Nou, Willem vond het heel leuk om Angelina een flesje te geven, zij vond het zelf ook wel leuk begreep en ik vond t wel fijn om in bed te blijven liggen. Maar mn borsten waren het er duidelijk niet mee eens! Jeminee, die stonden echt op ontploffen vanmorgen zeg Dat was dus niet zo'n succes, zo'n voeding overslaan haha. Heb dus meteen na t opstaan de kolf er maar opgezet, wat een opluchting, die druk eraf. Maf zeg, hoe je lichaam in mekaar zit Het is overigens een beetje verkeerd gegaan, want ze kwam dus de eerste keer om half 2 en toen maakte Willem me doodleuk wakker om haar te gaan voeden. De volgende zou hij dan doen. Maar die volgende was pas vanmorgen om half 7. Tja, dat is niet echt nacht meer he, die had ik ook wel kunnen doen Maar oke, we weten nu in elk geval dat ze het flesje gewoon accepteert. Het was 120ml en dat ging goed op!
Ow Roelie.. ik heb hetzelfde gehad.. en dat met 1 kindje.. laat staan jij met 3.. digi-knuf voor jou! Natas.. dat zal schrikken zijn.. is het geen menstruatie alweer? Of geef je ook BV? Hou je ons op de hoogte? Ruby.. soms scheit de duivel op één hoop.. wat een ellende heb jij te verdragen allemaal! take care! Hier heeft Mika gisteren zijn tweede vaccinatie gehad. Hij is wel enorm suffig, maar verder gaat het (tot nu toe) gelukkig goed! Vannacht lekker doorgeslapen van 23:30 tot 07:00! Hij is verder helemaal goedgekeurd door de CB-arts. Krijg nog wel een folder thuisgestuurd over huilbaby's. Om een bepaalde regelmaat in te gaan bouwen voor hem. Dat als ie eruit is en hij maar even moe lijkt te worden moet ik hem meteen in zijn bedje leggen. Als hij na half uur nog huilt, even naar hem toe en hand op zijn hoofd leggen tot hij weer rustig is. and so on.. pas na de volgende voeding mag hij er weer uit. Daarna issie weer klaarwakker. Dan even "quality time" met hem en als ie weer moe wordt direct weer in bed.. and so on.. Ze zei.. je bent er wel ff druk mee.. maar als hij de regelmaat eenmaal snapt.. nou, fingers crossed.. laten we het hopen! Soms word ik zo irri op het CB. Dan is het.. Mika.. ah, komt voor 2e vaccinatie.. dan zie je echt alle ogen op hem gericht.. van huh.. die is klein voor 3 maanden en die reacties.. goh.. wat een kleintje.. is alles goed? Weet dat ze het goed bedoelen.. maar soms wekt die nieuwsgierigheid op mijn zenuwen haha.. Maar goed, lichamelijk is hij 6 weken.. maar qua ontwikkeling al best een eind verder zei de CB-arts. Da's toch wel mooi vind ik. Hij is erg leergierig en nieuwsgierig Ben dan ook erg trots op ons kereltje!
