Tjonge, er is een hoop gebeurd in de afgelopen week, heb ik snel gelezen. Wat veel vervelende verhalen Even in vogelvlucht @Roelie: jemig wat een vreselijk rotverhaal van je ex en zn schoonvader, echt afschuwelijk Heel veel sterkte meid xx @Gwen: wat ongelooflijk veel pech stapelt zich ineens voor jullie op Hoe kan dat nou? Dat is toch niet meer fair? Gaan jullie nu als de wiedeweerga de andere geinteresseerden voor jullie huis benaderen? En hoe zit het nu precies met jullie nieuw gekochte huis? Ik snap niet helemaal goed wat daar nu precies misgaat? Echt afschuwelijke k*tstress, ik zou er zelf echt doodziek van worden. Ik duim voor een heleboel geluk voor jullie in de komende dagen xx @Ilse: he jakkes, jullie vlucht geannuleerd Er heerst inderdaad een vloek over alle vakanties, zeg, niet te geloven. Maar is dat 2 daagjes eerder weg gaan echt onoverkomelijk? Ik zou ze denk ik lekker aangrijpen, meid, dan kunnen jullie gewoon lekker weg. Of heeft Willem echt geen dagen meer? @Debby: Nou, jij zit ook lekker in de lappenmand Kop op meid, das echt niet leuk als je je zo rot voelt. Ik hoop dat het die medicijnen zijn geweest. Ik kan mij herinneren dat die anti-histaminica wel degelijk invloed kunnen hebben op je humeur. Rotzooi is het, daarom ben ik er ook ooit mee gestopt. Sterkte!
@LindaV: Joepie! Een jongen! Leuk dat je het me smste (en hihihihihi niet eens in het Italiaans ). Het kon natuurlijk ook niet anders, wist het al zeker, haha. @LindaP: jasses, meid, ineens zo veel meer pijn in je bekken en ook nog eens aangekomen, terwijl je zo lekker bezig was met lijnen en sporten. Dat is niet eerlijk! Neem goed de tijd voor jezelf en pas op je lichaam hoor. Ze zijn vast hartstikke tevreden met je bij je werk en gaan je echt niet om zoiets weer op straat zetten. En als ze dat wel zouden doen, dan is het alsnog geen werkgever waar je graag voor zou werken, toch? Heel veel sterkte en beterschap, lieverd!
Hee Muriel, leuk dat je weer terug bent! Jammer dat de vakantie wat tegenviel. Hebben jullie Hesters halve verjaardag nog gevierd?
@Serafijntje: vwb die spenen, ik had er nooit zo over nagedacht eigenlijk. Bij ons op het KDV hebben alle kids een eigen fles (van het KDV, maar met hun naam erop) en iedere dag worden ze gesteriliseerd. Kan me voorstellen dat die spenen dan wel door elkaar gaan, maar als t goed is worden die bacterien dan gekilled. @Esther: lekker dat je vakantie fijn was, ook zonder Maris & co.! Hoe deed V het in het vliegtuig? Hopelijk niet zo hysterisch als H? @Melina: tjonge, je bent dus nog steeds erg onregelmatig? Lastig hoor Denk wel dat (heeel cliche, maar toch) hoe meer je je er op focust, hoe langer je het soms kan uitstellen. De geest kan soms veel invloed hebben op dit soort dingen. En omdat je het niet 100% veilig doet, blijft die stress dan in je achterhoofd zoemen. Denk dat alleen daarom al het misschien wel even lekker zou zijn om een korte periode de pil te slikken, zodat je WEET dat je niet zwanger KUNT zijn, dat geeft tijdelijk weer even wat rust in je lijf misschien.
