Wat kan Estrélla al goed zitten, Vangelis ook al. Leuk hoor! Nee de 31e zit ik in Rotterdam in Atlantic hotel voor een netwerk gelegenheid
Moet ze nog ff uitzoeken van de week en dan krijg je ze hoor, zitten paar schattige tussen had ik al gezien Heeft V nog geslapen onderweg?
ja ze zit echt super. Kan dan ook van alles om haar heen pakken, zonder dat ze heel snel om tuimeld. Rollen doet ze nu heel af en toe. Maar ja als je als zo goed kan zitten tja dan wil je ook niet meer liggen.
Ja, hij bleef wel de hele avond misselijk...vermoeiend! Maar goed, is allemaal goed gekomen! Papa belde net dat Vangelis vandaag een huildag heeft, hij word er moe van haha en natuuuurlijk wil V. niet slapen. Hij slaapt nu van 21:00 tot 8:00 en tussen door van 10 tot kwart voor 11 en van 14:00 tot 15:00. Verder helemaal niks nada noppes.
oh zo goed zit Vangelis nog niet, hij tuimeld nog wel, op schoot alleen de handjes vast red hij nog wel. Ben jij er de 25e bij? Of gaat dat niet meer door bij Daphne?
Knap zeg Estrella. Ja wij krijgen een nieuwe keuken Esli, een witte. Gewoon standaard. Foto's zullen tzt volgen. Hoe gaathet met het eten. Heb net papjes gehaald maar ik wil eik nog wel een tijdje bv gaan geven. Is het zo dat je MOET bijvoeden vanaf 6 mnd? Hoe doe jij dat? pag 1988 het jaar waarin in mijn 1e communie deed.
maria, je kan toch evengoed nog bv geven, doe ik ook hoor. De fruit en groente is nog niet zo veel dat ik daarvoor de bv laat vallen. Ze krijgt dit er dus gewoon bij. Misschien 1 borst minder per fruit of groente. Maar ik zit even goed nog op 4 voedingen per dag. Soms ook nog wel eens extra ('s nachts)
ja helaas, pff de dag weet ik niet eens meer. Wist ook nog helemaal niet wat het was. ( ) Vind het nu dan ook niet zo vervelend dat ik het nog steeds niet ben, lekker houden zo, hahaha
GVD NU BEN IK HET ZAT! Alles gaat niet door.. morgen dus ook geen sleutel... ik loop helemaal leeg hiero.. stelletjes klote bureaucraten daar bij die kut Aegon! Nu komen ze ineens aan dat het krediet op onze rekening eraf moet.. hadden ze dat GVD niet eerder kunnen zeggen? ALLES is geregeld.. ALLES kan nu geannuleerd worden.. zit zelfs met kinderopvang van Mika.. kan niet meer in Almelo terecht.. deventer is fucking ver weg om heen en weer te tuffen.. ik ben het zo zat! sorry hoor.. maar ik kan er niet meer tegen vandaag.. nu maar hopen dat we geen boete krijgen, omdat we morgen niet kunnen tekenen.. HELP!
Kun je die boete, als je die krijgt, niet verhalen op de verkopende partij. Wat een gedoe zeg. Als je witl spuien mag je me bellen hoor.
nee, want zij staan in hun recht met de ontbindende voorwaarden financiering.. wij krijgen onze financiering heus wel rond.. alleen vallen ze nu ineens over dat krediet.. terwijl we niet eens gebruik maken van het krediet.. we staan niet eens rood.. maar als ze zo doorgaan gaan we dat krediet hard nodig hebben! Ik trek het ff helemaal niet meer.. gelukkig hebben Pat en ik beide een leuke loonsverhoging gehad.. dus waarschijnlijk kunnen we met het aantonen daarvan ook de kredietverwijdering wel voorkomen.. waardoor alles sneller zal gaan. Maar morgen gaat sowieso niet door.. dat is het meest frusti.. je zorgt dat je alles netjes op tijd hebt geregeld... en nu dit.. zelfs mijn post gaat vanaf morgen al daar naartoe..
Jemig Gwen dat is echt gewoon enorm klote zeg! Echt gooi alles er maar even helemaal uit hier. O meid baal echt super met je mee!
Nou ja, probeer positief te blijven. Je denkt, wel, jij hebt makkelijk praten. Maargoed, het is positief dat jullie in ieder geval niet financieel in de knoei komen. Ik denk in ieder gevval aan je!