November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Tari: haha, dat is zeker een goeie opvrolijk-foto :)

Gwen: :(:( oh nee wat een naaierij is dat nu weer. Ik ga voor je duimen dat jullie geen boete krijgen door dat gehannes :(:( en dat het toch nog snel maar geregeld mag zijn.

Over hypotheken ed gesproken, de kijker die wij hadden en zei zeer veel interesse te hebben is niet op komen dagen bij zijn afspraak met de hypotheekadviseur dus zal ook wel niks zijn :(

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    JEZUS :).

Mooie foto's Melanie, daar word ik weer vrolijk van!

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zit daar censuur op? Op het woordje jezus?
    JEZUS?
    ?
    Ik nie snap.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee hoor, ik heb het zelf gecensureerd :D

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Meiden even een kort ego berichtje sorry. Ik heb momenteel geen kracht om jullie bij te lezen mijn excusses. Mijn bekkentherapeut denkt toch dat mijn onderste ruggenwervel en mijn bekken zwaar is geneusd. hoe kom je er aan? Joost mag het weten. Vandaag wel proberen te werken omdat ik nog in mijn proeftijd zit. Ookal had de bekkentherapeut afgeraden om te gaan zitten. Dit is dus ook op een fiasco uitgedraaid en om 11.00 uur was ik dus weer thuis met tranen in mijn ogen. Waarom mag het nauw nooit eens een poosje goed met me gaan. Morgen naar de huisarts voor een second opion en extra zware medicijen aangezien degene die ik nu heb niet werken.
    En het afvallen gaat ook niet goed. Sinds dat ik ben begonnen ben ik niet afgevallen maar juist 5.1 kilo aangekomen kreeg ik zaterdag te horen. Ik werd gek. Zelfs nog een zw test gedaan maar die was gelukkig negatief.

Sorry sorry sorry voor mijn geklaag maar ben het even zo zat met alles.

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Linda, dat is allemaal niet het nieuws waar je op zit te wachten! Heeeeel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou!

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Beterschap LInda.
    Wellicht in de sportschool iets verkeerds gedaan.
    Wij zullen je wel op de hoogte houden van alles zodat ej niet alles hoeft te lezen hoor.
    Dikke kus.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Linda bah meis dat is gaat niet echt lekker zo, jemig nog zwaardere medicijnen. Meid toch nog geprobeerd op je werk, hier kan je echt niets aan doen hoor. Begrijpen ze toch wel.

En 5,1 kilo aangekomen, merkte je dit zelf ook aan je kleding want het kan ook spierweefesel zijn hoor.
    Dikke knuff meis en net wat maria zegt we houden je wel op de hoogte.

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Gwen hele dikke knuffel voor jou.
    Het is vandaag nationale kut dag nog meer mensen die zich aan willen sluiten

Tari ik merkte het ook aan mijn kleding hoor maar dacht dat het gewoon tussen mijn oren zat maar niet dus.
    Nu maar kijken hoe ik dat extra gewicht er nog afkrijg. Maar zonder sporten bereik je niks

Maria waarschijnlijk maar het is gissen heeft een bepaalde oefening van body balance net het extra zetje gegeven. Maar het blijft gissen omdat ik voor dinsdag ookal last had van mijn rug en rechter been.

Eigenlijk mag ik niet zitten ja alleen voor het eten maar mijn bed wordt ik ook zat.

10. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

En even met jullie praten helpt ook goed

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik sluit me erbij aan Linda! Laten we gezellig samen onder een steen kruipen end aar gaan slapen!

12. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

prima idee
    ik ga weer naar bed hou het niet uit op de stoel
    ik hoor het wel als er iets schokkends gebeurd en anders misschien vanavond laptop van patrick op bed.

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ja ik doe mee!

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    linda jij ook dikke knuf!

enne.. waar ligt die steen? krijg momenteel van alles over me heen..notaris.. makelaar.. hyptheekadviseur.. allemaal zeiken ze op me af.. laat ze allemaal de scheit krijgen! ik ga onder die steen bij jullie.. kunnen ze me ook niet vinden..

Die boete heb ik al overlegd met die makelaar.. zal waarschijnlijk (weer paar honderd euro zijn aangezien de verkoopster nu langer vaste lasten heeft.. tis de vraag of ze hier voor in aanmerking komt.. dus hoe sneller we de overdracht kunnen doen hoe lager dat bedrag zal zijn..
    Ik zit gewoon al te denken of ik misschien de Aegon aansprakelijk kan stellen voor nalatigheid.. dit stomme kredietverhall hadden ze 2 weken geleden ook al op kunnen merken.. ik heb rechtsbijstandverzekering..
    Morgen naar de hypotheekadviseur.. ga het gewoon eens voorleggen..

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Een heeele dikke knuffel aan alle meiden die er vandaag helemaal doorheen zitten, verdrietig zijn en het moeilijk hebben. Tjeemienee, als ik jullie verhalen zo lees lijkt het inderdaad wel nationale k*t dag. Gelukkig heb ik (nog) geen reden om me bij jullie onder de steen aan te sluiten, maar ik denk aan jullie en leef met jullie mee.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gwen, je bent van harte welkom onder de steen. We houden elkaar lekker warm :D.

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Zal ik jullie dan maar wat lekkers komen brengen?

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaa, een lekkere warme maaltijd lijkt me heerlijk :D

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oké Debby, nog speciale wensen? Ik maak het met plezier voor je! :)

20. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Roelie, wat erg van je ex en familie :(

Maria, wortel ging hier de eerste keer ook niet lekker, maar nu is hij er dol op. En op Rapley manier! Ik kook het dat het lekker zacht is, maar nog wel vast te pakken. Als ik het met tong tegen mijn gehemelte kan 'pletten' is het zacht genoeg om te kunnen 'kauwen' voor de kleintjes. Hij eet nu echt een worteltje he-le-maal zelluf en zonder kokken. Meestal geef ik 1 worteltje a la Rapley en dan prak ik er nog 2 a 3 grof en die geef ik dan met de lepel. Anders doen we wel erg lang over een hapje ;)
    BV geef ik trouwens gewoon op verzoek erbij. Vincent weigert de borst als hij geen honger heeft, dus dat is wel makkelijk.

Stasia, Vincent is ook nog tandloos....ondanks dat hij al vroeg last (leek?) te hebben ervan.

Ik heb nog niet alles teruggelezen van vorige week, maar zie ik nu goed dat Ilse weer in ons midden is?

Ergens anders ving ik op dat DM een ban zou hebben? Is het zo uit de hand gelopen allemaal?

Knuf voor de huilmeisjes vandaag! Wat een bak ellende vandaag :(

Deel Deze Pagina