Het blijkt dat het idd een nabloeding is van de bevalling. Ik heb bloedstollings medicijnen gekregen en moet 24 uur plat liggen. Dus ik ga snel weer liggen....hou jullie op de hoogte! Thx voor de berichtjes Liefs, Natasja
Jeetje Natasja, dat is wel schrikken, dat verwacht je toch niet zo lang na dato? Goed dat je er meteen naar hebt laten kijken en beterschap xx Ach gossie, arme Roelie, bah wat naar dat je je zo k*t voelt. Je raakt sowieso vanaf het moment van de bevalling al meteen in een rollercoaster verstrikt, merk ik zelf. En dan nog met twee kids erbij en een hele beestenbende, dat hakt er nog 10x zo hard in natuurlijk. PAS OP DE PLAATS MAKEN DUS! Ik hoop dat je genoeg helpende handjes om je heen hebt en dat Rene weer fit genoeg is om je zoveel mogelijk uit handen te nemen. ((((((((DIKKE KNUF))))))))
Ik heb het verder allemaal wel bijgelezen, maar ben echt te gaar om verder te reageren, excuses! Ondanks dat (of misschien juist wel dankzij) Wim en ik vannacht heeeeeeeerlijk een nachtje door hebben kunnen slapen in het Kurhaus, ben ik nu echt kapot. Maar het was een ongekende luxe hoor, zo zonder nachtvoeding. En mn ouders hebben daar juist lekker een nachtje van genoten, zo is het goed verdeeld, haha! De musical Tarzan was wel mooi in elkaar gezet, en vast erg mooi als je van musicals houdt. Ik hou er niet zo van, maar het was wel een leuk avondje uit. Helaas was Chantal Janzen er niet bij trouwens. En erg gezellig natuurlijk om al mn collega's weer eens te spreken! Gistermiddag naar het CB geweest. Na het vorige fiasco waarbij de CBdame Hester een maand te oud schatte, was het nu gelukkig juist een erg prettig bezoek. Hester werd bekeken, beklopt, bevoeld en beluisterd. Alles zag er prima uit. Alleen moet ze niet steeds met haar hoofdje naar links liggen, want zo raakt haar koppie ietwat uit proportie. Gewicht was prima, 4200 gram, en ze was 1 cm langer geworden, 54 cm. Om de serie over de bezoeken aan het consultatiebureau te verlengen, zorgde Hester zelf voor een mooi onderwerp. Nu noemen we het CB het Constipatiebureau Tijdens al deze onderzoekjes werd Hester opgetild van haar warme doek. Blijkbaar was dit het signaal om eens heerlijk de darmen te legen! Over de voetjes en op de eigen doek werd de groene poep gesmeerd. Er waren 3 volwassenen voor nodig met tissues, schoonmaakdoekjes en een warme kraan om Hester weer fris en toonbaar te maken, haha!
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Stasia~ 24 december 1e vaccinatie CB Maria ~24 december~ Jarig: 28 winters jong! 25 december: Merry Christmas! Dafje~ 27 december 10:00 uur ka Fenna Debby~27 december 14:15 uur ka met Ryan 1 januari: HAPPY NEW YEAR! Serafijntje~ 2 januari 11:10 Nynke eerste keer CB Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties Serafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies) Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!! Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Gwendolyne ~ 29 januari KA controle 14 februari: Valentijnsdag! Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB ALLE KLEINTJES ZIJN GEBOREN! ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~48 cm~ZH~gescheurde vliezen~37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d DAYLIAN THOMAS~zoon van miranda (butterflymom) en Jaap~3 november`3840 gram~ZH~ingeleid~37w3d IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d SHARON PETRA~dochter van Frank en Mascha~12 november~3220 gram~50 cm~ZH~weeën~39w6d EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d YAEDA~dochter van Iloon~25 november~3210 gram~ZH~weeën~39w1d MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d DJARO JOHANNES~zoon van Hope~1 december~3080 gram~.. cm~ZH~.. ..~41w3d 14 MEIDEN 15 JOCHIES In totaal 29 kleintjes geboren!
Jeetje natas, dat is idd even schrikken, zou je denken dat je er vanaf bent mooi mis. Beterschap meis Murmel hihihi, jou meissie schaamt zich nergens voor, als ze moet dan moet ze Hier vandaag boodschappen gedaan, maar wat was het druk, kerstgekte zeg. Geloof dat wij als enige alleen maar gewone boodschappen hebben gehaald. Heb me trouwens kapot lopen ergeren aan piet, hij is verkouden, kuch kuch, snof snotter kreun steun Sjee word een echte vent mij heb je ook niet horen klagen van de week, ja is vervelend maar alles gaat door. Achja zo zijn ze eenmaal Dsus heb 2 kinderen in huis die bijde liggen te slapen
Jaaa heb ook de virbrastoel stoel voor Quinn binnen. Net inelkaar gezet en ben erg benieuwd wat Quinn er van vind. Maar nog even geduld hij slaapt nog hih
Hihihi Dees, je zou 'em toch bijna speciaal even wakker maken .... Natasja, schrikken zeg van die nabloeding! Dat verwacht je niet meer na bijna 2 maanden.... Roelie, hele dikke knuffel voor jou, meis! Hihi Hester op het constipatiebureau, wat een giller
Roelie jeetje zeg. Ik schrik wel een beetje van je berichtje. En toch komt het voor mij niet onverwacht. Ik had eerlijk gezegd wel een beetje verwacht dat je even zou instorten en dit is niet vervelend bedoeld. Niemand dus ook jij kunt niet verwachten dat je na een bevalling gewoon weer door gaat en de zorg draagt voor alles en zorgt dat alles op rolletjes blijft lopen. Meid denk even goed aan jezelf en vraag anders een beetje hulp bij vrienden of familie. Het is het belangrijkste dat jij weer even bij tankt. Laat ons even achter je en concentreer je op wat echt belangrijk is. En dat ben jij. Hele dikke knuffel van mij en bedankt voor je kaartje. (((((((((((((((((((((((((KNUFFEL)))))))))))))))))))) Liefs Linda
Ikke hier harstikke blij trouwens...........Ik zit mijn berichtjes te typen op een gloednieuwe tweedehands Powebook van Apple Een van onze medewerkers was toe aan een snellere voor het werk en deze " oude" is goed genoeg voor het draaien van mijn applicaties. Ikke in de gloria! Ennnnnn nog meer elektronische blijdschap hier. Ik heb van JP een gloedjenieuwe camera gekregen, zodat we het leven van Vincent mooi vast kunnen leggen! Het is een Canon Ixus 860, echt superdeluxe. Heb nu Sony Cybershot, maar die maakt alleen mooie foto's bij zonnig weer. Binnen en bij grijs weer is het echt drama.
