November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

2. [​IMG]

3. Petra, zelfde potjes? zelfde smaakjes? Hoe weigert hij? mond dicht houden, protest?

4. Cailan, hoera! :whistle: Ga zo door, dan ben je zo 1 jaar :)

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dafje: Leuke foto's. Zou je ze kunnen mailen?

Peetje: Ja ik ken die bumliesluiers. Had ze in het geboortepakket van de Plus gekregen maar persoonlijk vind ik ze niks. Ze hebben geen rekbare bandjes zeg maar. Dat vond ik toen heel irritant. Meestal heb ik de luiers van de kruitvat en 'snachts babydry van pampers.

Tamara: Gefeliciteerd met de halve verjaardag van Cailan.

Dierentuin: 10 uur is voor mij ook prima.

6. Dierentuin, ik ga onderweg na de eerste fles, dat betekent dat ik tussen 10 en half 11 aankom.

Stasia, komt voor elkaar!

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Als je groepskorting wilt gebruiken, zullen we toch een beetje hetzelfde tijdstip af moeten spreken...

Kan ook wel op verschillende tijden en dan afspreken in het restaurant voor diegen die wat later zijn, maar realiseer je dan wel dat er geen groepskorting valt te behalen..

8. Volgens mij is het haast niet haalbaar om groepskorting te krijgen, omdat ieder kindje zijn eigen voedingstijden heeft en dus iedereen gebonden is aan die tijden. Daarbij komt nooit iedereen tegelijkertijd aan en is er kans op file onderweg waardoor er soms wel een half uur of meer vertraging tussen kan zitten en dan is het alsnog niet haalbaar. En om dan met je kindje buiten te staan wachten is ook niet echt een optie. Zeker niet voor de kinderen ouder dan 2 jaar.

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Rustig maar Daphne, was niet lullig bedoeld...

Maar als je op die manier alles beredeneerd dan kan je nooit iets afspreken....als, als, als....

Heb je dan een voorstel hoe we het wel kunnen doen misschien?

Iederen komt op die tijd aan die voor haar makkelijk is en we spreken bijvoorbeeld om 11.00 uur in het restaurant af?

Graag allemaal even reageren....

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jennie, ik vind het prima!

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Tamara: gefeliciteerd met Cailan z'n halve verjaardag :)!

Daphne: leuke foto's!

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dafje: Dank je wel voor de foto's.

Wat betreft de dierentuin, ik heb net ff op de site gekeken en het zou om 1,50 pp korting gaan. Ik ben het met dafje eens dat het gewoon heel moeilijk wordt om om 10 uur met iedereen af te spreken. Wat mij betreft spreken we gewoon om 11 uur in een restaurant af.

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Daphne: eerst 4 maanden potjes, nu 6 maanden potjes. weigering; huilen, mond dicht, kokhalzen. Sommige 6 maanden potjes eet hij wel, soms eet hij ze 2 dagen dezelfde smaak wel en dan wil hij ineens weer niet. er is geen pijl op te trekken. Ik ga nu proberen terug te gaan op 4 maanden potjes. voorbeeld: hij heeft nu 2 dagen 100gr bruine bonen met appeltjes en rundvlees gegeten, en vandaag wilde hij niet. hij huilt en kokhalst ineens. ik dacht misschien een simpelere smaak, doperwtjes van 4 maanden, wilde hij ook niet. hij wil gewoon niks. fles dronk hij vervolgens ook maar 30cc en een uur later maar 90cc

stasia: de bumblies die ik heb (nr 4) hebben wel rekbare bandjes hoor, misschien de kleinere maatjes niet.

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Net van mijn opa € 100,- gekregen voor martijn! hij had hem nog niet gezien want zat te overwinteren in Spanje. kan ik mooi bij mijn autostoeltje groep I leggen. ik denk aan de Römer duo plus die kan volgens mijn autoboekje het beste bij onze auto. bij de isofix dan bedoel ik

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Peetje: Hmmm ga ik ze toch nog een keer proberen dan.
    O lekker 100 euries. Das altijd mooi meegenomen.

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Dan wordt het dus 11.00 uur in het restaurant....
    Zal even op de site kijken hoe het restaurant heet, voordat we elkaar allemaal gaan mislopen...

Overigens, vind het jammer dat er zo persoonlijk over die groepskorting wordt gedacht, er zijn vast wel mensen waarvoor die 1,50 euro p.p best veel geld is....

Maar goed, 11.00 uur it is!

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb hier niets meer aan toe te voegen. Ben het eerlijk gezegd met Jennie eens....

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog 1 dingetje....dan houd ik erover op...we hebben het destijds ook besproken en iedereen vond de groepskorting toen een goed idee!

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Restaurant heet de Lepelaar.......

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb er toch niets persoonlijk over gezegd? Alleen mede gedeeld dat het om 1,50 pp zou gaan.

Deel Deze Pagina