaag een minimeet onder die grote steen houden
Ja bij de pil ben ik 28 dagen aan het slikken en dan 7 dagen niet. De dokter vertelde mij dat mochten wij een 2de willen we na 1 maand niet slikken al zwanger kan zijn. Maar pff ik weet t niet, heb niet zo'n hoge pet op van pillen slikken en Chris al helemaal niet. De voedingen gaan er ook aardig goed in moet ik zeggen en ja 7 maandjes en 1 dag vandaag, wow wat gaat het snel! Binnenkort al zijn 1e verjaardag.
Ja vreemd idee he, dat je binnenkort alweer zijn 1e verjaardag gaat regelen en vieren. Voor die 1e verjaardag, dat is toch een mijlpaal. Lekker toch dat hij het zo goed lust, heerlijk van genieten hoor. Ging je ook mee de 31e?