Goedemorgen nou mijn concert gisteren viel in het water op de heenweg moest ik al overgeven, en aangezien we voor en stoplicht stonden moest ik het uit het raam van de auto doen daar aangekomen was het zo benauwd en de bas dreunde door in mijn maag, ik dacht dit red ik niet. Jons heeft me naar huis gebracht en daar kon ik weer even een stop maken boven de wc Nouja nu is het over, maar nu heeft mijn moeder het. Ook van oma overgekregen! Martijn en ik gaan dadelijk zwemmen en Jons gat mountainbiken in het bos met zijn pa. Linda: gefeli met jullie trouwdag!
Muriel: jij hebt echt veel zwangere vriendinnen en kennissen! ik ben zowat de enige in de vriendengroep met eem kindje.
Hier ook weer even een teken van leven van mij . Heel langzaam aan knap ik weer een beetje op en voel ik me weer beter. Gisteren hebben we een heerlijke relax-gezin-dag gehad (gewoon lekker met z'n drietjes winkelen, boodschappen doen en relaxen). En 's avonds hebben Arnoud en ik heerlijk ouderwets tv gekeken. Was gewoon super! Ik merk dat ik af en toe dus gewoon meer tijd voor mezelf en voor ons gezin moet gaan inplannen, dus ik zal ook minder vaak op het forum te vinden zijn! Serafijntje: hoe was de babymassage? Vond Nynke het leuk? Stasia: is dat Fijnproevertje niet voor kinderen vanaf 12 maanden? Bij ons in de supermarkt heb je het in ieder geval alleen vanaf die leeftijd. En Ryan kan nog niet kruipen, hij komt nog niet vooruit. Hij probeert het wel, maar meer dan heen en weer wiebelen lukt hem dus ook nog niet . Irritant is dat dan he dat het zomerjurkje al is uitverkocht! Dan hebben ze zeker te weinig ingekocht, dat kan haast niet anders! Daphne: vervelend dat je nog niet weet welke klas je volgend jaar krijgt. Heb je nog een mailtje gestuurd? En wat kan Fenna al goed zitten! Ryan klapt nog steeds "dubbel" . Muriel: yeaaaah weer back! Wat balen dat de vakantie toch niet helemaal zo was als jullie gehoopt hadden...wij nemen Ryan ook altijd overal mee naar toe, dus ervaren dat ook niet zo als jullie. Ik ben toch weer begonnen met de anti-histaminica, ik kan ook niet zonder! Dus het zijn twee kwaden vergelijken...Ik ga morgen even een natuurarts bellen, mijn schoonvader heeft daar ook een hele tijd gelopen en was heel erg tevreden. Hopelijk kan zij voor mij ook iets beteken...Veel plezier vandaag met al je dikke-buiken-bezoeken . Ryan was natuurlijk op een gegeven moment ook "gepland qua datum", dus ik weet niet anders. Ik vind het wel heel bijzonder om niet te weten wanneer de baby komt en dus af te moeten wachten. Melina: wat stoer dat Vangelis al kan lopen in z'n loopauto! Hoe gaat het met de uitslag van Vangelis? Blondie: oh wat vervelend meis dat het zo slecht met je bekken gaat! Ik zou er echt voor kiezen om naar je eigen lichaam te luisteren en je toch maar ziek te melden! Je hebt er ook niets aan als je nu doorgaat en na de bevalling er alleen maar meer last van hebt!!! Zorg goed voor jezelf! En kan je je niet ziek melden en gewoon af en toe (op de dagen dat het goed gaat) lekker met Remco meegaan? Dan ben je er toch even uit, maar alleen op de momenten dat het echt goed gaat met jou! En hoe gaat het nu met Reese? Wat zielig zeg en vooral beangstigend dat hij z'n hoofdje ook niet goed kon bewegen!! Rachel: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super meis . Lenthe: gecondoleerd met je tante! En ik kan me voorstellen dat het voor jou echt superdruk is, super dat je het allemaal kan volbrengen