Ben ik nog even...heb even snel bijgelezen. Heb vanmiddag de Nutrilon Forte voor Jens gekocht hij krijgt 150 + 5 en komt nog om de 3 uren (soms om de 2,5) dat schiet niet op... Om 1 uur een fles gegeven met 3 scheppen gewoon en 2 forte en om 3 uur krijste meneer alweer het hele huis bij elkaar van de honger... Toen dus 90 cc gegeven met 2 forte en 1 gewoon en nu is het nog stil... Maar ik stap over op de forte hoor hij moet toch makkelijk 4 uren toe kunnen met 150 cc? Hoeveel krijgen jullie beebs? Zal aan het eten beginnen, René is net thuis, ff eten dus en daarna kruip ik mijn bed in en ga boven tv kijken (ff kijken of ik Blondie op de tribune zie). Meiden hoe zit het met de meeting wil iemand me eventueel per mail of sms op de hoogte houden? xxx Roelie
hoi hoi ff een berichtje van mij, heb net de laatste 10 bladzijdes bijgelezen maar is teveel om op iedereen te reageren.. wil Roelie wel ff een dikke knuff geven, maar verders gaat het goed met ons we zijn nu dan een week verhuisd en het bevalt ons super!, we zijn al aardig gewend daar en we zijn nog steeds het 2e gezin wat daar woont de rest is allemaal nog druk aan de klus hihi, dus lekker rustig in de straat behalve op zaterdag dan hihi.. maar ik heb nog geen internet thuis, want er zoals gewoonlijk weer van alles mis gegaan met het overzetten dus ben benieuwd wanneer we wel internet hebben .. ben nu ff bij mijn ma aan het internetbankieren wnat ja dat moet ook gebeuren.. dus dacht gelijk ff hier kijken nou ik wens jullie allemaal alvast hele fijne dagen toe en wie weet tot gauw... liefss miranda
Hihi weer een vreemde reclame net voorbij zien komen hier op het forum....voor een menopauze thuistest
Roelie meis verstandig dat je lekker je bedje inkruipt, beetje bij tanken! Over de forte, volgens mij moeten ze ook nog een beetje aan wennen. Teminste dat is bij mij verteld, maar Quinn had ook idd nog honger na 3 weken. MAar hij heeft zelfs zijn schema veranderd en ben nu van hongerige baby af en hij doet het prima Hou er wel rekening mee dat zijn ontlasting moeizamer kan gaan, ik kreeg het advies om 10cc meer water erbij te doen om zijn ontlasting dunner te houden. Jammer genoeg hielp dat niet bij Qiunn die heeft de straat bij elkaar geschreeuwd op een gegeven moment heel zielig. Quinn heeft zijn eigen ideeen over komen voor een voeding 04.00 uur 08.00 uur 11.00 uur tussen 15 en 15.30 tussen 19.30 en 20 uur tussen 23.30 en 00.00 uur Hij zou eigelijk 5 flesjes mogen, maar hij blijft in de nacht komen, maa de cb vond het prima hihi
wel grappig, ik zeg altijd dat we Quinn voeden op verzoek maar zat gister zo eens na te denken, dat hij wel vaste tijden heeft. Heeft hij wel zelf gedaan hoor