Dus ik moet nu echt heel snel naar bedje toe... Dames op wie ik niet heb gereageerd: NIET onaardig bedoeld, maar mn hoofd wordt nu echt een zeefffffff.... Gaaaaaaapppppp SLAAP LEKKER ALVAST xx
Muriel: Leuk dat je weer terug bent. Wel jammer dat de vakantie een beetje is "tegengevallen" (misschien het verkeerde woord). Wij zijn hier ook heel beniewd naar onze vakantie eind juni. 1 Geluk, mijn ouders gaan mee. Althans de 1e 8 dagen, wij gaan 12 dagen nl.. Wij zijn in maart natuurlijk al een week naar Turkije geweest en dat ging allemaal goed. In het vliegtuig heeft hij heerlijk liggen slapen. Alleen nu is hij natuurlijk weer een paar maandjes ouder dus wie weet kan het weer heel anders zijn. Ach we zien het wel. Als hij heel moe is en je geeft hem zijn speentje en je wiegt een beetje heen en weer valt hij meestal in je armen in slaap. In ieder geval slaapse. Serafijntje: Gefeliciteerd met de 2000e pagina
Leuke foto's Debby. Kan Ryan al kruipen of komt hij nog niet vooruit? Hier kan Deniz wel op zijn handen en knietjes zitten en op en neer wiebelen maar vooruit komen lukt nog niet.
O, ik baal meiden. Ik had gister de Wehkamp binnen gekregen en ik zag op de 1e pagina een hel leuk zomerjurkje voor 12,95. Ik gelijk op internet kijken en je raadt het al...............UITVERKOCHT Grrrrrrrrr. Hoe kan dat nou? Dan hebben ze toch gewoon veel te weinig ingekocht.
Hey Muriel, leuk dat je er er weer bent. Hoewel, op dit moment lig je hopelijk gewoon lekker te pitten, wat zul jij moe zijn zeg! Nee hoor, is totaal niet onoverkomelijk hoor. We gaan sowieso hoor, ik baal(de) ook meer over t feit dat we nu weer opnieuw moeten gaan plannen en nadenken, dan dat t niet door zou gaan hoor. We weten nog niet hoe we 't gaan regelen, maar we gaan sowieso, ik denk dat we gewoon een paar daagjes later gaan, dan maar wat dagen extra inleveren. Overigens is Willem freelancer, dus geen kwestie van 'geen dagen meer hebben', maar "niet werken= geen inkomen", dus meer vrije dagen is een duur geintje voor ons. Maar dat mag de pret niet drukken hoor, we gaan gewoon. Punt
Dafje, lastige situatie. Ik hoop dat het toch goed uit gaat pakken en je een fijne groep krijgt komend jaar! Debby, gave foto's! Kruipt Ryan nou echt al of is dat gezichtsbedrog?
Muriel, wat een tegenvaller dan. Jammer dat jullie je niet echt lekker hebben kunnen ontspannen. Het is inderdaad echt anders op vakantie gaan dan voorheen. H maakt het jullie ook niet makkelijk dat jullie niet rustig uit eten kunnen ofzo.. dan mogen wij hier absoluut niet klagen. Leuk die foto's Deb! Wordt er helemaal jaloers van.. knietjes onder de buik... Ik probeer al tijden een filmpje op Fenna's blog te zetten, maar lukt niet.. maar ik wil toch even kwijt wat ze kan: zitten! iig een minuut lang los zitten. Soms langer, soms korter. We zijn natuurlijk apetrots! Alleen komt ze zelf nog niet tot zit, want ja dat moeten ze vanuit de kruiphouding gaan doen of door zich op te trekken aan iets. Ze trekt zich voorlopig alleen nog maar op aan onze handen dus moeten we haar zelf steeds neerzetten. Ben heel benieuwd wanneer ze ontdekt dat ze zelf ook kan gaan zitten
Dafje, ik begrijp je frustratie, maar zeggen dat je voor een bpeaalde groep bent aangenomen zou bij mijn werkgever niet opgaan. jij hebt een pabodiploma en dat wil zeggen dat je allround leekracht bent. Natuurlijk is het fijn als de directie rekening kan houden met je wensen, maar jij bent nie de enige met een wensenpakket. vandaag krijgen wij wss ons takenpakket. Ik vrees nu echt dat ik kleuters heb, maar als dat zo is, dan is dat zo. En ik vind kleuters echt VRESELIJK! De een wil de maandag, de ander absoluut niet de maandag. Truusje heeft op dinsdag kinderopvang, Hansje wil niet samen werken met Klaasje. En Klaasje kan alleen op donderdag en vrijdag en wil eigenlijk in groep 6....