hoor. Tamara: hoe gaat het inmiddels met Cailan? Gwen: welcome back (van onder de steen). Ik zal voor jullie duimen dat het a.s. woensdag nu allemaal echt gaat gebeuren en dat jullie heerlijk in jullie nieuwe huis kunnen trekken! En hebben jullie al andere kopers gevonden voor jullie bijna-oude-huis? En hoe gaat het met de tweeling van de zus van je beste vriendin? Lijkt me echt zo vreselijk als er 1 niet goed gaat...En ik kan het me goed voorstellen dat er bij jou hierdoor ook weer allerlei herinneringen bovenkomen! Ik moet morgen even een afspraak maken bij de ha en ik denk dat ik donderdag weer heen moet voor de uitslagen van het bloedonderzoek. Ben zeer benieuwd! Wat een rotnieuws van Natasja, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen...een kaartje is wel een superlief idee inderdaad! En arme Mika weer ziek...hij wordt wel gepakt! En gefeliciteerd met jullie 1e trouwdag! Jammer zit het weer niet mee, maar hopelijk is Mika weer een beetje opgeknapt en kunnen jullie er toch een hele mooie dag van maken! Roelie: drukke mama . Ik heb over jou gedroomd, dat we elkaar eindelijk gingen ontmoeten en dat we elkaar helemaal kapot knuffelden, we lieten niet meer los, hahaha. Dat voorspelt nog wat voor volgende week zaterdag . Over Blijdorp, zoals ik het begreep willen de meesten toch wel vroeg heen, zullen we anders om 10.00 uur bij de ingang afspreken? Peetje: het is nog niet zeker of het een postnatale depressie is, ik denk zelf van niet. En wat vervelend dat martijn weer een sprongetje heeft...en hoe gaat het met Jons? En balen zeg dat je buikgriep had... Linda: wat een supernieuws!!! En wat snel, want de planning was toch eind van dit jaar? Of vergis ik me nu? Maar helemaals uper meis, ben erg benieuwd! Jullie hebben dit ook meer dan verdiend!!! Dees: kan me voorstellen dat je even stilstaat bij de verjaardag van je moeder...helemaal nu Quinn er is, is toch weer iets extra...dikke knuffel voor jou meis! En denk jij ook wel een beetje aan jezelf?! Volgens mij heb ik Jennie ook al een paar dagen gemist? En mijn twinmama: hoe ging het bij de ha? En vooral: hoe gaat het met jou??
Linda, wat fijn dat je eindelijk weer goed nieuws hebt! Hier zit ik er echt helemaal doorheen. Ik dacht lekker in het weekend uit te kunnen rusten, maar Chris is weer ziek en ik kan weer alles in mijn eentje doen en het huis en Vangelis. Vangelis zijn uitslag word veel minder door vaseline, maar nu zie ik weer kleine witte dingen in ze mond en zat gister gewoon te huilen omdat hij ineens allerlei dingen heeft. Vanacht tot 00:30 bezig geweest met chris, pak ff wat te drinken, doe ff dit naja hij had ook 39,5 graden koort (onder de oksel gemeten dus misschien wat het wel 40 graden!) maar goed om 1:00uur werd Vangelis gillend wakker en huilend, heb hem maar 100cc pap gegeven en toen viel hij weer in slaap tot 8:00 maar ik ben gebroken. Het weekend zou toch om uit rusten moeten gaan, ik zit er echt doorheen gewoon. Ik wil ook niet tegen chris zeggen ja ik ben ook moe, want hij was echt ziek, maar hij zit nu wel achter de laptop boven te roken dan denk ik ja als je dat kan kan je ook wel een btje helpen zodat ik kan uitrusten. Pff hoe kan ik in godsnaam morgen weer om 6uur op staan
Oh Melina, kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit! Misschien toch eens een goed gesprek met Chris aangaan of er toch voor kiezen om minder te gaan werken (en dan dus minder ambitie)...dikke knuffel meis!
He bah Melina dat je er zo doorheen zit. Idd wat Debby al zei, misschien toch iets minder gaan werken? Ik bedoel je moet jezelf niet voorbij lopen natuurlijk. Daar heb jij niets aan n Vangelis en Chris ook niet. Dikke knuffel. Debby: Nee die fijnproevertjes bij ons in de supermarkt zijn al vanaf 4 maanden (erwtjes/worteltjes) en ook vanaf 6 maanden en verder. Ik heb trouwens nog een geluk. Ging gister nog even op de site kijken voor dat jurkje en nu was de levertijd 2 weken. Niet voor de gene die ik eigenlijk wilde (die was nu inmiddels meer dan 5 weken levertijd en aangezien we over 4 weken op vakantie gaan) maar mijn 2e keus. Heb hem dus gelijk besteld. Morgen ga ik nog even snel naar het winkelcentrum want daar hadden ze in een winkel ook nog leuke zomerjurkjes in de aanbieding. Voor dames die een XL ah in de buurt hebben, ze hebben komende week een megadoos pampers in de aanbieding, volgens mij zitten daar 4 pakken in, 31 en nog wat euro uit mijn hoofd. Mocht je er een joker op plakken krijg je nog eens 10% korting.
ik zit te dubben heb een kinderzitje (II) voor in de auto gekregen, een römer Lord. Maar hij is al wat ouder en uit de test komt hij als redelijk. terwijl de römer duo plus als goed eruit komt. De lord heeft geen isofix en mijn auto heeft dat wel. dat schijnt toch wel echt veiliger te zijn. ik voel me zo verwend als ik nu een andere ga kopen. Melina: ik voel met je mee meid echt waar! zou het niet fijner zijn voor jou om parttime te gaan werken? als je dat kunt bedoel ik natuurlijk. Fulltime werken en een baan en huishouden, en een zieke man, dat is niet niks! Ik heb het ook als jons ziek is, hij kan er niks aan doen maar je staat er wel helemaal alleen voor. dat is echt zwaar! Neem anders maandag een dagje vrij (of meld je ziek) zodat je even kunt rusten. ooh ik lees net dat de anderen dat ook al zeiden, sorry.
ik heb nu de bumblies luiers, heel erg goed! en niet duur, nu was het 2 pakken voor 10 euro, dus 94 luiers voor 10 euro! en bij pampers ruik je nogal snel ee plasgeur vind ik, en dat hebben die bumblies niet
Er is er een halfjarig hoera hoera En gelukkig gaat het weer wat beter met hem. Nog een beetje hangerig en diaree maar verder een stuk vrolijker Vannacht even na vieren (dus ongeveer toen hij halfjarig werd) wakker en heel hard huilen, en ook niet stil te krijgen. even een klein flesje gegeven en toen weer in bed. Maar vanochtend lag hij weer lachend in bed.
Wow Linda dat is pas geweldig nieuws! Hier even een teken van leven, zag dat ik gemist werd... Hier lijkt alles nu eindelijk eens de goede kant op te gaan. Vanaf afgelopen woensdag gaat het super! 4 flessen van 200 tot op de laatste druppel leeg en een heel potje fruit en een heel potje groenten... Verder is ze supervrolijk, slaapt goed; oftewel we genieten weer met volle teugen! Voor volgende week; Ik vind 10.00 uur wel een mooie tijd! Wij hebben er onwijs veel zin in!
10.00u is ook fine by us Cailan: gefeliciteerd met je halve verjaardag. Melina: ff dikke knuffel voor jou en zorg goed voor jezelf. Vind het echt knap hoe jij het allemaal volhoud.
Hallo, Ben net terug van Dafje. Was reuze gezellig. Hebben lekker een flinke wandeling gemaakt, mijn voetjes zijn er moe van Ga nu eerst even eten en de kleine op bed leggen kom straks weer terug.
Zo ff een paar foto's van de meet erop gooien hier.. Was zeker gezellig! En ik voel mijn voetjes ook.. belooft nog wat voor volgende week
Cailan gefeliciteerd met je half jaar! Martijn weigert ineens groenten te eten, al een paar dagen at hij steeds minder en nu weigert hij pertinent snap er niks van, eerst at hij 2 kleine potjes en nu niet eens een half groot potje